زندگی به سبک میلیاردرها چقدر هزینه روی دستتان خواهد گذاشت؟

زندگی به سبک میلیاردرها چقدر هزینه روی دستتان خواهد گذاشت؟

بسیاری از مردم سبک زندگی میلیاردرها را تحسین می کنند و دوست دارند، همانند آن ها بدون دغدغه پول خرج کرده و از لحظه لحظه زندگی خود لذت ببرند.

اما آیا می دانید این افراد ثروتمند هر ماه چقدر هزینه می کنند تا به این شکل لوکس و باشکوه زندگی کنند؟

بدون شک خرید عمارت های بزرگ با امکانات خاص و مدرنی که این دسته از افراد از آن بهره مند هستند، دستیار و مشاورهای شخصی، وکیل و نگهبان و گاردهای محافظتی مبالغ گزافی می طلبد که تنها تعداد معدودی در جهان استطاعت آن را دارند.

اگرچه تقریبا همه میلیاردها هرگز در مورد هزینه های سالانه خود حرفی به زبان نمی آوردند، اما تا حدی می توان مخارج آن ها را حدس زد.

اگر برایتان جالب است تا بدانید زندگی به سبک میلیاردها چقدر برایتان آب می خورد و چه خرجی روی دستتان خواهد گذاشت، پیشنهاد می کنیم ادامه مطلب را مطالعه کنید.

هزینه مسکن: متغیر است اما حداکثر ۲۰ هزار دلار (حدود ۶۵ میلیون تومان) به طور روزانه

1

بزرگ ترین هزینه ای که به عنوان یک میلیاردر باید پرداخت کنید، هزینه مسکن است. با احتساب قیمت ها، بازپرداخت وام ها و سودهای آن ها و همچنین مالیات، بیمه و … رقمی معادل ۶۵ میلیون تومان در هر روز برای داشتن یک عمارت شیک در یک محله ی مشهور و باکلاس باید در نظر بگیرید.

هزینه ماشین های فانتزی: ۴۱۰ دلار (حدود ۱ میلیون تومان) یا بیشتر به طور روزانه

BUG_super_sport_02

سبک زندگی میلیاردی یعنی اینکه سفرهای درون شهری خود را  در نهایت کلاس و پرستیژ انجام دهید و خودروی مناسب زندگی خود را انتخاب نمایید.

به عنوان یک فرد ثروتمند، انتظار می رود که برندی همانند فراری یا بوگاتی سوار شوید. در این راستا بد نیست بدانید که بوگاتی ویرون، در سال گذشته در آمریکا حدود ۳.۲ میلیون دلار قیمت داشت. هزینه تعویض تایرهای این وسیله نقلیه نیز حدود ۳۰ هزار دلار گزارش شده بود.

همچنین گفته می شود که نگهداری سالانه چنین خودرویی حدود ۱۵۰ هزار دلار به طور سالانه هزینه دارد.

با احتساب همه این موارد، داشتن یک ماشین لوکس و گران قیمت، مستلزم این است که شما روزانه حدود یک میلیون تومان برای آن هزینه کنید.

هزینه قایق های تفریحی شخصی: حداکثر ۵۸۹۰ دلار (حدود ۲۰ میلیون تومان) به طور روزانه

2

وقتی می خواهید یک زندگی لوکس و منحصر به فرد را تجربه کنید، باید یک قایق تفریحی و شخصی هم داشته باشید که هر موقع دلتان خواست، به دل دریا زده و از آرامش آن نهایت لذت را ببرید.

البته باید بدانید که کشتی خصوصی هزینه های گزافی دارد. گفتنی است لئوناردو دی کاپریو، یک قایق ۱۴۰ متری دارد که ساخت آن برایش ۲۰۰ میلیون دلار آب خورده است. اما این هزینه، تازه شروع پول خرج کردن است. نگهداری و استفاده از چنین قایقی حدود ۴۰۰ هزار دلار به طور سالانه هزینه در بر خواهد داشت که رقمی معادل ۲۰ میلیون تومان به طور روزانه را شامل می شود.

مربی ورزشی خصوصی: ۱۴۸۵ دلار (حدود ۵ میلیون تومان) به طور روزانه

وقتی جیب هایتان پر از پول باشد، رفتن به باشگاه های عمومی کاری بیهوده و بی معنی محسوب می شود. در این حالت، شما در باشگاه خصوصی خود در زیرزمین خانه تان که انواع دستگاه های لوکس و به روز در آن به چشم می خوردند، ورزش خواهید کرد.

بنابراین، برای داشتن برنامه ورزشی مناسب و حفظ تناسب اندام خود، به یک مربی خصوصی هم نیاز دارید. به گزارش موسسه ای آمریکایی که مربی های شخصی برای میلیاردها پرورش می دهد، هزینه این مربی ها رقمی معادل ۱۳۰۰ دلار برای یک ساعت است.

با این حساب، اگر ۴ روز در هفته، به مدت دو ساعت ورزش کنید، باید هفته ای رقمی معادل ۱۰۴۰۰ دلار هزینه کنید که معادل ۵ میلیون تومان در هر روز می شود.

آشپز شخصی: ۴۹۰ دلار (حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) به طور روزانه

3

آشپز شخصی برخلاف تصور هزینه خیلی گزافی ندارد و با مبلغی معادل یک تا ۲ میلیون تومان در روز می توانید یک آشپز حرفه ای استخدام کنید که هر روز غذاهای موردعلاقه تان را برای شما طبخ نماید. البته این آشپزها عموما چشم انتظار پاداش روسای خود هستند که می تواند مثلا شامل یک ساعت کارتیه باشد.

پیشخدمت و نگهبان: ۲۵۱ دلار (حدود ۸۰۰ هزار تومان) به طور روزانه

آراسته و مرتب نگه داشتن خانه مستلزم کار بی وقفه است. برای این منظور، لازم است چندین پیشخدمت در اختیار داشته باشید که به تمیز کردن گوشه و کنار خانه پرداخته و همه امور مربوطه را سازمان دهی کنند.

پیشخدمت ها در آمریکا به طور متوسط ۵۵۵۶۸ دلار به طور سالانه دریافت می کنند. که رقمی حدود ۷۵۰ هزار تومان به طور روزانه است. حقوق نگهبان نیز به طور روزانه حدود ۵۰ هزار تومان است.

هزینه سرگرمی: حداکثر ۸۲۱۹۱ دلار (حدود ۲۷۰ میلیون تومان) به طور روزانه

4

اگر برای هر جشن و مهمانی میانگینی معادل ۱۰ میلیون دلار در نظر بگیریم، و اگر فرض را بر این بگذاریم که شما در هر سال ۳ مهمانی بزرگ برگزار می کنید، یعنی رقمی معادل ۳۰ میلیون دلار (حدود ۱۰۰ میلیارد تومان)، یعنی باید روزانه ۲۷۰ میلیون تومان هزینه کنید.

هزینه خدمات: ۲۶۷ دلار (حدود ۸۵۰ هزار تومان) یا بیشتر به طور روزانه

هزینه خدمات چی برای تمیز کردن خانه در آمریکا، حدود ۱۸۷۰دلار به طور هفتگی است که رقمی معادل ۸۵۰ هزار تومان در یک روز می شود.

پرستار کودک: ۲۱۳ دلار (حدود ۷۰۰ هزار تومان) به طور روزانه

5

وقتی میلیاردر باشید، مشغله های زندگیتان به قدری زیاد خواهد بود که برای بچه داری فرصتی نمی ماند. از این رو برای مراقبت کردن از فرزند خود لازم است پرستار حرفه ای استخدام کنید.

پرستاران شبانه روزی در آمریکا حدود ۷۷۷۵۰ دلار به طور سالانه حقوق دریافت می کنند که معادل ۷۰۰ هزار تومان در روز است.

هزینه ویلا: متغیر است اما حداکثر ۳ هزار دلار (حدود ۱۰ میلیون تومان) به طور روزانه

6

داشتن ویلا و خانه دوم نیز مستلزم هزینه های اضافی است. به طور مثال، شما باید برای نگهبان و مستخدم به منظور نگهداری و محافظت از آن هزینه کنید. همچنین باید مالیات سالانه ملک را نیز پرداخت کنید. همه این ها در کنار هم به طور متوسط رقمی معادل ۱۰ میلیون تومان به طور روزانه خرج روی دستتان خواهند گذاشت.

دستیار شخصی: ۲۴۶ دلار (حدود ۸۰۰ هزار تومان) به طور روزانه

دستمزد مشاوران شخصی چندان کم نیست و حدود ۹۰ هزار دلار به طور سالانه هزینه دارد. به این حساب، اگر می خواهید همانند یک میلیاردر زندگی کنید و از کمک ها و مشاوره های دستیار شخصی خود بهره مند شوید، باید حدود ۸۰۰ هزار تومان حقوق روزانه برای آن ها در نظر بگیرید.

بدون شک برای استخدام یک مشاور بسیار مشهور و حرفه ای باید بیشتر هزینه کنید که تا حقوق روزانه دو میلیون تومانی را شامل می شود.

محافظان شخصی: ۱۱۷۸۰ دلار (حدود ۴۰ میلیون تومان) به طور روزانه

7

محافظان شخصی چون از تیم چند نفر تشکیل شده اند هزینه گزافی دارند. به طوری که برای یک سال باید رقمی حدود ۴.۳ میلیون دلار هزینه کنید. که هزینه ای برابر با ۴۰ میلیون تومان در یک روز را روی دستتان خواهد گذاشت.

وکیل قانونی: ۱۵۰۰ دلار (حدود ۵ میلیون تومان) برای هر ساعت

داشتن وکیل خصوصی به معنای پرداخت ۵ میلیون تومان حقوق برای هر ساعت است.

هواپیمای شخصی: ۲۲۵۴ دلار (حدود ۷ میلیون تومان) یا بیشتر به طور روزانه

8

یکی از مرسوم ترین کارهای که هر میلیاردری در سراسر دنیا انجام می دهد، خریدن یک دستگاه هواپیمای شخصی است تا با وسیله نقلیه هوایی خودش سفر کرده و از مصائب تاخیرهای هواپیمایی ها خلاص شود.

برای چنین منظوری لازم است برای خرید مثلا جت دست دوم Cessna Citation X مدل ۲۰۱۱ حدود ۱۰ میلیون دلار پرداخت کنید. همچنین برای نگهداری از آن نیز باید ماهانه ۳ هزار دلار هزینه پرداخت کنید. هزینه های سوخت این وسیله نقلیه نیز حدود ۱۱ هزار دلار خواهد بود.

یعنی به طور میانگین در هر سال باید رقمی معادل ۸۲۳ هزار دلار پول بپردازید. یعنی مبلغی حدود ۷ میلیون تومان به طور روزانه.

هزینه عمومی برای داشتن زندگی به سبک یک میلیاردر رقمی معادل ۱۳۰۰۳۹ دلار (حدود ۴۵ میلیون تومان) یا بیشتر در هر روز است.

مبلغ یاد شده فقط برای هزینه های عادی و روزمره یک میلیاردر است.

منبع: businessinsider
۷ نظر

ورود

  • Amir Safari تیر ۱۵, ۱۳۹۶

    آخرش که چی

    • مهدی تیر ۱۵, ۱۳۹۶

      احرش که چی؟میخای چی بشه؟
      یه زندگی خوب و عالی و با ارامش. فقط یک بار فرصت زندگی داری و این مهمه تو ازن چند سال محدود و فرصت و شانسی که بهت داده شده(زندگی) چجوری ببگذرونیش. اگه پولدار باشی خوب استفادتو کردی اما اگه فقیر باشی به بد ترین شکل ممکن زمانت میگذره و اخرش هم بدون اینکه خوشی ببینی میری زیر یه مشت خاک
      اخرش اینه

  • محمد تیر ۱۵, ۱۳۹۶

    تبدیل ب تومان نیازی نبود
    یهو دیدی فردا دلار گرون تر شد
    خخخ
    هزینشون بیشتر میشه بنده خدا ها
    اینجا معنی نداره امروز چی میگه صبح باب میل دلشون عوض میشه

  • امیر تیر ۱۵, ۱۳۹۶

    ۴۵ میلیون در هر روز؟!
    برادر من اینجا لنگ ۲ میلیونم از این حرفا نزنید برا قلب ما ضرر داره!

  • alisina تیر ۱۵, ۱۳۹۶

    تمام اعداد اشتباه

  • Mohamad تیر ۱۶, ۱۳۹۶

    تف به نظام سرمایه داری
    هزینه های افرادی که باید گرسنه و در ترس روانی همیشگی از دست دادن شغل و بی پولی هم حساب کنید
    روزی ۲۰ هزار نفر

  • محسن تیر ۱۶, ۱۳۹۶

    داشتم کیم میخوردم . یهو چوبش تو دهنم موند