شخصیت شناسی: طعم بستنی دلخواهتان تعیین کننده شیوه رفتاری شما در زندگی است

شخصیت شناسی: طعم بستنی دلخواهتان تعیین کننده شیوه رفتاری شما در زندگی است

شاید با خواندن تیتر تصور کنید که طعم بستنی به شخصیت افراد چه ربطی می تواند داشته باشد! اما جالب است بدانید به دنبال جدیدترین تحقیقات علمی صورت پذیرفته توسط دکتر آلن هیرش، بنیانگذار و کارشناس موسسه تحقیقاتی و درمانی بو و مزه، مشخص گشته که علاقه مندی اشخاص به طعم ویژه ای از بستنی، تعیین کننده فعالیت بخشی از مغز است که مسئول شیوه رفتاری انسان هاست.

وی همچنین بیان داشته، علاقه مندی به مزه بستنی از دوران کودکی شکل می گیرد و در بیشتر موارد، تا بزرگسالی ادامه پیدا می کند.

بنابراین، با بیان اینکه چه طعمی از بستنی را به بقیه ترجیح می دهید، می توانید تا حدی از شخصیت درونی خود آگاه شوید.

وانیلی

1-w900

دوستداران بستنی وانیلی عموما انسان های ایده آل گرا، مودی، تا حدی بی فکر هستند که به سرعت متقاعد می شوند. آن ها بیشتر بر احساسات درونی خود تکیه می کنند تا منطق. همچنین بر اساس تحقیقات علمی صورت پذیرفته توسط دکتر آلن هیرش، اشخاصی که بستنی وانیلی را به دیگر طعم ها ترجیح می دهند، قدرت ریسک پذیری بالاتری دارند و در روابط نزدیک خود انسان های موفق و صادقی هستند.

توت فرنگی

2-w900

مطابق با تحقیقات یاد شده، مشخص گشته که دوستداران بستنی با طعم توت فرنگی انسان های بردبار، صادق و درونگرا هستند. همچنین گفته می شوند تا حد زیادی منطقی بوده و پیش از اقدام به هر کاری، به نتیجه آن فکر می کنند.

شکلاتی

4-w900

اگر عاشق بستنی شکلاتی هستید، احتمالا انسانی رویایی، سرزنده، جذاب، اجتماعی و زودباور هستید.

چیپس شکلات نعنایی

3-w900

اگر شکلات را با طعم نعنا دوست دارید، فردی بلندپرواز، مقتصد، با اعتماد به نفس و تا حدی اهل بحث و مشاجره هستید. گفته می شود که این افراد به ندرت از اتفاق های زندگی احساس رضایت دارند.

شربت رنگین کمانی

8-w900

احتمالا تصور می کنید کسی که بستنی رنگارنگ با طعم مخلوط میوه ها را دوست دارد، انسانی پر انرژی، سرزنده، شاد و پر هیجان است. اما باید بگویم که نتیجه تحقیقات نشان داده که درست برعکس، این اشخاص تا حد زیادی بدبین و منفی گرا هستند.

اسنایپر

5-w900

اگر بستنی با مغزی آجیل و میوه و ژله دوست دارید، شنونده خوبی محسوب می شوید اما تا حدی هم عصبی و پرخاشگر هستید. این افراد در انجام کارها و به تحقق رساندن اهداف خود کاملا موفق هستند اما به دلیل عصبی بودن ممکن است اطرافیان خود را تا حدی آزار دهند.

قهوه

6-w900

تحقیقات Hirsch ثابت کرده افرادی که بستنی با طعم قهوه دوست دارند، عموما به فکر آینده نیستند و بیشتر سعی می کنند دم را غنیمت شمرده و از لحظات کنونی خود لذت ببرند. آن ها در روابط عاشقانه خود به انگیزش های همیشگی نیاز دارند.

چیپس شکلاتی

7-w900

دوستداران بستنی با طعم چیپس شکلاتی، دست و دل باز، ماهر و فعال و زرنگ هستند.

کره گردو پیکن

9-w900

اشخاصی که بستنی با طعم کره بادام زمینی را ترجیح می دهند، انسان های صادق، فداکار، با وجدان و قابل احترامی هستند. این افراد به هیچ عنوان دوست ندارند موجب ناراحتی اطرافیان بشوند و محدودیت های اخلاقی زیادی برای خود قائل هستند. در ضمن، از حمایت و یاری رساندن به دیگران بسیار خرسند می شوند.

کوکی با چیپس شکلات

Chocolate-Chip-Pumpkin-Cookie-Dough-Ice-Cream-1

این اشخاص، خلاق، بلندپرواز و اهل رقابت هستند.

منبع: powerofpositivity
دیجیاتو
بدون نظر

ورود