آنچه برای دریافت ویزای رزیدنسی نیوزلند و مصاحبه نیاز دارید

نکاتی درباره روادید Skilled Migrants

آنچه برای دریافت ویزای رزیدنسی نیوزلند و مصاحبه نیاز دارید

نیوزلند، سرزمین رویایی ابرهای کشیده در اقیانوس آرام، دو دهه است که در فهرست مقصدهای تحصیلی و مهاجرتی تخصصی ایرانیان قرار گرفته و اکنون شاهد حضور صدها دانشجوی مقطع دکترا در دانشگاه ها این کشور و هزاران مهاجر تخصصی به این کشور هستیم.

کشوری پیشرفته با چشم اندازهای طبیعی فوق العاده که مقصد فیلمبرداری فیلم هایی همچون سه گانه ارباب حلقه ها در فاصله سالهای ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۳ میلادی بود. این کشور با وجود آنکه دو هزار کیلومتر با نزدیک ترین خشکی فاصله دارد، اما همچنان یکی از مقصدهای مهاجرتی بکر برای علاقمندان به تجربه زندگی در منطقه ای خوش آب و هوا با پتانسیل های اقتصادی و مهاجرتی فراوان است.

متقاضیان مهاجرت به نیوزلند به صورت تخصصی (Skilled Migrants) می بایست حداقل ۱۰۰ امتیاز از مجموعه امتیازات لازم برای بررسی پرونده خود را بدست آورده و دارای تجربه و سابقه کاری و تحصیلاتی مشخص بر اساس قوانین اداره مهاجرتی این کشور باشند. همانطور که میدانید، همه فرآیند درخواست روادید مهاجرتی تخصصی به نیوزلند، از طریق درگاه رسمی امکان پذیر است.

نیوزلند: مقصد مهاجرتی آسان

در واقع کلیه متقاضیان مهاجرتی می توانند از طریق پرتال رسمی اداره مهاجرت این کشور،‌ درخواست خود را به صورت آنلاین ارائه کرده و هزینه های پیش ارزیابی، فول ارزیابی و صدور رواید و مقولاتی از این دست را نیز از طریق خدمات پرداخت مجازی شرکت های ارزی آنلاین پرداخت کنند.

برای مهاجرت فوری به این کشور، کسب امتیاز ۱۴۰ به بالا نیاز است. اما اگر امتیاز شما بین ۱۰۰ تا ۱۴۰ شد، پرونده درخواستی شما وارد فاز انتظار یا اصطلاحا pool خواهد شد که این مرحله پس از تایید اداره مهاجرت،‌ وارد مراحل بعدی می شود.

اکنون شمار زیادی از متقاضیان مهاجرت ایرانیان، به واسطه مراحل سخت مهاجرت به کانادا و مهاجر پذیر نبودن سوئد در کنار شلوغ شدن مهاجرت به استرالیا، نیوزلند را که فرآیند آسان تر و سریع تری برای مهاجرت در اختیار متقاضیان ایرانی قرار می دهد، ‌در دستور کار قرار می دهند.

نیوزلند هم کشور کوچک تر و با فرصت های شغلی و تحصیلی گسترده است و هم در ۲ دهه اخیر یکی از پاتوق های مهاجران تخصصی دنیا به شمار می رود و در زمینه های پزشکی، مهندسی ساختمان و مدیریت پروژه های صنعتی و کشاورزی، نیازمند نیروهای متخصص است.

ny11
تصویر ایندکس سایت رسمی اداره مهاجرت نیوزلند

از طریق سایت   می توان به همه نوع اطلاعات مورد نیاز برای فرآیند مهاجرت و زندگی و درس و کار در این کشور دسترسی پیدا کرد و از خدمات موسسات مجاز و حتی غیر مجازی که این روزها در اینستاگرام و کانال هال تلگرام به اطلاع رسانی مشغول هستند، بی نیاز شد و در زمان و هزینه به طور قابل ملاحظه ای صرفه جویی کرد.

اکنون از طریق درگاه آنلاینی که اداره مهاجرت نیوزلند برای درخواست روادید سفر به این کشور ارائه کرده است، می توان هر نوع روادید مهاجرتی با اهداف خاص (با دعوتنامه حقیقی یا حقوقی ) را درخواست نمود و مدارک لازم را به صورت اینترنتی در سایت مربوطه آپلود کرد.

این رویه اکنون چند سالی است که برای مهاجرت تخصصی به استان کبک کانادا نیز در دستور کار قرار گرفته و از طریق این پرتال می توانید مدارک مورد نیاز را ارسال و حتی هزینه بررسی مدارک را نیز به صورت ارزی و آنلاین پرداخت کنید. گر چه در سال های اخیر به دلیل شدت تقاضا، این درگاه بارها از دسترسی خارج شده و مشکلاتی را برای متقاضیان ایجاد کرده است.

ny12

بخش های مهم درگاه مهاجرت به نیوزلند

جهت apply برای روادید نیوزلند، به این بخش سایت مراجعه کنید. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می کنید،‌می بایست در فرمی که در صفحه می بینید‌، نوع ویزا و دلیل دریافت را مشخص کنید تا سیستم به طور اتوماتیک شما را به صفحات مربوطه هدایت کند.

ny1

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید:

  • اگر خواهان دیدار کوتاه مدت از این کشور هستید، بخش visit
  • اگر خواهان کار در این کشور هستید، بخش work
  • اگر خواهان تحصیل و فعالیت های مطالعاتی در این کشور هستید بخش study
  • اگر خواهان ملحق شدن به خانواده و بستگان خود در نیوزلند هستید بخش Join Family
  • اگر خواهان انجام فعالیت تجاری و سرمایه گذاری در این کشور هستید بخش Business
  • اگر خواهان اقامت دائم در نیوزلند هستید به بخش Residence مراجعه کنید.

ny2

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، ابزارها و راهنمای خوبی برای ارائه مدارک در فرآیند اپلای معرفی شده است:

-راهنمای عکس های پرسنلی برای ضمیمه کردن به پرنده درخواست روادید در این قسمت است.

– اطلاعات لازم برای درخواست کنندگان روادید تجاری در این بخش در دسترس است.

– اطلاعات لازم برای معیارهای مورد نیاز جهت اپلای روادید اقامت دائم و موقت در این لینک است.

– اگر درخواست کننده رواید دانشجویی و تحقیقاتی هستید و خواستار ارزیابی مدارک تحصیلی خود هستید به این بخش مراجعه کنید.

– همه فرم های مورد نیاز برای درخواست های روادید در این بخش در دسترس است.

– همه نوع اطلاعات مورد نیاز علاقمندان به کار در نیوزلند را می توان در این لینک جستجو نمود.

پس از کلیک بر روی گزینه view visa details & apply به صفحه زیر راهنمایی می شوید.

ny3
برای اپلای روادید مهاجرتی نیوزلند فقط از سایت رسمی اداره مهاجرت این کشور استفاده کنید

در بخش apply for a visa، در صورتی که خواهان دریافت اطلاعات درباره روادید اقامت دائم نیوزلند هستید می بایست بخش:‌Permanent Resident Visa انتخاب شود. بعد از انتخاب این گزینه، صفحه زیر برای شما به نمایش در می آید.

ny4
بخش Apply for a visa در سایت اداره مهاجرتی نیوزلند، همه نوع اطلاعات مورد نیاز متقاضیان سفر به این کشور را ارائه کرده است

اکنون شما می بایست بر روی دکمه :‌VIEW VISA DETAILS & APPLY کلیک کنید. با کلیک بر روی آن، به این قسمت هدایت می شوید. این روادید برای کسانی صادر می شود که در زمینه های هنری، فرهنگی، ورزشی و صنعتی، آماده ارائه خدمات بر اساس تجارب خود به جامعه نیوزلند هستند و اعتبارش ۲ ساله است.

NY5
همه نوع اطلاعات مورد نیاز اپلای رواید مهاجرت تخصصی به نیوزلند در سایت اداره مهاجرت در اختیار علاقمندان است.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، اطلاعات لازم برای علاقمندان به دریافت این روادید ارائه شده است. مدارک مورد نیاز متقاضیان ایرانی را مستقیما از طریق این لینک مشاهده کنید.

ویزای رزیدنسی نیوزلند به چه کسانی تعلق می گیرد؟

ویزای Residency نیوزلند به افراد واجد شرایط و پس از طی پروسه آن ارائه میشود . ولی آیا ویزای Residency به معنی اقامت دائم در نیوزلند است ؟ پاسخ منفی است. اخذ اقامت دایم در نیوزلند و هر کشور دیگر دنیا، منوط به شرایط خاص و احراز صلاحیت شما برای دریافت آن می باشد و نیوزلند هم از این قاعده مستثنی نیست.

در واقع بعد از پس از طی مراحل اولیه و ارسال مدارک شما به عنوان Skilled Migrant Category به وب سایت مهاجرت نیوزلند ، شما باید منتظر بمانید که شما انتخاب شوید.

در واقع سیستم EOI که مخفف express of interests است، وظیفه انتخاب کاندیداهای ویزای افرادی که از طریق سابقه کار و مهارت اقدام به مهاجرت به نیوزلند می کنند را دارد .روش کار این سیستم به این گونه است که این سیستم ابتدا توسط نیوزلند برای مهاجرت انتخاب شد ولی بعدا توسط استرالیا نیز ملاک عمل برای ویزای مهاجرت از طریق سابقه کار ، قرار گرفت . همان طور که عرض شد، در صورتیکه ۱۴۰ امتیاز به بالا داشته باشید و یا دارای یک پیشنهاد کار در نیوزلند باشید (Job offer)  بصورت اتوماتیک از Pool انتخاب خواهید شد .

در غیر اینصورت باید منتظر انتخاب از Pool باشید . پس از انتخاب از Pool از شما درخواست میشود که ادعاهای خود را در زمینه شغل و مهارت و مدارک تحصیلی و سن و مدرک زبان (آیلتس) و خلاصه مدرک مرتبط به هر امتیازی که گرفته اید را ارائه دهید .

پس از ارسال مدارک پس از مدتی افسر پرونده مدارک شما را بررسی و پس از تائید از شما درخواست مصاحبه تلفنی میکند (در صورتیکه دارای پیشنهاد کار در نیوزلند باشید این مصاحبه انجام نمیشود)

پس از تائید تمامی موارد در صورتیکه تشخیص داده شود که شما پارامترهای لازم را جهت استقرار در نیوزلند را به درستی دارید به شما ویزای Residency داده میشود .راین ویزا به این معناست که شما و تمامی افرادی که در پرونده شما بعنوان مهاجر ثبت شده اند میتوانند ۲ سال را در خاک نیوزلند زندگی کنند .

توجه داشته باشید که تنها در صورتیکه پس از گذشت ۲ سال شما بتوانید ثابت کنید که :

۱۸۴ روز از هر سال را در خاک نیوزلند زندگی کرده اید به شما ویزای Permanent داده میشود .

نمونه سوالات مصاحبه نیوزلند

پس از انجام تمامی مراحل مهاجرت به نیوزلند در صورتیکه شما دارای Job Offer نباشید ، افسر پرونده از شما سوالاتی را در یک مصاحبه خواهد پرسید . این مصاحبه در حال حاضر تلفنی خواهد بود .

در این گفتار، برخی از این سوالات آمده است که شما قبل از انجام مصاحبه باید پاسخ هایی در خور و بر اساس اطلاعات و توانایی ها و اقداماتی که شخصا برای تطبیق با جامعه نیوزلند انجام داده اید یا انجام خواهید داد ، برایش آماده نموده باشید .

سوالات مصاحبه مهاجرت تخصصی به نیوزلند

سوالاتی راجع به تحصیلات و تخصص و تجربه های شما در ایران

از شما سوال می شود که آیا برای مهاجرت تخصصی به نیوزلند اپلای کرده اید و تجربه های شما در زمینه ای که تحصیل کرده اید و مدرک دانشگاهی دارید به چه صورت است.

Career:

  1. Applying Skills to NZ ?
  2. Experience on Job Applications ?

سوالاتی راجع به اشراف اطلاعاتی شما درباره بستگان و دوستان احتمالی در نیوزلند

 از شما سوال می شود که آیا بستگان یا آشنایانی در نیوزلند دارید که بعد از سفر به این کشور، از حمایت های آنها برخوردار باشید و اینکه اگر پاسخ شما مثبت است، آیا این افراد (contacts)  به شما در برنامه ریزی مهاجرتی و سکونتی، همکاری می کنند یا خیر.

Ties in NZ:

  1. Who do you know in NZ?
  2. How will contacts help in settling?
  3. If no relatives available?

سوالاتی درباره آشنایی شما با هزینه های زندگی و اقامت بلند مدت در نیوزلند

از شما سوال می شود که چرا نیوزلند را برای مهاجرت انتخاب کرده اید. در کدام منطقه نیوزلند سکونت خواهید کرد. چرا این منطقه از نیوزلند را برای سکونت انتخاب کرده اید و دلیل شما چیست. آیا به هزینه های زندگی در منطقه مورد نظر اشراف دارید؟ آیا برنامه ای مشخص و مستند برای آغاز زندگی در نیوزلند دارید؟ آیا می دانید هزینه اجاره محل سکونت در نیوزلند چقدر است؟ آیا می دانید چگونه باید فرزندان خود را به مدرسه و دانشگاه بفزستید؟

Accommodation & living costs:

  1. Why NZ?
  2. Where in NZ?
  3. Cost of living?
  4. Plans on how to get started?
  5. How much does a house cost?
  6. Plans to send children to a particular school ?

سوالاتی درباره دلایل شما برای مهاجرت تخصصی به نیوزلند

از شما سوال می شود که چرا به نیوزلند سفر می کنید.

  • در کدام منطقه برای اقامت بلند مدت، سکونت خواهید کرد؟
  • آیا توانایی پیدا کردن کارفرماهای تخصصی (مهارت محور) را دارید؟
  • برای پیدا کردن شغل های مهارت محور، چه برنامه ای در دستور کار دارید؟
  • چه نوع شرکت هایی برای پیدا کردن شغل در نیوزلند، اپلای خواهید کرد؟
  • چه عوامل باعث شد تا نیوزلند را برای مهاجرت انتخاب کنید؟
  • اگر در منطقه ای که سکونت خواهید کرد، شغلی پیدا نکنید، چه برنامه ای دارید؟
  • چطور هزینه های زندگی خود را تامین خواهید کرد؟
  • چگونه درباره سبک زندگی نیوزلند، اطلاعاتی بدست آورید و چه کسی آن را در اختیار شما قرار داد؟
  • اگر کاری در نیوزلند پیدا نکنید، چه می کنید؟
  • آیا تا کنون تجربه کار کردن دور از خانه را داشته اید؟
  • آیا کسی به شما درباره مهاجرت تخصصی به نیوزلند، پیشنهاد یا توصیه های ارائه کرده است؟
  • برای پیدا کردن شغل در نیوزلند چه برنامه ویژه ای دارید؟
  • چگونه قصد پیدا کردن کارفرما در این کشور دارید؟

Why the move now?

Where do you want to live long-term?

If your current job were to end, could you find skilled employment?

What have you done to look for skilled employment?

What companies would you apply at to find such employment?

What do you like about NZ, as opposed to Australia, say, that makes you want to move here?

What if you do not find work in the area you have chosen to live in?

How will you support yourselves?

What have you heard about the NZ life style and from whom?

What will you do if you can’t find a job?

Have you ever worked away from your hometown?

Has anyone given you any advice about moving to NZ?

What have you done about finding work?

How do you intend to find employment?

راهنمایی برای پاسخ به پرسش های آفیسر

آفیسر مهاجرت به نیوزلند از آفیسر بررسی پرونده مهاجرتی به کانادا (مخصوصا کبک)، سهولت بیشتری در کار دارد و شما مجبور به پاسخ گویی به زبان فرانسه حداقل نیستید. اما باید توجه داشت که چه این مصاحبه حضوری یا تلفنی باشد، باید پاسخ های شما به پرسش های آفیسر، به صورت مستند و مستدل باشد.

یعنی اگر از شما سوال می شود که برای پیدا کردن کار در این کشور چه برنامه ای دارید، نباید فقط به سرچ در گوگل اکتفا کرد. می بایست حداقل منابع کاریابی و درگاه های تخصصی مربوط به رشته تخصصی خود را قبلا بررسی کرده باشید و نام و مشخصات آن ها را بدانید. همچنین شیوه های ارزشیابی مدارک تخصصی برای فعالیت در زمینه های خاص در نیوزلند مانند مشاغل فنی و پزشگی و پیرا پزشکی را بدانید.

وقتی از شما سوال می شود که برای پیدا کردن محل اقامت و بهترین مکان زندگی در این کشور بر اساس مقتضیات خود چه برنامه ای دارید، می بایست اطلاعات مستند ارائه کنید که آفیسر متوجه شود شما اشراف اطلاعاتی حداقل را درباره شهرها و هزینه های اجاره محل مسکونی دارید و قوانین مربوطه را تا حدودی می دانید.

یا اگر از شما سوال شد که در صورتی که در این کشور کار پیدا نکردید، باید پلن های جایگزین خود را در این مواقع ارائه کنید. مثلا بگویید که از ظرفیت های مالی همراه استفاده می کنید یا فعالیت های فریلسنیگ (دور کاری) در نیوزلند یا ایران انجام می دهد تا هزینه ها کاور شود و برای کارفرماهای بیشتری اپلای می کنید.

یا اگر از شما سوال شد که بستگانی دارید یا خیر، از دوستان اینترنتی به عنوان دوست قابل اتکا نام نبرید.

همواره در این فرآیند از افرادی که قبلا ویزای مهاجرتی نیوزلند را دریافت کرده اند و در مصاحبه قبول شدند،‌استفاده کنید. لذا، مشورت با مهاجران تخصصی و پیدا کردن آن ها در شبکه های اجتماعی و انجمن های مهاجرتی ایرانی و بین المللی، اقدامی ارزشمند است که باید در نظر داشته باشید.

تسلط به زبان انگلیسی در حد آیلتس ۶ برای مهاجرت و انجام امور مصاحبه تلفنی الزامی است. سعی کنید حداقل ۵۰ پرسش  را آماده کرده و پاسخ های مطلوب را برای سوالات احتمالی در اختیار داشته باشید.

ny6
تصویر سایت معروف پیدا کردن فرصت شغلی در نیوزلند : seek.co.nz

یکی ازپرتال هایی که هر از گاهی آخرین خبر ها درباره مهاجرت و قوانین زندگی و کار در نیوزلند را منتشر می کند  این پرتال   خواهد بود که مشاهده آن را به طور متناوب به عاشقان مهاجرت به این سرزمین زیبا توصیه می  کنیم.

ny7
درگاه اطلاع رسانی خبری خوب درباره نیوزلند

دولت نیوزلند از طریق این نشانی، اطلاعات خوبی درباره شیوه اپلای برای کار جهت اخذ روادید اقامت این کشور ارائه کرده است که مطالعه دقیق آن را به متقاضیان مهاجرت به نیوزلند توصیه می کنیم.

ny8
سایت رسمی دولت نیوزلند که کلیه اطلاعات مورد نیاز جهت مهاجرت و فرصت های کاری و شغلی و گردشگری را در اختیار علاقمندان به سفر به سرزمین ابرهای کشیده قرار می دهد

طبق اعلام اداره کار نیوزلند، فرصت های شغلی در این کشور نسبت به ۱۰ سال پیش، بیش از ۳.۴ درصد افزایش یافته و بیش ترین تقاضا ها مربوط به امور صنعت ساختمان و ساخت و ساز است، چرا که این کشور اکنون بیش از ۳۰ میلیارد دلار برای توسعه مسکن و راه های این کشور ظرف ۱۰ سال آینده اختصاص خواهد داد.

بنابراین اگر مدیر پروژه هستید، مهندسی عمران و مکانیک و صنایع خوندید و تجربه جوشکاری و امور تاسیسات و مقولاتی از این دست دارید، نیوزلند قرن بیست و یکم، یکی از مقصد های جالب و جذاب برای مهاجران با چنین مهارتهایی به شمار می رود.

ny9
بخش معرفی فرصت های شغلی در نیوزلند در درگاه رسمی دولت نیوزلند

اگر می خواهید در مسیر پیدا کردن شغل موفق باشید، راهکارهای ارائه شده در این قسمت را مطالعه کنید.

  • برای پیدا کردن درگاه های جستجوی فرصت های شغلی در نیوزلند به این قسمت مراجعه کنید.
  • شرکت های استخدامی بزرگ نیوزلند را در این لینک مشاهده کنید.
  • یافتن فرصت های شغلی در منطقه کانتربری در این قسمت قرار دارد.
  • شیوه آماده کردن روزمه برای تماس با شرکت های نیوزلندی در این قسمت است.
  • شیوه پاسخ گویی به سوالات روز مصاحبه در نیوزلند، در این بخش است.

۱۵ درگاه پیدا کردن فرصت های شغلی در نیوزلند

برای آگاهی از سایت های ارائه فرصت های شغلی در این کشور به پرتال های دولتی و خصوصی زیر مراجعه کنید که شما را با قانون کار، فرصت های استخدامی، پروژه های مورد تقاضای نیروی مهار، فهرست شغل های پر طرفدار، حقوق ماهانه کارگران و شرایط کاری آشنا می کند.

