آیفون لاته؛ گرایش جدید و عجیب باریستاها برای سرو قهوه

آیفون لاته؛ گرایش جدید و عجیب باریستاها برای سرو قهوه

باریستاهای هیپستر و نوآور هر روز شیوه ای جدید برای سرو نوشیدنی محبوب بیشتر مردم جهان، یعنی قهوه پیدا می کنند که در بیشتر مواقع هم چندان خوشایند نیست. از سرو قهوه در آووکادو گرفته تا شیشه های آزمایش، همگی لذت نوشیدن یک فنجان قهوه تلخ یا اسپرسو را از عاشقان این نوشیدنی سلب می کند.

اما این گرایشی است که در میان باریستاهای سراسر جهان باب شده و گریزی هم از آن نیست.

1

در جدیدترین ایده های منحصر به فرد باریستاها باید به آیفون لاته اشاره کنیم. این لاته را می توان نوشیدنی محبوب دوستداران تکنولوژی که اتفاقا عاشق قهوه هم هستند، به شمار آورد.

4

در ویدئوی زیر می بینید که تنها ابتکاری که در آیفون لاته به کار رفته استفاده از جعبه های موبایل های آیفون است که درون آن ها نوشیدنی موردنظر سرو می گردد. البته باریستای محترم با استفاده از خامه، لوگوی شناخته شده ی اپل را روی آن طراحی و سپس نوشیدنی را  سرو می کند.

البته احتمالا با ما موافق هستید که صرف نوشیدنی گرم درون جعبه های مقوایی نه تنها دلچسب نیست بلکه به لحاظ سلامتی هم بسیار مضر و خطرناک به نظر می رسد.

اما باریستایی که این ایده را مطرح کرده، بیان داشته برای ایجاد تنوع در اندازه سرو آیفون لاته می توانید از باکس های آیفون ۴ و ۵ برای اندازه کوچک و ۶S Plus یا ۷ Plus برای اندازه بزرگ تر استفاده کنید.

در ویدئوی زیر می توانید روند تهیه و سرو این لاته را مشاهده کنید. با روزیاتو همراه باشید.

منبع: mashable
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود