با ۱۴ سایت برتر فروش طلا و جواهرات آشنا شوید

با ۱۴ سایت برتر فروش طلا و جواهرات آشنا شوید

دنیای رنگارنگ طلا و جواهرات امروز دنیا، با فضای شبکه های اجتماعی و اینترنت عجین شده است و بسیاری، کلکسیون طلا و جواهرات خود را از طریق سرویس های آنلاین سفارش می دهند.

دنیای طلا و جواهرات را امروزه اکثرا از طریق دنیای اینترنت به خصوص شبکه های اجتماعی و سایت های خرید و فروش این کالاهای لوکس و گران بها دنبال می کنند. بعضا مشاهده شده است که طرح خاصی از یک برند معتبر طلا و جواهرات زمانی که در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود، ظرف چند روز میلیون ها لایک و صدها تحلیل و نقد را به دنبال دارد.

این اتفاقات در عرصه مد و لباس وقتی بیش از پیش به چشم می خورد که بر تن سلبریتی های هنر و ورزش و سیاست و هم چنین در صفحات خصوصی آن ها رونمایی می شود.

در همین راستا، در این مطلب نگاهی داریم به ۱۴ سایت مطرح و معروف برای عاشقان طلا و جواهرات. برای این منظور در ادامه با ما همراه باشید.

2-w900-h600

بد نیست اشاره کنیم که یکی از گران ترین دامنه های دنیا، همانند business.com، سایت jewelry.com  باشد که یکی از بهترین دامنه ها و پرتال ها برای عرضه و فروش کالاهای لوکس در اینترنت محسوب می شود.

بولگاری

بولگاری نام آشنا برای علاقمندان طلا و جواهرات است. این برند معروف ایتالیایی، در عرصه طراحی و ساخت جواهرات نفیس مخصوص سلبریتی ها و خاندان سلطنتی دنیا،‌ فعالیت گسترده ای دارد و به همین خاطر، سایت بولگاری همواره یکی از پر بیننده ترین سایت ها برای عاشقان طلا و جواهرات به خصوص طراحان و بازاریابان به شمار می رود.

این سایت در این نشانی در دسترس است و بولگاری توانسته سرویس ها و کلکسیون های مختلفش را در فصول گوناگون سال، با اطلاعات تکمیلی در این پرتال چند زبانه چند رسانه ای، ارائه کند.

بولگاری این روزها از طلا و جواهرات گرفته تا ساعت و پرفیوم زنانه، محصولاتی برای دنیای مد بازان عرضه کرده است.

3-w900-h600

تیفانی

سایت مطرح  این روزهای دنیا مد و طلا و جواهرات، سایت تیفانی‌است. سایتی با بیش از ۲۰۰ میلیون صفحه ایندکس شده در اینترنت که یکی از مطرح ترین برندهای جواهرات دنیا را نیز یدک می کشد. تیفانی اند کو در این نشانی اینترنتی در دسترس است. تیفانی هم از ساعت تا طلا و جواهرات خیلی خاص تا اکسسوری های زیبای چند صد دلاری، عرضه می کند و مخاطبان زیادی دارد.

4-w900-h600

پیاژه

پیاژه با طراحان خلاقش، یکی از برندهای مطرح دنیای طلا و جواهرات و محبوب سلبریتی های فرش قرمز سینما به شمار می رود. سایت این شرکت، یکی از پر مخاطب ترین سایت های طلا و جواهرات نفیس این روزها محسوب شده که در این نشانی در دسترس علاقمندان است.

این برند سوئیسی، برند پرنسس ها نیز نامیده می شود. اما طیف مختلف کالاها و قیمت هایش، سبب شده تا از این برند افراد عاشق طلا و جواهرات چند صد تا چند هزار دلاری نیز استفاده کنند. جسیکا چستین، به عنوان سفیر پیاژه در این سایت معرفی شده است.

5-w900-h600

بخش حلقه های نامزدی پیاژه، یکی از پر بیننده ترین بخش های این پرتال را تشکیل می دهد.

کارتیه

کارتیه، یکی دیگر از سایت های پر مخاطب دنیای طلا و جواهرات را تشکیل می دهد. سایت آن از جمله پرتال های موفق و پر بیننده عرصه طلا و جواهرات در سرزمین صفر و یک هاست که در چند سال اخیر، به دلیل استفاده سلبریتی  ها در مراسم مختلف، مراجعه به این سایت که بیش از ۹۰ میلیون صفحه در اینترنت درباره اش صحبت شده است، افزایش قابل ملاحظه ای را نشان می دهد.

کارتیه از پایتخت مد بازان اروپا یعنی پاریس فرانسه می آید ولی مخاطبانش گسترده و خارج از مرزهای اتحادیه اروپا هستند.

شعار کارتیه، ارائه محصول برای بهترین ها دنیاست و به هر حال، اجناسی که در سایت ارائه می شود، طیف های مختلفی از قیمت را شامل می شود. اما ناگفته پیداست که کاربرانی که خیلی هم متمول نیستند می توانند از اکسسوری و لوازم دیگر این برند، به صورت اینترنتی خرید کنند.

7-w900-h600

حلقه های نامزدی، ساعت ها و به خصوص اکسسوری ها کارتیه بازتاب گسترده ای در رسانه های مد و لباس و هم چنین، مجلات فعال سبک زندگی دارد و برخی از سایت های وب نیز، با الهام از طرح های خاص و جذاب کارتیه، به ارائه محصولات خود و جذب مشتری می پردازند.

8-w900-h600

ارنست جونز

سایت ارنست جونز، یکی از سایت های پر مخاطب در عرصه معرفی طلا و جواهرات و اکسسوری ها و به قولی محصولات دنیای مد بازان قرن بیست و یکمی محسوب می شود.

این سایت در این نشانی در دسترس است و بخش های متنوعی دارد.

9-w900-h600

یکی از قابلیت های سایت، معرفی طلا و جواهراتی از برندهای مشهور دنیا در پرتال است تا مخاطبان بتوانند با طرح ها و محصولات جدید این مجموعه ها آشنا شوند.

10-w900-h600

امپریو آرمانی

امپریو آرمانی، یکی دیگر از فعالان اینترنتی بدلیجات طلا و جواهرات به شمار می رود که سایت آن در اینترنت، مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داده است.

این سایت، بخش های متنوعی دارد و تلاش کرده با طراحی ساده و شیک، همچون فروشگاه های جذاب امپریو، مخاطبان اینترنتی را به سمت فروشگاه های آنلاین خود ترغیب کند. بعضی ها این برند را در دنیای مد و لباس می شناسند، اما در عرصه طلا و جواهرات به خصوص اکسسوری ها، فعالیت متنوعی را با مدل های شیک و جذاب ارائه می کند.

سایت آن در این نشانی قرار دارد که مربوط  به فروشگاه آنلاین محصولات طلا و جواهرات بانوان است. قیمت های آرمانی، معمولا زیر ۳۰۰ دلار بوده و به همین خاطر،‌ مشتریان اینترنتی مد باز بسیاری دارد.

11-w900-h600

سواروسکی

سوراوفسکی، یکی دیگر از سایت های مطرح در زمینه معرفی طلا و جواهرات به شمار می رود که برندی مطرح از کشور اتریش است. این برند در این نشانی در دسترس علاقمندان بوده و مجموعه ای ساعت ها و اکسسوری ها با کریستال های خوش تراش و جواهراتی را با این برند، در اختیار علاقمندان مد باز عرصه طلا و جواهرات قرار می دهد.

سواروسکی به اندازه بولگاری و تیفانی و کارتیه،‌ مشهور نیست و برندی درجه چندم محسوب می شود. اما بیش از ۱ قرن در عرصه محصولات مد و لباس شیک و لوکس فعالیت داشته و هم اکنون بیش از ۳۰ هزار کارمند در سراسر دنیا دارد و خالقش، دانیل سواروسکی است.

سواروسکی علاوه بر تولید کریستال و لوازم تزئینی، به تولیدات متفاوت دیگری همچون سازه‌های مرتبط با چشم پزشکی مانند عدسی و شیشه‌های عینک، شیشه تلسکوپ‌های پیشرفته، دوربین اسلحه‌های شکاری و دوربین‌های شکاری نیز مشغول است که بخشی از آن ها در پرتال آن قابل مشاهده است.

اما قیمت های پایین تر و جذاب تر محصولات سواروسکی سبب شده تا طیف های مختلف مخاطبان مد، علاقمند استفاده از محصولات کریستالی این مجموعه طلا و جواهر فروشی اینترنتی شوند.

مجموعه هایی که این برند اتریشی ارائه می کند، چشم نواز، زیبا، اما در عین حال ساده و شیک هستند و برای خانم هایی که دوست دارند با هزینه کم تر، از یک برند خوب طلا  و جواهرات، آذین هایی جذاب را با لباس های شب ست کنند، این برند، محصولات متنوعی را ارائه می کند و در اختیار آن ها قرار می دهد.

12-w900-h600

مایکل هیل

سایت مایکل هیل، یکی از سایت های فعال با رتبه بالا در گوگل در عرصه فروش طلا  و جواهرات و هم چنین اکسسوری برای بانوان محسوب می شود که در این نشانی اینترنتی در دسترس است. این برند استرالیایی، کالاهای مختلفی را با طراحی های خاص و به نسبت ارزان تر از برندهایی که در بالا به آن اشاره کردیم، در اختیار مشتریان قرار داده است. ارائه تخفیف ها و عرضه محصولات رایگان به مشتریان خاص یا خریدارانی با تعداد خرید مشخص، از جمله قابلیت های بازاریابی و مشتری مداری مایکل هیل در عرصه طلا و جواهرات آنلاین به شمار می رود.

13-w900-h600

رنج قیمت هایی که مایکل هیل برای محصولاتش ارائه می کند، چند صد دلار هست و به همین خاطر، مخاطبان زیادی در قاره اقیانوسیه و آسیا دارد.

14-w900-h600

وویلا

سایت اینترنتی وویلا از دیگر پایگاه های فعال در عرصه فروش کلکسیون طلا و جواهرات و اکسسوری ها در اینترنت به شمار می رود. سایتی که تلاش کرده طرح های جذاب را برای طیف های مختلف جامعه با کاربردهای مختلف ارائه کند.

امکان انتخاب رنگ و طرح و سایز به صورت خودکار در اختیار کاربران سایت قرار گرفته است که محصولات عرضه شده را بر اساس ویژه گی های مد نظر، به نمایش دراورده و محصولات خاص را انتخاب کنند.

معمولا چنین گزینه ای در سایت معروف جواهرات دیده نمی شود که وویلا آن را در اختیار کاربرانش قرار داد.

15-w900-h600

دبنهامز

سایت دبنهامز که در این نشانی اینترنتی در دسترس است، کلکسیونی از طلا و جواهرات را برای بانوان عرضه کرده که در طیف های قیمتی و کاربردی مختلف است.

دبنهامز، طلا و جواهرات نفیس و قیمتی ندارد، اما طرح هایش، بیش از ۶ هزار محصول را شامل می شود که به همین خاطر،‌ مخاطبان اینترنتی زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

16-w900-h600

اتسی

سایت اتسی، از جمله سایت های عرضه آنلاین طلا و جواهرات و اکسسوری مشهور در اینترنت است که در زمینه طلا و جواهرات خیلی نفیس فعال نیست و کاربران می توانند محصولات خود را بر اساس شرایطی خاص، در فروشگاه های این پرتال معرفی و به فروش برسانند.

بیش از ۶ میلیون محصول در این حوزه در این سایت در اختیار علاقمندان است. سایت در این نشاتی اینترنتی در دسترس است و دامنه ۴ حرفی آن، نشان دهنده میزان محبوبیت و قدمت پایگاه است.

17-w900-h600

آیس

کلمه ice به معنی یخ، یکی از سایت های پر بیننده طلا و جواهرات دنیا را تشکیل داده است. در واقع ice.com در روزگار امروز تور جهان گستر، دامنه ای کمیاب و فوق العاده قیمتی است که ارزش بازاری آن در دنیای دات کام ها، کم تر از گران ترین حلقه نامزدی سلبریتی های هالیوود نیست.

آیس دات کام کلکسیونی گسترده از طلا و جواهرات و اکسسوری و محفلی برای جولان برترین برندهای طلا و جواهرات دنیا است. با گشتی در این سایت فعال، می توانید طرح ها و سبک های الهام بخش دنیای مد و طلا را مشاهده کنید. ظرفیتی که این سایت در اختیار متشریان مد باز با تخفیف های خیره کننده قرار داده است.

18-w900-h600

گارانتی خرید و ارسال رایگان محصولاتی که بیش از ۱۰۰ دلار قیمت دارند، از جمله خدمات این سایت پر بیننده در عرصه طلا و جواهرات به شمار می رود که بهتر است از چنین ظرفیت هایی فروشنده گان ایرانی معتبر طلا و جواهرات نیز استفاده کنند.

زالس

سایت زالس دات کام یکی دیگر از سایت های فعال و پر بیننده در عرصه معرفی محصولات طلا و جواهرات و اکسسوری به مخاطبان در سراسر جهان است. سایت zales.com از جمله پرتال هایی است که می کوشد برای مخاطبان خود خدماتی کاربرپسند ارائه کرده تا کاربران در استفاده از خدمات پرتال، به راحتی بتوانند محصولات را در دسته بندی های مختلف قیمتی و رنگ و اندازه و طرح، مدیریت کرده و به نمایش در اورند.

زمینه ای که فرصت معرفی بیشتر و اثربخش محصولات لوکس پرتال را به جامعه مخاطبان فراهم کرده است.

19-w900-h600

محصولاتی شیک با طرح های جدید با ساختار الماس و ظریف کاری شده با سنگ های قمیتی خوش تراش، از جمله محصولات پر مخاطب این سایت به شمار می رود. حلقه های زیبا و جذابی که در سایت زالس عرضه می شود، برای علاقمندان به طراحی و ساخت جواهرات، ایده های جالبی دارد.

می کی مو تو

سایت اینترنتی می کی مو تو دات کام، سایت پر بیننده دیگری در عرصه طلا و جواهرات در وب به شمار می رود که توانسته طرح های جالب، محسور کننده و فوق العاده جذابی را از دستبند تا گوشواره و حلقه های خوش تراش را در اختیار مخاطبان قرار دهد. طرح هایی که می تواند معتادان به خرید طلا و جواهرات ارزان و گران را، ساعت ها در فروشگاه های mikimoto.com به خود مشغول کند.

20-w900-h600

می کی موتو طرح های خاص از طراحان خاص خوش فکر عرصه طلا و جواهرات دارد که بازدید از آن را به شما توصیه می کنیم. گوشواره های زیبا و خیره کننده می کی مو تو برای خانم هایی که دوست دارند لباس شب های ساده را با سرویس های تقریبا ارزان اما شیک ست کنند، انتخاب خوبی خواهد بود.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • سارا آبان ۲۲, ۱۴۰۲

    طلاسی یکی از بهترین سایت ها برای خرید فروش طلا. شروع قیمتاش از ۵۰ هزار تومان می باشد