  1. lattitude.org.nz/‎
  2. winternationalneeds.org.nz
  3. skylight.org.nz
  4. workingin-newzealand.com
  5. seek.co.nz
  6. inwork.co.nz
  7. workhere.co.nz
  8. lattitude.org.nz
  9. employment.gov.nz
  10. Healthcare jobs | Kiwi Health Jobs
  11. Dairy farming jobs | Farm Source jobs
  12. Education jobs | Education Gazette
  13. Engineering jobs | IPENZ job hunt
  14. Crown Research Institute jobs | Science New Zealand

اگر خواهان سرمایه گذاری در نیوزلند هستید، توصیه میکنیم ابتدا اطلاعات جامع و کاملی که در درگاه وزارت تجاری و نوآوری نیوزلند ارائه شده است را بررسی کرده و با مشاوران آن رایزنی کنید.

ny10

توصیه های مهاجرتی به نیوزلند

۱- برای دریافت هر نوع روادید سفر به نیوزلند، از طریق درگاه های رسمی دولتی معرفی شده در این گفتار استفاده کنید.

۲- دریافت روادید تضمینی مهاجرتی و تحصیلی که در کانال های اینستاگرامی و تلگرامی برای سفر به نیوزلند و استرالیا توسط موسسات و مجموعه های بی نام و نشان و ثبت نشده ارائه می شود، تنها فرصتی برای شما جهت معرفی آنان به پلیس سایبر است و نه بیشتر!

۳- درگاه سفارت ایران در نیوزلند و سفارت نیوزلند در تهران برای اگاهی از شرایط سفر و تحصیل و اقامت، منبع موثق مطلوبی است.

NY000
درگاه سفارت نیوزلند در تهران که به اطلاع رسانی کامل درباره فرصت های گردشگری و تجاری و مهاجرتی این کشور می پردازد

۴- اگر ظرف چند سال آینده خواهان مهاجرت تخصصی به نیوزلند هستید، از هم اکنون، جمع آوری مدارک مورد نیاز و افزایش تجربه مستند را در دستور کار قرار بدهید.

۵- اگر علاقمند به تحصیل در نیوزلند هستید، دانشگاه massey، آکلند و ویکتوریا را در اولویت بررسی قرار دهید.

۶- برای دریافت روادید مهاجرتی تخصصی و تبدیل آن به اقامت دائم و گذرنامه نیوزلندی، هر نوع سوال عمومی و تخصصی خود را از INZ-.ICCGeneralEmailEnquiries@dol.govt.nz سوال کنید که پاسخ گوی کلیه پرسش های مهاجرتی به نیوزلند ظرف ۴۸ ساعت پس از دریافت درخواست (enquiry) شما خواهد بود.

۷- پرداخت هزینه های ارزی دریافت هر نوع روادید را تنها از ظریق موسسات مجاز پرداخت انلاین ارزی که دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت است، انجام دهید.

۸- آمادگی برای پاسخ گویی به پرسش های آفیسر مصاحبه را از یک ماه قبل در نظر داشته باشید.

۹- در صورتی که خواهان مهاجرت تخصصی به این کشور هستید، حتما سطح زبان انگلیسی خود را به آیلتس ۶.۵ برسانید.

۱۰- برای اسسمنت مدارک خود در فرآیند مهاجرت تخصصی به نیوزلند، حتما از ترجمه رسمی ممهور به مهر وزارت خارجه و دادگستری استفاده کنید. فهرست شغل های مورد نیاز برای مهاجرت را در این قسمت مشاهده کنید.

۱۱- اگر خواهان سفر به نیوزلند به عنوان گردشگر هستید، اطلاعات این درگاه و تریپ ادوایزری ها را فراموش نکنید. بیش از ۲ میلیون نظر درباره سفر به نیوزلند در بزرگ ترین سایت راهنمای گردشگری اینترنت در دسترس شما است.

http://www.aparat.com/v/NgZ9t

نشانی و شماره تماس سفارت نیوزلند در تهران

No 1, Second Park Alley 34 Sousan St, North Golestan Complex Aghdassiyeh Avenue
Niavaran
Tehran

Tel: +۹۸ ۲۱ ۲۶۱ ۲۲۱۷۵ /  Fax: +98 21 261 21973

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود