نکاتی که برای انتخاب درست جاروبرقی باید در نظر داشته باشید [رپورتاژ آگهی]

نکاتی که برای انتخاب درست جاروبرقی باید در نظر داشته باشید [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

برای خرید جاروبرقی مانند هر وسیله‌ی الکترونیکی خانگی دیگری باید به موضوع  مشخصه‌های فنی که تعیین کننده‌ی میزان کیفیت جاروبرقی است و همچنین قیمت و طراحی آن دقت کنید.

توجه به عملکرد جاروبرقی

قبل از خرید جاروبرقی باید بررسی کنید که قرار است جاروبرقی برای تمیز کردن چه نوع کف پوشی استفاده شود؟ برای مثال آیا قرار است این جاروبرقی برای کف یک ساختمان پارکت شده استفاده شود و یا برای تمیز کردن سرامیک، فرش و یا موکت؟ این موضوع برای انتخاب درست جاروبرقی و تعیین مبلغی که می‌خواهید برای خرید جاروبرقی در نظر بگیرید، مهم است. بعضی از جاروبرقی‌ها توانایی استفاده روی انواع کف پوش‌ها را دارند. همچنین بعضی از جاروبرقی‌ها سری‌های مختلفی  برای تمیز کردن مبلمان، پرده‌ها و گوشه‌های مختلف منزل دارند. پس این موضوع را قبل از اقدام به خرید بررسی کنید که هدف از خرید جاروبرقی تمیز کردن کدام قسمت منزل است؟

جاروبرقی بی سر و صدا

نکته‌ی دیگر در خرید جاروبرقی توجه به صدای جاروبرقی است. ممکن است شما با توجه به شرایط محیطی که در آن زندگی می‌کنید، نیاز به خرید جاروبرقی با حداقل صدای ممکن باشید. سر و صدای جاروبرقی ممکن است اعضای خانواده و همسایه‌های شما را ناراحت کند.

میزان تمیز کردن و قدرت مکش جاروبرقی

میزان تمیزکنندگی که از جاروبرقی انتظار دارید نکته‌ی مهم دیگری که قبل از خرید جاروبرقی باید به آن توجه کنید. این ویژگی تحت تاثیر عواملی مانند مساحت منزل، تعداد افرادی که در آن محل زندگی می‌کنند و میزان آلودگی ایجاد شده‌ توسط آنها، داشتن یا نداشتن فرزند خردسال و حیوان خانگی است.

به گزارش ویرلن؛ قدرت جاروبرقی باید به اندازه‌ای باشد که زمان نظافت را کوتاه کند. قدرت مکش جاروبرقی تابعی از قدرت موتور آن است؛ اما عددی که با واحد وات روی جاروبرقی‌ها نوشته می‌شود رابطه‌ی مستقیمی با قدرت واقعی جاروبرقی ندارد؛ زیرا ساختار نامناسب جاروبرقی می‌تواند این قدرت را تحت تاثیر قرار دهد.

الزامات انتخاب جاروبرقی

  • بلند بودن سیم جاروبرقی
  • قابلیت جمع شدن سیم‌ جاروبرقی به صورت خودکار
  • راحتی در جابه‌جا کردن جاروبرقی
  • طراحی مناسب دسته‌ی جاروبرقی
  • اندازه‌ی مناسب مخزن آشغال‌ها
  • قدرت مکش بالا
  • مصرف انرژی پایین
  • سرعت بالا در تمیز کردن
  • عملکردهای مختلف نظافتی

قیمت جاروبرقی

هزینه‌ای که می‌خواهید برای خرید جاروبرقی بپردازید معمولا فاکتور محدود کننده‌ای در خرید جاروبرقی محسوب می‌شود. جاروبرقی‌‌ها مدل‌های مختلفی دارند و دامنه‌ی قیمتی آنها بسیار متنوع است و این دامنه‌ی قیمتی می‌تواند گیج کننده باشد. نکته‌ی مهمی که شما باید به آن توجه کنید، بررسی تناسب میان عملکرد جاروبرقی و قیمت آن است. طراحی بدنه‌ی جاروبرقی نیز عامل موثری در قیمت جاروبرقی است. همچنین قیمت جاروبرقی می‌تواند تحت تاثیر عواملی مانند قابلیت جمع آوری مایعات و یا فیلترهای مخصوص برای تمیزکاری باشد.

محل نگهداری جاروبرقی

موضوعی که عموما در خرید جاروبرقی مورد توجه قرار نمی‌گیرد ابعاد جاروبرقی است. افراد عمدتا بعد از خرید جاروبرقی به این فکر می‌کنند که جای مناسب برای نگهداری جاروبرقی کجاست؟  ابعاد جاروبرقی‌های بسیار قوی که عملکردهای گوناگون دارند بزرگ هستند و این جاروبرقی‌ها معمولا فضای بیشتری اشغال می‌کنند ولی جاروبرقی‌های خانگی معمولا کوچک‌تر از قبل طراحی می‌شوند. قبل از خرید جاروبرقی فضای نگهداری آن را تعیین کنید. دقت کنید محل قرار گیری جاروبرقی برای افراد منزل مزاحمتی ایجاد نکند و تا حد امکان جاروبرقی را مانند هر وسیله‌ی الکترونیکی دیگری دور از دسترس کودکان نگهداری کنید. گرد و غبار و آشغال‌های جاروبرقی می‌تواند در کودکان ایجاد حساسیت کند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود