فیلم های شناخته شده و جذابی که باید منتظر اکران آن ها در سال ۲۰۱۸ باشید [قسمت دوم]

فیلم های شناخته شده و جذابی که باید منتظر اکران آن ها در سال ۲۰۱۸ باشید [قسمت دوم]

همانطور که در بخش اول این مطلب هم گفتیم، در سال های اخیر و با مرسوم شدن فیلم های چند قسمتی و دنباله دار بخصوص در دنیای مارول، رویه ای نسبتاً جدید در هالیوود شکل گرفته که در آن تاریخ اکران فیلم یا دنباله های یک فرانچایز حتی قبل از شروع فیلم برداری نیز تعیین می شود و این موضوع چند سال آینده را نیز شامل می شود. بدین ترتیب هم سازندگان می دانند که تا چه زمانی برای ساخت فیلم مذکور وقت دارند و هم تماشاگران می دانند چه زمانی باید منتظر اکران فیلم مورد علاقه ی خود باشند.

در راستای همین رویه، از الان مشخص شده است که سال میلادی آینده چه فیلم های بزرگی اکران شده و تاریخ دقیق اکران آن ها نیز مشخص شده است. در قسمت دوم این مطلب قصد داریم شما را با تعدادی دیگر از فیلم های بزرگ و دیدنی که باید سال آینده منتظر اکران آن ها باشید آشنا کنیم.

۱۱- رابین هود- تاریخ اکران: ۳ فروردین ۱۳۹۷

تا حالا نسخه های زیادی از شخصیت رابین هود در سینما دیده ایم ، از ارول فلین گرفته تا کوین کاستنر و راسل کرو و حتی یک روباه انیمیشنی و اکنون به نظر می رسد که نفر بعدی تارون اگرتون باشد که نقش رابین هود را بازی خواهد کرد. در فیلم «رابین هود» (Robin Hood) به کارگردانی اوتو بتهورست، کماندار خوش قلب قصه ها بار دیگر به روی پرده ی سینماها خواهد آمد هر چند قرار است این نسخه با هر چه که قبلاً در مورد این شخصیت دیده اید متفاوت باشد.

فیلمنامه را جابی هارولد نوشته و به گزارش رسانه ها داستان دورانی را به تصویر می کشد که رابین هود از یک سفر طوانی به خانه بازگشته و متوجه می شود که جنگل شروود خانه ی راهزنان و آشوبگران شده است و رابین هود باید با این شرارت ها و همچنین حکومت فاسد مبارزه کند. علاوه بر اگرتون، جیمی فاکس نیز در نقش جان کوچولو، بن مندلسون، جیمی دورنانو تیم مینچین نیز در این فیلم بازی خواهد کرد.

۱۲- جزیره ی سگ ها- تاریخ اکران: ۳ فروردین ۱۳۹۷

خبر خوب برای طرفداران فیلم های وس اندرسون این است که می توانند سال آینده میلادی تماشاگر شاهکاری دیگر از این کارگردان باشند. فیلم های اندرسون همیشه به خاطر سادگی و نبوغی که در آن ها بدون خودنمایی و زرق و برق به کار رفته مورد ستایش قرار گرفته اند و این فیلم نیز مانند شاهکار دیگر اندرسون، «آقای فاکس شگفت انگیز» (Fantastic Mr. Fox) با روش استاپ موشن ساخته خواهد شد. داستان این فیلم که عنوان «جزیره سگ ها» (Isle of Dogs) برای آن انتخاب شده در ژاپن رخ می دهد و در مورد پسری است که تلاش می کند سگ خانگی اش که گم شده را پیدا کند.

به گفته ی خود اندرسون او در ساخت این فیلم از ایده های کوروساوا الهام گرفته و باید منتظر بیل مورَی در نقش یکی از شخصیت های اصلی به عنوان صداپیشه بود. علاوه بر موری، تیلدا سوینتون، جف گلدبلوم و اسکارلت جوهانسون نیز در این پروژه حضور خواهند داشت. همچنین گفته شده که بازیگران مطرح دیگری مانند ادوارد نورتون، فرانسیس مک دورمند، لیو شریبر و برایان کرانستون نیز نقش هایی را صداپیشگی خواهند کرد.

۱۳- انتقام جویان: جنگ ابدی- تاریخ اکران ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷

بدون شک فیلم بلک باستر سال آینده که دنباله ی قسمت آخر فرانچایز «انتقام جویان» است عنوان «انتقام جویان: جنگ ابدی» (Avengers: Infinity War) را بر خود خواهد داشت. این فیلم توسط آنتونی و جو روسو کارگردانی خواهد شد. داستان فیلم سال های بعد از اتفاقات «نگهبانان کهکشان: نسخه دوم» و «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» را روایت خواهد کرد که گروه انتقام جویان از هم جدا شده اند اما برای شکست ثانوس باید بار دیگر با هم متحد شوند. لیست بلند بالایی از ستاره های هالیوودی در این فیلم حضور خواهند داشت از جمله: رابرت داونی جونیور، مارک روفالو، جاش برولین، تام هیدلستون، کریس ایوانز، کریس همسوورث، جرمی رنر،کریس پرت، الیزابت اولسن، بندیکت کامبربچ، وین دیزل، بردلی کوپر، اسکارلت جوهانسون، بنیسیو دل تورو، دان چیدل و بسیاری دیگر.

۱۴- هان سولو- تاریخ اکران: ۴ خرداد ۱۳۹۷

در قسمت بعدی فیلم «جنگ ستارکان»  که عنوان «هان سولو» (Han Solo) برای آن انتخاب شده، آلدن اهرنریش جای هریسون فورد را در نقش هان سولو خواهد گرفت. کارگردانی این فیلم را نیز ران هاوارد بر عهده خواهد داشت و علاوه بر اهرنریش، امیلیا کلارک و دونالد گلوور نیز در فیلم حضور دارند. در واقع فیلم دوران جوانی شخصیت هان سولو را به تصویر می کشد.

۱۵- ددپول ۲- تاریخ اکران: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷

رایان رینولدز پس از موفقیت فیلم اول بار دیگر برای بازی د فیلم «ددپول» (Deadpool) حاضر خواهد شد تا شما را سرگرم نماید. اگر چه در این قسمت دیگر تیم میلر به عنوان کارگردان حضور نخواهد داشت اما رینولدز خود را به این فرانچایز متعهد دانسته است. همچنین شخصیت زن جدیدی به نام دومینو و با بازی زازی بیتز به این قسمت افزوده شده و جاش برولین نیز در نقشی دوست داشتنی در فیلم حضور خواهد داشت.

۱۶- هشت یار اوشن- تاریخ اکران: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷

فیلم «هشت یار اوشن» (Ocean’s Eight) به کارگردانی گری راس از داستان فیلم «یازده یار اوشن» الهام گرفته است که در آن یک گروه خلافکار باهوش و ماهر دست به یک سرقت بزرگ می زنند. فیلم های اوشن به حضور بازیگران مطرح وابسته بود و در این فیلم نیز بازیگران مطرحی دور هم جمع شده اند. در این فیلم ساندرا بولاک نقش دبی اوشن را بازی خواهد کرد که به جای دستبرد زدن به کازینو وی قصد دارد نامزد سابقش را سرکیسه کند. در این خلافکاری بزرگ، کیت بلانشت، ریحانا، میندی کالینگ، هلنا بونهام کارتر، آنه هاتاوی و سارا پاولسون به کمک بولاک خواهند آمد. علاوه بر این مت دیمون و ریچارد آرمیتاژ نیر در فیلم حضور خواهند داشت.

۱۷- شگفت انگیزان ۲- تاریخ اکران: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷

انیمیشن «شگفت انگیزان» (The Incredibles) ساخته ی استودیو پیکسار شاهکاری بود که با موفقیت فراوان برای این استودیو و کمپانی سونی همراه شد اما مدت زمان زیادی طول کشید تا برد بِرد، کارگردان و نویسنده ی این انیمیشن تصمیم به ساخت قسمت دوم بگیرد. اطلاعات بسیار کمی در مورد قسمت دوم درز کرده اما با توجه به اتفاقاتی که در قسمت اول رخ داد باید منتظر درگیری های زیادی بین شخصیت های مثبت و منفی داستان باشیم.

۱۸- دنیای ژوراسیک: امپراطوری سقوط کرده- تاریخ اکران: ۱ تیر ۱۳۹۷

بعد از اتفاقاتی که در فیلم «دنیای ژوراسیک» در سال ۲۰۱۵ رخ داد، ادامه ی داستان فیلم کمی مشکل به نظر می رسید اما علی رغم آن همه خرابکاری که دایناسورها انجام دادند باید منتظر ادامه ی داستان با حضور کریس پرت و برایس دالاس هاوارد در نقش های قبلی شان باشیم. نکته ی مهم تر در مورد این قسمت از فرانچایز «ژوراسیک» که عنوان «دنیای ژوراسیک: امپراطوری سقوط کرده» (Jurassic World: Fallen Kingdom) نام گرفته این است که باید منتظر حضور مجدد جف گلدبلوم در دنیای دایناسورهای خشمگین باشیم.

۱۹- مرد مورچه ای و زنبور- تاریخ اکران: ۱۵ تیر ۱۳۹۷

شاید فیلم «مرد مورچه ای» (Ant-Man) یکی از خانوادگی ترین فیلم های دنیای مارول باشد که مورد استقبال خوبی قرار گرفت و همین موضوع باعث شد که قسمت دوم با اضافه کردن یک شخصیت دیگر به داستان فیلم ساخته شود. داستان فیلم پس از اتفاقات قسمت اول رخ می دهد و مرد مورچه ای باید در یک تیم جدید ماموریت جدیدی را به انجام برساند. در «مرد مورچه ای و زنبور» (Ant-Man and the Wasp) که پیتون رید کارگردانی ان را بر عهده دارد، علاوه بر پل رودف اونجلین لیلی، مایکل پنیا، مایکل داگلاس، میشله فایفر، لارنس فیشبورن و والتون گوگینز حضور خواهند داشت.

۲۰- عملیات غیرممکن ۶- تاریخ اکران: ۵ مرداد ۱۳۹۷

قسمت بعدی فیلم عملیات غیرممکن بار دیگر به کارگردانی کریستوفر مکوایر و با بازی تام کروز بار دیگر ما را به یک سفر هیجان برانگیز و حادثه ای خواهد برد. تام کروز قول داده بود که این قسمت حاوی صحنه های بدلکاری خارق العاده و خطرناکی باشد که وی سال ها برای انجام آن ها آموزش دیده است و به نظر می رسد که آسیب دیدگی گزارش شده وی در یکی از همین صحنه های خطرناک رخ داده باشد، هرچند که گفته شده آسیب دیدگی وی بسیار جدی نبوده و به زودی قادر به ادامه ی فیلم برداری خواهد بود. در قسمت ششم از این فرانچایز پرحادثه و پرطرفدار، علاوه بر تام کروز بازیگرانی مانند سایمون پگ،ربکا فرگوسن، میشله موناگان، وینگ ریمز، هنری کاویل و تعدادی بازیگر شناخته شده ی دیگر نیز حضور خواهند داشت.

منبع: looper
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود