تصاویر و ویدئوهای خورشیدگرفتگی کامل ۲۰۱۷ در آمریکا [تماشا کنید]

تصاویر و ویدئوهای خورشیدگرفتگی کامل ۲۰۱۷ در آمریکا [تماشا کنید]

دیروز، دوشنبه، ۳۰ مرداد ماه، خورشیدگرفتگی کاملی در بخش هایی از آمریکا روی داد که از شمال غربی تا جنوب شرقی این کشور پهناور قابل مشاهده بود. در جریان این کسوف کامل، مردم تاج خورشید را که هاله ای از گازهای بسیار داغ که در شرایط معمولی قابل رویت نیست را نیز دیدند.

گفتنی است که میلیون‌ ها آمریکایی از چند هفته پیش خود را آماده تماشای پدیده بسیار زیبای خورشیدگرفتگی کامل کرده بودند تا بدانند که دقیقا در چه ساعتی کجا باید باشند تا هر چه بهتر عبور ماه از جلوی خورشید را به نظاره بنشینند.

حتی گفته شده که هزاران نفر هم از دیگر کشورهای دنیا برای تماشای این پدیده طبیعی به آمریکا سفر کردند و شهروندان دیگر ایالت های آمریکا که خارج از مسیر خورشید گرفتگی کامل بودند نیز به شهرهایی سفر کردند که بتوانند کسوف کامل را ببینند. برخی نیز پروازهای دربست اجاره کرده بودند تا از ارتفاع زیاد و بدون مانع، به صورت کاملا واضح خورشیدگرفتگی را ببینند و از آن عکس بگیرند.

تماشای لحظه ای که ماه روی خورشید را می‌ پوشاند و تاریکی همه جا را فرا می‌ گیرد بدون شک یکی از زیباترین پدیده های نجومی است که می توان از روز زمین تماشا کرد.

در همین راستا، در زیر عکس ها و ویدئوهایی از این پدیده طبیعی که در ۲۱ اوت ۲۰۱۷ در کشور آمریکا روی داد را برایتان انتخاب کرده ایم که پیشنهاد می کنیم آن ها را از نظر بگذرانید.

با روزیاتو همراه باشید.

سالم، اورگان
مدرس، اورگان

لس آنجلس، در مقابل علامت هالیوود
ویومینگ

مدرس، اورگان
جت خصوصی بر فراز اورگان
با تمام هشدارها، ترامپ چندین بار بدون عینک به خورشید نگاه کرد

مدرس، اورگان

پارک ملی گرند تتون، جکسون، ویومینگ
مسافران بوئینگ ۷۸۷ پرواز دریم لاینر از لندن به میامی

منبع: cnn ، bbc ، telegraph
مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود