شخصیت شناسی: نحوه مشت کردن دست، رازهای درونی شما را برملا می کند

شخصیت شناسی: نحوه مشت کردن دست، رازهای درونی شما را برملا می کند

دست خود را «مُشت» کنید و ببینید که انگشتان خود را در چه حالتی نسبت به هم نگه می دارید؟ در روزیاتو، بارها در مورد ارتباط شخصیت درونی افراد و ویژگی های ظاهری آن ها برایتان مطالب متنوعی ارائه داده ایم و این بار نیز به سراغ دست ها رفته و با توجه به فرم قرارگیری شست دست در کنار انگشتان هنگام مشت کردن، رازهای کلی و عمومی در مورد شخصیتتان را برملا خواهیم کرد.

برای آگاهی از این موارد در ادامه با ما همراه باشید.

انگشت شست در بالا

1

انگشت شست در میان انگشتان

2

انگشت شست روی انگشت های دست

3

انگشت شست رو به بالا

4

پاسخ

5

انگشت شست در بالا

شما انرژی بسیار زیادی دارید و همیشه به دنبال کسب آگاهی و اطلاعات بیشتر هستید. تجربه مسایل جدید یکی از هیجانات و علاقه مندی های شما محسوب می شود و دوست دارید دست‌کم یک بار، چیزهای جدید را بیازمائید. در برنامه ریزی های روزانه شما، دراز کشیدن جلوی تلویزیون و وقت تلف کردن وجود ندارد.

کمک کردن به دیگران یکی از فعالیت هایی است که به وفور به آن می پردازید. بیشتر از این که حرف بزنید، عمل می کنید. به عنوان یک انسان قابل اعتماد و مهربان شناخته می شوید که اطرافیان احترام بسیاری برای وی قائل هستند. با انرژی و اخلاق خوب خود می توانید اطرافیان را به سرعت به خود جذب کنید.

انگشت شست در میان انگشتان

شما باهوش و پر حرف هستید، اما در دوست یابی چندان موفق نخواهید بود. از نگاه دیگران شاید ساکت و غمگین به نظر برسید. اما پس از شناخت بیشتر شما متوجه می شوند که آرام و البته بسیار زودرنج هستید.

شما به طور ذاتی این توانایی را دارید که مشکلات را ریشه یابی کرده و راهکار مناسب برای آن ها را پیدا کنید. به دلیل اینکه نگاه بسیار تیزبین داشته، زیرک و باهوش هستید، قادر خواهید بود تا بهترین و درست ترین تصمیمات را اتخاذ نمایید.

دقت نظر و متفکر بودن با اینکه مزیت های بسیاری برای شما دارد، اما گاهی هم باعث می شود تا مضطرب و عصبی بشوید. به همین خاطر، نیاز دارید تا کسی باشد که بدون هیچ حرفی شما را درک نماید.

انگشت شست روی انگشت های دست

شعار شما در زندگی این است: «هر کسی روش خاص خود را در زندگی دارد» و راه زندگی شما عموما، دشوارترین مسیر است. شما فردی کوشا و واقع بین هستید و ارزش خود را به خوبی می دانید. در تحقق آرزوهای خود اراده آهنین دارید.

با این همه، در اغلب مواقع، ترس از شکست مانع از پیشرفت شما در زندگی می شود. این تنها مانع پیشروی شما به جلو محسوب می گردد و به همین دلیل است که در بیشتر مواقع به تائید و تحسین شدن از طرف دیگران نیاز دارید.

دوستانتان، صداقت، قابل اعتماد بودن و هوشیاری شما را تحسین می کنند. بیشتر کسانی که شما را می شناسند از اینکه در کنارشان هستید، خوشحال خواهند بود. این را به خاطر داشته باشید که با حمایت نزدیکان، می توانید به هر آنچه می خواهید دست پیدا کنید.

انگشت شست رو به بالا

شما فروتن، دانا و بسیار با استعداد هستید. ذهن خلاق شما قادر است در لحظه، ایده های بی نظیری ارائه دهد که شاید در نگاه اول غیر قابل اجرا به نظر برسند.

از کشف دنیا و مسایل جدید در زندگی لذت می برید و برای این منظور تلاش خود را نیز انجام می دهید. اما گاهی شاید برایتان سخت باشد تا روی یک موضوع تمرکز کنید زیرا دوست دارید از همه جوانب آن سر در بیاورید.

اطرافیان تصورشان از شما این است که یک دانشنامه ی سیار هستید و به همین خاطر اکثرا از شما درخواست مشورت و کمک فکری می کنند.

اما شما در انتخاب دوست بسیار سخت گیر هستید و ایده ها، نظرات و مشاوره های خود را فقط به کسانی که از نظرتان قابل اعتماد و واقعا دوست هستند، ارائه می کنید.

۳ نظر

ورود

  • کیوان مرداد ۱۷, ۱۳۹۶

    خرافات به شیوه ای تازه

    • علی مرداد ۲۰, ۱۳۹۶

      باشه تو راست میگی.

  • علی مرداد ۲۰, ۱۳۹۶

    مطالبتون خیلی جالب و محشره ممنونم از سایت خوبتون.