اینستاگردی هفتگی با روزیاتو؛ از «خواهران افسانه ای» تا مد جدید «نیکی کریمی»

اینستاگردی هفتگی با روزیاتو؛ از «خواهران افسانه ای» تا مد جدید «نیکی کریمی»

گزارش اینستاگردی هفتگی روزیاتو همچون روال هفته های گذشته، نگاهی دارد به جدید ترین اینستانوشته های برخی از شخصیت های سیاسی، سینمایی، موسیقیایی، فرهنگی و اجتماعی کشورمان تا با پست های پر بیننده در یک هفته اخیر آشنا شویم. همچین نگاهی داریم به شماری از صفحات پر مخاطب در چند روز گذشته.

در هفته گذشته، حضور شور انگیز خواهران منصوریان (خواهران افسانه ای ووشو ایران) در ماه عسل شبکه ۳، روایت های تصویری لیلا بلوکات از بازی های تیم ملی والیبال و معرفی طراح مد نیکی کریمی در اینستاگرامش، بازتاب های گسترده ای پیدا کرد که به همراه ده ها اینستانوشته جدید، در ادامه مرور می کنیم.

ehsan
سلفی احسان علیخانی با حضور خواهران منصوریان در برنامه ماه عسل: نمی دانم چه کار می شود کرد با آرزوی سهیلا

با اینستاگردی خردادی ما همراه باشید که همچون گذشته، خبر اول را به بررسی اینستانوشته ای از سفیر ایران در لندن اختصاص می دهیم.

توضیحات اینستاگرامی از برجام

حمید بعیدی نژاد، اخیرا در پستی، درباره مذاکرات هسته ای ایران با گروه ۵+۱، توضیحاتی را در صفحه اینستاگرام ۳۷ هزار فالوئریش ارائه کرد که همچون پست های قبلی، بازتاب رسانه ای گسترده ای پیدا کرد. او نوشت:

۱-اخیرا کلیپی تصویری با شرکت دو کارشناس نا آشنا با مباحث هسته ای تهیه شده است که تلاش زیادی دارد که به استناد گزارش تهیه شده توسط اندیشکده گروه بین المللی بحران اثبات نماید که متن برجام سال ها پیش توسط وزارت امور خارجه ی آمریکا نوشته شده بود و دو سال مذاکرات شبانه روزی مذاکرات هسته ای ژنو و وین فقط نمایشی برای گول زدن افکار عمومی بود و اینکه ایران هم این متن از قبل تهیه شده را کاملا پذیرفت.

in1
جدید ترین پست های اینستاگرامی بعیدی نژاد

مگر احتمالا یک تغییرات غیر محتوایی و جزئی که تفاوتی در کل ماجرا ایجاد نمی کند. اما موضوع چیست؟

٢- گروه بین المللی بحران که اندیشکده ای غیر دولتی است در ماه مه سال ۲۰۱۴ میلادی یعنی بعد از پایان توافق تفاهم ژنو و چند ماه پس از شروع مذاکرات برجام، گزارشی منتشر نموده و توصیه هایی به زعم خود در خصوص پیشبرد توافق نهایی هسته ای ارائه نموده است.

٣- تمامی متن توصیه های گروه بحران بین المللی که بخش اصلی گزارش آنها است، حدود سه صفحه و نیم بوده و بقیه ی گزارش، توضیحات و مقدمات متن توصیه هاست. اما متن برجام حدود یکصد و هفتاد صفحه است. عجیب است که این کارشناسان اصرار می کنند که نود درصد متن صد و هفتاد صفحه ای برجام مو به مو در این متن به این کوتاهی تکرار شده است. در حالیکه هر خواننده ی ساده با مقایسه ی این متن با برجام بسرعت پی خواهد برد که اتفاقا هیچگونه شباهتی میان عبارت بندی های این دو متن وجود ندارد.

۴- کارشناسان مسحور دو مورد تشابه در دو متن شده اند: اشاره به سالن های آ و بی در نطنز و اشاره به تعداد حدود شش هزار سانتریفیوژ در نطنز. پیشنهاد توافق پیرامون تعداد شش هزار سانتریفیوژ مطلب جدیدی نبوده و مکررا توسط دیوید آلبرایت مطرح شده بود.

انتقال سانتریفیوژهای مازاد به سالن بی در نطنز هم که وجود آنها توسط آژانس بین المللی انرژی اتمی سال ها پیش برای همه شناخته بود، تنها امکان عملی و ممکن بعنوان محل انبار سانتریفیوژهای مازاد قابل طرح بود و تا آن زمان در اظهارات و مواضع مقامات رسمی و تحقیقاتی غربی بطور مکرر مطرح شده بود.

اما تعجب آور تر اصرار این دو کارشناس به شباهت متن توصیه گروه بحران در این خصوص با متن برجام است که اتفاقا کاملا متباین و متفاوت از هم هستند.

بر خلاف ادعای این آقایان بر اساس برجام سانتریفیوژهای مازاد فردو به سالن بی در نطنز منتقل نمی شوند بلکه ۱۰۴۴ سانتریفیوژ سایت فردو در همان سایت باقی می مانند که این خود از دستاوردهای مهم ایران و از توافقات مهم برجام است

۵- واقعیت آنست که متن برجام اصلا هیچ شباهتی به متن گروه بحران ندارد.

اینستانوشته هسته ای بالای آقای بعیدی نژاد همچنان با کامنت های متعددی از سوی کاربران علاقمندان به مقولات هسته ای همراه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.

اینستانوشته های خردادی صفحه رییس جمهور

صفحه حسن روحانی که پیش از دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور گسترده کاربران ایرانی اینستاگرام همراه شده بود، اکنون از مرز ۱.۶ میلیون فالوئر گذشته است و به نظر می رسد که بزودی از مرز ۲ میلیون مخاطب فرا تر رود. جدیدترین پست اینستاگرامی صفحه آقای رییس جمهور، اختصاص دارد به دیدار ایشان با برخی از مقامات سابق در ماه رمضان سال ۱۳۹۴ که زیر مشاهده می کنید.

in2

این پست، نوشته خاصی نداشت اما ۳۰۰ هزار لایک و هزاران کامنت دریافت کرد.

صفحه اینستاگرام آقای روحانی را در این لینک دنبال کنید.

اینستانوشته های آقای وزیر بهداشت

دکتر حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورمان نیز در ۱۵۳ پستی که ظرف ۲ سال اخر منتشر کرده است، بیش از ۲۰۰ هزار فالوئر کسب کرده و جدید ترین اینستانوشته های خردادی ایشان را در ادامه مشاهده می کنید.

ins3
اینستانوشته ماه رمضانی دکتر هاشمی،‌وزیر بهداشت و آموزش پزشکی

رمضان؛ فرصتی یگانه و مغتنم ماه شریف شعبان تا ساعاتی دیگر به پایان می‌رسد؛ ماهی که امسال برای ایرانیان، رنگ و بویی دیگر داشت؛ انجام باشکوه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که تصویری از فهم و خرد والای هموطنان را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشت.

این حضور باشکوه و حماسه آفرین، عیدی دیگر بر اعیاد پربرکت این ماه افزود و اینک بر همه ما، به‌ویژه اهل سیاست است که رخدادی چنین مهم را فارغ از هیاهو، در سایه عقل و درایت به درستی تفسیر کنیم؛ از آن درس بگیریم و راه آینده را بازیابیم. ان‌شاءالله مسئولان کشور نیز در تمام قوا، یک‌دل و هم‌صدا خدمت به این ملت بزرگ و ارجمند را سرلوحه تلاش‌های‌شان قرار دهند و هر آن‌چه در توان دارند، در این مسیر به‌کار گیرند.

ins4
جدید ترین پست های دکتر هاشمی در سال ۹۶

البته باید پذیرفت، هنوز هم هستند کسانی که از تحلیل آن‌چه در بیست و نهم اردیبهشت ماه روی داد و برای کشور عزت و افتخار کسب کرد، عاجزند و حاصل این کوته‌بینی، بی‌اخلاقی‌هایی شد که شاهدش بودیم و متاسفانه ادامه دارد. امید که همه، فرصت یگانه و مغتنم ماه مبارک رمضان را که تا ساعاتی دیگر آغاز می‌شود، قدر بدانیم و از پروردگار یگانه بخواهیم، توفیق توبه از گناهان و هر گفتار و رفتاری را که ناصواب بوده به ما عنایت فرماید.

به آنها که خدای ناکرده آبروی کسی را برده‌اند یا قضاوتی نادرست انجام داده‌اند، فرصتی برای طلب حلالیت عنایت فرماید؛ تا همه با دلی پاک، سفره نشین حضرتش شویم و از جمله نمازگزاران حقیقی، روزه‌داران واقعی و تلاوت کنندگان و عاملان به قرآن کریم باشیم. فرارسیدن ماه خدا را به شما مردم عزیز تبریک می گویم.

نوشته های آقای دکتر را در این نشانی دنبال کنید.

اینستانوشته های رمضانی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری که این روزها بیش از ۵.۷ میلیون فالوئر دارد، جدید ترین پست های اینستاگرامی اش را در ادامه مرور می کنیم.

ins6

برنامه تلویزیونی مردم گرام بسیار دلچسب برگزار شد و اجرای رفیق خوبم نجمه جودکی و تشکر زیاد از مصطفی امامی عزیز و ساناز صفایی گلم، دوست قدیمی و دیرینه ام. و عوامل محترم که با زبون روزه تمام وقت سرپا کارکردن. الهی قربونتون برم نمازوروزتون قبول. من و این مردمو خیلی دعا کنین. با شنیدن اخبار این روزهای جهان خدارو شکر می کنم که در کشورمون امنیت برقرار است. این برنامه از شبکه سه تلویزیون پخش می شود. شل و پلتونم.

ins7
پستی که بهنوش بختیاری از کیک خوردن یک دختربچه خوشگل منتشر کرد و بیش از ۲۰۰ هزار بار بازدید شد

یکی از پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان را در این لینک تماشا کنید.

روایت مهناز افشار از عاشقانه

insta8

سری دهم سریال شبکه خانگی عاشقانه که با بازی مهناز افشار همراه شده است، از ۱۷ خرداد توزیع می شود و ایشان در جدید ترین پست خود در هفته سوم خرداد، به این موضوع اشاره کرد.

مهناز افشار اکنون یکی از پر بیننده ترین صفحات اینستاگرام ایرانیان را در اختیار دارد که ۶ میلیون نفر آن را فالوو کرده اند و به نظر می رسد که حدود یک سوم کاربران ایرانی، بیننده صفحه وی باشند.

مهناز را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از نیکی کریمی؟

نیکی کریمی، از بازیگران سینمای ایران در خرداد ۹۶،  حضور فعالی را در اینستاگرام تجربه کرده است که جدید تیپ اینستانوشته های ایشان را در ادامه مرور می کنیم.

ins9
دیشب، نمایش فیلم دوم من «چند روز بعد» که حدود ۱۰ سال پیش آن را در برلین آلمان ساختم. (این پست در آلمان منتشر شد
ins10
باتشکر از زریر
ins11
یک تشکر از خانم های گالری زریر برای سلیقه و هنر و همینطور ارتباط چندین ساله شان با من. تقریبا در چند سال گذشته، در تمام مراسم داخل و خارج ، کار طراحی لباس برای من، توسط این خانم های هنرمند انجام شده است. همکاری لذت بخش و پایدار . مرسی به امید موفقیت بیش از پیش شما
ins12
تصویری یکی از طراحی های گروه زریر برای خانم نیکی کریمی

نیکی کریمی را در این نشانی دنبال کنید که بزودی اطلاعات بیشتری از حضورش در آلمان منتشر می کند.

والیبال گردی های لیلا بلوکات

لیلا بلوکات، هنرپیشه سینمای ایران که در خرداد ماه برای تماشای بازی های تیم ملی والیبال ایران در جریان رقابت های لیگ جهانی، در ایتالیا به سر می برد، بخشی از اینستانوشته های خردادی خود را به حضور در جمع تماشاگران بازی های تیم ملی و حمایت از آسمانخراش های ایران اختصاص داد.

ins13

ins14
پست اینستاگرامی لیلا بلوکات از ایتالیا در جریان مسابقه والیبال ایران و لهستان در رقابت های لیگ جهانی که با پیروزی ۳ بر ۱ ایران همراه شد

لیلا بلوکات را در این آدرس دنبال کنید که ۱.۲ میلیون مخاطب دارد.

اینستاگردی با بهاره رهنما

بهاره رهنما این روزها در استکهلم سوئد به سر می برد تا یکی از تئاترهای خود را در پایتخت اسکاندیناوی روی صحنه ببرد.

ins15
(آرامش زن زیبایی است که شوهر دارد. نمایشی از امیر اسانی- ساعت ۷ شب در تماشاخانه پالیز آبان جنوبی مشاهده کنید.)
ins16
محمد علیزاده، به دیدن تئاتر دیگری آمد.
ins17
تصویری از مصاحبه روزنامه صبا با بهاره رهنما

بهاره رهنما که ۲.۶ میلیون مخاطب دارد را اینجا دنبال کنید.

خبر سینمایی رضا گلزار

رضا گلزار که چند وقتی است از کنسرت های گوناگونش فارغ شده است،‌ در جدید ترین پست خردادی خود،‌ از اکران فیلم مادر قلب اتمی خبر می دهد.

ins18
مادر قلب اتمی- می بینمتون

گلزار یکی از فعال ترین هنرپیشه های سینمای ایران است که بیش از ۱۰۰۰ پست در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و ۴.۷ میلیون مخاطب دارد.

او را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از بهرام رادان؟

بهرام رادان در خرداد ماه خیلی فعال نبود و تنها اینستانوشته ای که هفته پیش منتشر کرد، مربوط به بمب گذاری های کابل افغانستان بود که صدها کشته و زخمی برجای گذاشت.

ins19

بهرام را در این لینک دنبال کنید.

گشتی در اینستانوشته های مفهومی استاد پرستویی

پرویز پرستویی، در سومین هفته خرداد ماه نیز به انتشار اینستانوشته های مفهومی پرداخت تا نقدی بر فرهنگ عامه را با جامعه شناسی خودمانی دیجیتالی دنبال کند. او از داستانی زیبا گفت:

ﺩﺧﺘﺮﺧﺎﻧﻤﯽ ﺯﻳﺒﺎ ﺧﻄﺎﺏ ﺑﻪ ﺭﺋﻴﺲ شرکت ﺍﻣﺮﻳﻜﺎﯾﯽ مورگان ﻧﺎﻣﻪﺍﯼ ﺑﺪﻳﻦ ﻣﻀﻤﻮﻥ ﻧﻮﺷﺖ: ﻣﻦ ۲۴ ﺳﺎﻝ ﺩﺍﺭﻡ. ﺟﻮﺍﻥ، ﺯﻳﺒﺎ، ﺧﻮﺵﺍﻧﺪﺍﻡ، ﺩﺍﺭﺍﯼ ﺗﺤﺼﯿﻼﺕ ﺁﮐﺎﺩﻣﯿﮏ ﻫﺴﺘﻢ. ﭼﮕﻮﻧﻪ ﻣﯿ ﺘﻮﺍﻧﻢ ﺑﺎ ﻣﺮﺩﯼ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺷﻤﺎ ﺩﺭﺁﻣﺪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ؟ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﺪﻳﺮ ﺷﺮﻛﺖ ﻣﻮﺭﮔﺎﻥ: ﺍﺯ ﺩﻳﺪ ﻳﮏ ﺗﺎﺟﺮ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺍﺳﺖ!

ﺁﻧﭽﻪ ﺷﻤﺎ ﺩﺭﺳﺮ ﺩﺍﺭﻳﺪ ﻣﺒﺎﺩﻟﻪ ﻣﻨﺼﻔﺎﻧﻪ ﺯﻳﺒﺎﺋﯽ ﺑﺎ ﭘﻮﻝ است. ﺯﻳﺒﺎﯾﯽ ﺷﻤﺎ ﺭﻓﺘﻪ ﺭﻓﺘﻪ ﻣﺤﻮ ﻣﻴ ﺸﻮﺩ ﺍﻣﺎ ﭘﻮﻝ ﻣﻦ ﺑﻌﻴﺪﺳﺖ ﺑﺮ ﺑﺎﺩ ﺭﻭﺩ. ﺩﺭﺁﻣﺪ ﻣﻦ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺭﻓﺖ ﺍﻣﺎ ﭼﯿﻦ ﻭ ﭼﺮﻭﮎ ﻭ ﭘﯿﺮﯼ ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ ﺯﯾﺒﺎﺋﯽ ﺷﻤﺎ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ. ﻣﻦ ﻳﮏ «ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﺭﻭﺑﻪ ﺭﺷﺪ» ﻫﺴﺘﻢ ﺍﻣﺎ ﺷﻤﺎ ﯾﮏ «ﺳﺮﻣﺎﻳﻪ ﺭﻭﺑﻪ ﺯﻭﺍﻝ». ﭘﺲ ﺁﺩﻡ ﭘﻮﻟﺪﺍﺭ ﻧﺎﺩﺍﻥ ﻧﻴﺴﺖ ﺑﺎ ﺷﻤﺎ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﮐﻨﺪ.

ﻣﺎ ﻓﻘﻂ ﺑﺎ ﺍﻣﺜﺎﻝ ﺷﻤﺎ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯿ ﮕﺬﺍﺭﻳﻢ ﺍﻣﺎ ﺍﺯﺩﻭﺍﺝ ﻫﺮﮔﺰ!! ﺍﻣﺎ ﺍﮔﺮ ﺷﻤﺎ ﻋﻼﻭﻩ ﺑﺮ ﺟﻮﺍﻧﯽ ﻭ ﺯﯾﺒﺎﺋﯽ ﮐﺎﻻﻫﺎﯼ ﺑﺎ ﺍﺭﺯﺷﯽ ﻣﺜﻞ ﺍﻧﺴﺎﻧﯿﺖ، ﭘﺎﮐﺪﺍﻣﻨﯽ، ﺷﻌﻮﺭ، ﺍﺧﻼﻕ، ﺗﻌﻬﺪ، ﺻﺪﺍﻗﺖ، ﻭﻓﺎﺩﺍﺭﯼ، ﺣﻤﺎﯾﺖ ﻭ ﻋﺸﻖ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﮐﻪ ﻣﺜﻞ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ ﻣﻦ ﺭﻭﺑﻪ ﺭﺷﺪ ﺑﺎﺷﺪ ﺍﯾﻦ معامله برای من نیز سودآور است.

ins20

در جای دیگری گفت:

از زبان «ناصرالدین شاه قاجار» نقل است که: ما را به قصد شکار آهو به دشت قزوین بردند و من در شش زرعی به شکار شلیک کردم. من به چشم خود دیدم که تیرم به خطا رفت!

ولی اطرافیان به شدت هر چه تمامتر، هورا و هیاهو و سر و صدا راه انداختند! که دست خوش اعلیحضرتا، تیرت به هدف خورد! و من در حالیکه به فکر فرو رفته بودم به ملازمینم گفتم: «آینده این ملک و مملکت تنگ و تاریک است! زیرا که «پاچه خواری» ریشه این سرزمین را خواهد سوزاند!

جالب اینکه اینان پی به مقصودم نبردند و چند باره شروع کردند به تشویقم و هورا کشیدن!»

ins22

و از مارادونا گفت:

مارادونا مدتی به خاطر افسردگی پس از ترک اعتیاد در تیمارستان بستری بود، وقتی مرخص شد حرف قشنگی زد: «اونجا دیوانه های زیادی بودند، یکی می گفت من چگوارا هستم همه باور می کردن، یکی می گفت من گاندی ام همه قبول می کردن.

ولی وقتی من گفتم مارادونا هستم همه خندیدن و گفتن هیچ کس مارادونا نمیشه. اونجا بود که من خجالت کشیدم که چه بر سر خودم آوردم. در این دنیا غرور دمار از روزگار آدم در میاره و دقیقا گرفتار چیزی میشی که فکر میکنی هرگز در دامش نخواهی افتاد.»

مراقب خودتان باشید برگ ها همیشه زمانی می ریزند که فکر می کنند طلا شده اند.

ns21

و در آخر از رژیم گفت:

گاهی برای زندگیمان یک رژیم بنویسیم: یک رژیم برای خلاصی از شر سنگینی روزگار که گاهی بر سینه ما سنگینی می کند. رژیم که مختص چاقی یا لاغری نیست.

گاهی باید یک رژیم خوب برای روح و افکارمان بگیریم؛ مثل: رژیم کمتر حرص خوردن رژیم کمتر غصه خوردن رژیم بی اندازه مهربان بودن رژیم بی ریا کمک کردن رژیم بی توقع دوست داشتن رژیم دوری از افکار منفی رژیم دوری از رفتارهای منفی بیایید رژیم آرامش بگیریم. توصیه می کنم یک ماه رعایت کنید سه کیلو از بیماری های تان کم می شود.

پرویز پرستوئی را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از آقای گل لیگ برتر؟

مهدی طارمی که چند ماهی است یکی از پر بیننده ترین صفحات پرسپولیسی ها را در اختیار دارد، در جدید ترین اینستانوشته های خود نوشت:

ins23
حالا رئال مادرید
ins24
قدرشناس یکدیگر باشیم نه اینکه من بگم عاشق هوادارا و باشگاه پرسپولیسم و بعضی از هوادارنماها فقط تو روزهای خوشی با من باشند این برد هم تبریک به همه قدرشناسان و قدر نشناسان محترم که از ته دل دوستون دارم ?? #نمکنشناس_نباشیم #فراموشکار_نباشیم #نون به نرخ روز خور نباشیم

مهدی در این نشانی دنبال کنید.

فرهاد مجیدی و ۴۱ سالگی

کاپیتان محبوب اسبق استقلالی ها در جدید ترین پست اینستاگرامی خود، از چهل و یک ساله شدنش خبر می دهد و می گوید: هنوز جوان!

ins25

بازتاب های اینستاگرامی درام خوهران افسانه ای

حضور خواهران افسانه ای ووشو ایران در نخستین برنامه های ماه عسل که توسط احسان علیخانی در روزهای ماه رمضان در شبکه سوم سیما (ساعت ۱۹ تا ۲۰:۳۰ پخش می شود)، بازتاب گسترده ای در رسانه های ایران داشت. علی دایی، اسطوره فوتبال ایران نیز به حضور این خواهران قهرمان ووشو ایران و جهان در پستی اینستاگرامی واکنش نشان داد و نوشت:

ins26
قهرمانان واقعی کشور که سخت ترین ضربه ها را در زندگی دیدند اما پا پس نکشیدند. درس مرام و معرفت و از خود گذشتگى را به همه یاد دادند و پاداش سخت کوشی خود را گرفتند پهلوانانى که در قامت بانو درس ادب و اخلاق را به واقع معنا کردند به وجودتان افتخار می کنم.

ins27

همیشه موفق باشید

ins28
امروز ۶ سال از رفتن ناصر خان می گذرد. مردی که حالا حالاها نمونه اش تکرار نمی شود اسطوره ای که همیشه در کنار مردم بود . در دل و قلب ما جاودانه شد و افتخارم این است که چند سال شاگرد ایشان بودم. روحش شاد

در پی حضور شورانگیز خواهران منصوریان در برنامه ماه عسل شبکه سوم که دیدار پدر این سه خواهر پس از ۱۵ سال را نیز به دنبال داشت، الهه منصوریان نیز در صفحه اینستاگرامی خود که این روزها بسیار محبوب شده است، واکنش نشان داد.

سالها قبل، غیرت، شجاعت، سخت کوشی و مردانه جنگیدن را به ما اموختی. آن روز را هیچگاه فراموش نمی کنیم. روزی که تیم ملی فوتبال کشورمان با یکی از کشورهای همسایه مصاف داشت بازیکن تیم حریف از عمد خطای وحشتناکی روی یکی از بازیکنان ما انجام داد و این خطا باعث جراحت و خونریزی شدید داخلی در او شد.

ins30

اما او با وجود آن جراحت شدید با وجود اینکه جانش در خطرب ود تا پایان مسابقه مردانه ایستاد و جنگید و یارانش را تنها نگذاشت او تیم ملی کشورش را بر جانش مقدم دانست. بعد ازمسابقه او را به بیمارستان منتقل و تحت عمل جراحی قرار دادند از آن روز سال ها می گذرد اما او ازهمان روز اسطوره و الگوی بسیاری ازجوانان شد.

ins31

او کسی نبود جز «علی دایی» فخر ورزش ایران و دیار دلاور خیز اردبیل و آذربایجان و بهترین گل زن جهان. پست اینستاگرامتان دلگرمی بزرگی بود، آقای علی دایی با تمام وجود می گویم سپاس و یاشاسین علی دایی یاشاسین اردبیل یاشاسین آذربایجان و یاشاسین ایران بزرگ.

و جایی دیگر نوشت:

دیشب در آغوش پدر آهنگ عشق میخواندم، به یاد روزهای کودکی  و باز دستان پدر را لمس می کردم. و پدر نوازش، که اوهم خسته بود پدر خسته و رنجور از تنهایی و از طعنه هایی که سال ها شنیده. و من خسته از انتظار و حرف های ناگفته بسیار. پس دلهای زخمی از هجران و تنهایی مان را مرهمی گذاشتیم با یاد آن روزهایی که دست بدست هم درصحرا کار می کردید.

و چه لذتی داشت بوی علف و گندم و عرق های نشسته بر پیشانی. او همان است. همان پدر که منتظرش بودم. آغوش او را دریافتم که او محتاج تر است به مرهمی، که او دو درد دارد. یک شرمندگی و دیگری تنهایی.

صفحه الهه را در این نشانی دنبال کنید.

پست طوفانی آزاده نامداری 

آزاده نامداری، مجری برنامه های تلویزیونی سیما نیز در پستی به حضور این سه خواهر در برنامه ماه عسل واکنش نشان داد و از مهدی یراحی و محمود شهریاری (مجری اسبق برنامه های سیما) نیز سخت گفت که بازتاب های گسترده ای در چند وقت اخیر پیدا کرد.

dram
احتمالا موقت. در میان برنامه های کسالت بار و تقلبی که درباره زنان و به نام زنان ساخته می شود خوشحالم که ماه عسل درباره زنانی حرف زد که جانانه مبارزه کردند و ایستادند و بقول جناب یراحی، کاش خیلی از مردها نصف این خانوم ها زن بودند، به تلویزیون به احسان علیخانی و همه ی دوستانم در تیم ماه عسل تبریک میگم نه فقط برای این قسمت، بلکه برای برد مقتدرانه در این ماراتن. پ.ن.جناب شهریاری همکار پیشکسوتم آنچه شما اشک ریختن می نامید نامش همدردی و همدلی است مردم ما بجز جوک و طنز و لطیفه و بخوربخور به همدلی هم نیازمندند. چرا که باید بیاد بیاوریم که ماهنوز و همیشه قلبمان برای هم میزند، باور کنید بسیاری ازهمکارانتان که در افطاری ها ماه عسل را برنامه ی “اشک مردم درار” خطاب می کنند خودشان آرزوی فقط یک شب اجرای ماه عسل را دارند. با احترام? #آزاده_نامداری#ماه_عسل#تلویزیون#زن#شهامت#زنان_سرزمین_من
bram1
پشت فرمان بودم، بزرگراه همت موبایلم زنگ خورد. ،به سختی گوشی را درآوردم باز کردم، دیدم، نوشته بودی “دوستت دارم” لبم ترک خورد وقتی خندیدم، خشک شده بود از بی آبی. من به این دوستت دارم ها دل بسته ام، من در این هوا نفس می کشم من به سردی، دلتنگی، نگاه های غیرعاشقانه، چشم های بی حرف، قلب های دلسرد و رویاهای دست نیافتنی آلرژی دارم. من با ماسک فقط نه روز زنده می مانم اول تا نهم آذر همین! حرف بزن! دیر میشود بگو دوستت دارم. بخشی از کتاب کوچکم «خانومی که شما باشی» #آزاده_نامداری

واکنش  مهدی یراحی به خواهران افسانه ای

مهدی یراحی، خواننده پاپ نیز در پستی، به حضور پر بیننده خواهران ووشوکار منصوریان در برنامه ماه عسل، واکنش نشان داد.

mahdi
طى چند سالى که مخاطب برنامه ماه عسل بودم قسمت هایى رو دوست داشتم و قسمت هایى رو نه. اما دو برنامه خواهرانِ منصوریان به حدى اثرگذار بود که نتونستم در موردشون چیزى نگم. فارغ از رفاقت به احسان بابت اجراى بهترین قسمت هاى ماه عسل (از نگاه من) تبریک مى گم چرا که در بزنگاه هایى شبیه به این دو برنامه، انقلابى در نگاه مخاطبین صورت مى گیره که شاید با دیدن بهترین فیلم هاى سینمایى با به روزترین امکانات، اتفاق نیفته. احسان در آخر برنامه رو به پدر خانواده گفت اینها خیلى مردن. اما من فکر مى کنم کاش خیلى از ما مردها نصف یکى از این دخترها، زن بودیم.

چه خبر از آقای خندوانه؟

INS32

سلام رفقا! از دوشنبه که خنداننده شو شروع مى شه پیشرفت بچه ها رو خواهید دید. واقعا قابل تحسین و تشویقن. اینجاست که تاثیر بازیگرهاى باتجربه و کاربلدى مثل خانم دهقان و آقاى معجونى و اشکان خطیبى رو مى بینیم. دم همه ى عزیزان خنداننده شو گررررررم.

INS33

INS34
اسم آخرین کتابی که خوندین را کامنت کنید!

چه خبر از وی کافه؟

نخستین کافی شاپ سیار تهرانی ها هم در ماه رمضان، شب ها از ساعت ۲۱ تا ۲ بامداد به برخی از محلات شهر سر می زند. در زیر جدید ترین پست های خرداد ماهی آن ها را مشاهده می کنید.

INS35

مدل های جدید کیک های دکوری

NS36

سحر مجید نژاد با کیک های دکوری، همچنان مخاطبان زیادی در داخل و خارج دارد. او را در این نشانی دنبال کنید.

چه خبر از رضا یزدانی؟

INS37
کنسرت ونکوور

رضا را در این نشانی دنبال کنید که در خرداد ماه، یک اجرا دارد.

چه خبر از محسن چاوشی؟

INS38
پیانو زیبای وحید نوری را گوش کنید. می بایست در صفحه محسن رفته و روی نخستین پست اینستاگرامی ایشان کلیک کنید

محسن چاوشی را در این آدرس دنبال کنید.

اینستاگردی با فرزاد فرزین

INS39

فرزاد فرزین مدتی است که پستی به اشتراک نگذاشته است و ۳ پست اخر را در بالا مشاهده می کنید.

منبع: Instagram
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۵ نظر

ورود

  • sara خرداد ۱۷, ۱۳۹۶

    چقد جالبه این اینستاگردیها واقعا ی چیز خلاصه و مفید رو ارایه میده ضمن اینکه ویدیوهای ارایه شده هم بسیار کارامده ممنونم!!!!!

  • pourya1211 خرداد ۱۷, ۱۳۹۶

    Jalb booood
    Mofagh bashid

  • سهند خرداد ۱۷, ۱۳۹۶

    مچکرم از مطالب خوب و جالبتون… فق باشید ???

  • کلهر خرداد ۱۸, ۱۳۹۶

    یراحی حرف قشنگی زد درباره این دخترها در صفحه اش که شما هم گذاشتین. حرف آزاده نامداری هم درسته بهنظرم. بالاخره مردم باید اشنا بشن با اینها. اما خوب اشک هایی که احسان داره میگیره شاید جالب نباشه. خلاصه من طرفدار اینستاگردی هاتونما 🙂 گفته باشم . . .

  • Sepide خرداد ۱۹, ۱۳۹۶

    جالب بود. ممنون