اولین تریلر فیلم حماسی فانتزی جدید نت فلیکس با عنوان «درخشان» منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر فیلم حماسی فانتزی جدید نت فلیکس با عنوان «درخشان» منتشر شد [تماشا کنید]

اولین تریلر پرهزینه ترین فیلم اورجینال نت فلیکس تا به امروز در مراسم کمیک-کان در سن دیگو به نمایش درآمد. این فیلم که «درخشان» (Bright) نام دارد توسط دیوید آیر کارگردان آثاری مانند «جوخه انتحار» (Suicide Squad) و «انتهای تماشا» (End of Watch) کارگردانی شده و برای آن بیش از یکصد میلیون دلار هزینه شده است. در این فیلم فانتزی حماسی ویل اسمیت نقش یک پلیس انسان و ج.ئل ادگرتون نیز نقش یک پلیس از خانواده ی اورک ها (هیولاها) را بازی می کند. داستان فیلم نیز در دنیایی موازی دنیای حاضر که پر از پری ها و اجنه است رخ می دهد. جدای این که شما چه حسی به پلیس غیرانسانی این فیلم داشته باشید بدون شک فیلم «درخشان» یک اتفاق بزرگ برای کمپانی نت فلیکس خواهد بود.

Bright

اگر فیلم «جوخه انتحار» را ندیده اید باید بگوییم که دیوید آیر در آن فیلم به دلیل محدودیت های کمپانی سازنده ریتم داستان را کند کرده بود اما در این فیلم وی دیگر آزادانه عمل کرده و محدودیتی نداشته است. از آن جا که دیوید آیر در فیلم «درخشان» در کنار یک فیلمنامه نویس قهار و باتجربه به نام مکس لندیس کار کرده و قبلاً نیز در ژانر پلیسی در فیلم «انتهای تماشا» با بازی جیک جیلنهال و مایکل پنیا فیلم قابل توجهی ساخته است باید انتظار داشت که دومین تجربه ی او در این ژانر نیز رضایت منتقدان و تماشاگران را جلب کند.

همچنین ویل اسمیت و شرکت فیلم سازی اش «اُوربروک انترتینمنت» (Overbrook Entertainment) نیز در مقام سرمایه گذار نقش زیادی در تامین هزینه ی ۱۰۰ میلیون دلاری ساخت فیلم داشته اند. قرار است این فیلم در ۲۲ دسامبر سال کنونی (یکم دی ماه سال ۱۳۹۶) منتشر شود.

منبع: theverge
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود