فیلم های پر سر و صدایی که باید منتظر اکران آن ها در سال ۲۰۱۹ باشید [قسمت سوم]

فیلم های پر سر و صدایی که باید منتظر اکران آن ها در سال ۲۰۱۹ باشید [قسمت سوم]

در دو قسمت قبلی به قدر کافی در مورد تب فیلم های دنباله دار هالیوود این روزها صحبت کردیم که فرانچایزهای پرهزینه ی زیادی ساخته شده و هر سال دنباله ای جدید از آن ها به روی پرده می رود. اگر چه شاید فیلم های ابرقهرمانی و مارولی دیگر به نحوی زیاد شده اند که خلاقیت و هنر بازیگری را زیر سوال برده اند اما به هر ترتیب مهم ترین نگاه در هالیوود بُعد تجاری سینما بوده و به عبارت خیلی ساده هر چیزی که بیشتر بفروشد بیشتر تولید خواهد شد.

از این رو اگر چه می توان از کسل کننده بودن، تکراری شدن و پولی شدن کامل هالیوود در سال های اخیر اظهار نگرانی و البته نارضایتی کرد اما گیشه نشان داده که سینماروهای بسیاری به فیلم های دنباله دار و کامیک علاقه دارند. به همین دلیل استودیوهای فیلم سازی از اکنون برای ساخت دنباله های جدید و فیلم های اورجینالی که عمدتاً ابرقهرمانی هستند برنامه ریزی چند ساله کرده اند. در ادامه شما را با تعدادی دیگر از این دست فیلم هایی که در سال ۲۰۱۹ اکران خواهند شد آشنا خواهیم کرد.

۲۱- زندگی پنهان حیوانات خانگی ۲ (۳ جولای)

انیمیشن «زندگی پنهان حیوانات خانگی» (The Secret Life of Pets) با داستانی دوست داشتنی در سال ۲۰۱۶ وارد سینماها شد و اگر چه قرار بود قسمت دوم آن در سال ۲۰۱۸ اکران شود اما بعدها این تاریخ یک سال دیگر به تعویق افتاد. در قسمت دوم کارگردان و نویسنده فیلمنامه قسمت اول حضور داشته و داستان ماجراجویی های دیوانه ترین حیوانات خانگی نیویورک سیتی ادامه خواهد داشت. بدین ترتیب باید منتظر فیلم موفق جدیدی به کارگردانی کریس رناد و تیم او باشیم.

۲۲- فیلم بدون عنوان ترمیناتور (۲۶ جولای)

ترمیناتور در سال ۲۰۱۹ به سینماها باز خواهد گشت. قرار است که تیم میلر که فیلم «ددپول» (Deadpool) را در کارنامه دارد کارگردانی جدیدترین قسمت فیلم «ترمیناتور» (Terminator) را بر عهده داشته باشد و جیمز کامرون نیز در نقش تهیه کننده در این پروژه حضور خواهد داشت. اگر چه آخرین قسمت از این فرانچایز چندان مورد استقبال قرار نگرفت اما به نظر می رسد ساخت قسمت جدید در مسیر درستی قرار دارد. به گفته ی کامرون تمامی داستان ها و اتفاقاتی که از قسمت دوم ترمیناتور رخ داده در این فیلم نادیده گرفته خواهند شد. همچنین آرنولد شوارتزنگر و لیندا همیلتون نیز به این فرانچایز بازگشته و قرار نسیت تغییری در چهره آن ها به دلیل بالا رفتن سن اتفاق بیفتد. علاوه بر این قرار است این فیلم به صورت سه گانه ساخته شده و با ورود بازیگر زنی جوان جا برای ادامه ی داستان باز شود.

۲۳- اسپین آف بی نام سریع و خشن (۲۶ جولای)

هیچ قسمت جدیدی از فیلم «سریع و خشن» در سال ۲۰۱۹ ساخته نخواهد شد بلکه صحبت ها در مورد ساخت یک اسپین آف است. در این فیلم تنها دواین جانسون، جیسون استاتهام و کریس مورگان حضور خواهند داشت. اگر چه هنوز کارگردانی برای این اسپین آف تعیین نشده است اما بودن دو بازیگر نام آشنا و جذاب دلیل خوبی برای دنبال کردن این فیلم خواهد بود.

۲۴- آن: فصل دوم (۶ سپتامبر)

پنی وایز در سال ۲۰۱۹ بار دیگر وحشت را به سینماها باز خواهد گرداند. قسمت دوم فیلم «آن: فصل دوم» (It: Chapter Two) دو سال بعد از قسمت اول به سینماها خواهد آمد. قسمت دوم به ادامه ی ماجرا و زمانی که شخصیت های خردسال قسمت اول به بزرگسالی رسیده اند خواهد پرداخت. به احتمال فراوان اندی موشیتی برای کارگردانی این دنباله باز خواهد گشت و گری دوبرمن نیز بار دیگر نویسندگی فیلم نامه را بر عهده خواهد داشت. با توجه به موفقیت باورنکردنی تجاری قسمت اول و استقبال منتقدان از آن به نظر می رسد که باید منتظر حضور بازیگران سرشناسی در فصل دوم این فیلم باشیم. هر چند هنوز بازیگران بزرگسال این سریال مشخص نشده اند اما موشیتی گفته است که بازیگران خردسال قسمت اول در فیلم دوم نیز حضور داشته و نوعی دیالوگ بین زمان های مختلف برقرار خواهد شد.

۲۵- جیمز باند (۸ نوامبر)

خبرها حاکی از آن است که دنیل کریگ بار دیگر در سال ۲۰۱۹ در نقش جیمز باند و در ۲۵اُمین قسمت از این فرانچایز باز خواهد گشت. اگر چه حضور این بازیگر در قسمت جدید برای مدت ها در هاله ای از ابهام قرار داشت اما وی اخیراً اعلام کرده که تنها برای یک فیلم دیگر در این مجموعه بازخواهد گشت. کارگردانی این فیلم را نیز یکی از سه نفر زیر بر عهده خواهند دشت: دنیس ویلنوو، دیوید مکنزی و یان دمانژ. جزییات بیشتری در مورد این قسمت از جیمز باند هنوز به رسانه ها درز نکرده است اما با توجه به این که چند سالی از انتشار آخرین قسمت آن می گذرد باید انتظار داشت که این فیلم با استقبال قابل توجهی روبرو شود.

۲۶- منجمد ۲ (۲۷ نوامبر)

برای تماشای قسمت دوم انیمیشن پرطرفدار «منجمد» (Frozen) در سال ۲۰۱۹ آماده باشید هر چند هنوز چیز زیادی در مورد قسمت دوم این انیمیشن که قسمت اولش در سال ۲۰۱۳ با استقبال قابل توجهی روبرو شد نمی دانیم. با این وجود تنها چیزی که در مورد قسمت دوم انیمیشن «منجمد» می توان گفت این است که آیدینا منزل و کریستین بل بار دیگر برای صداپیشگی شخصیت های اصلی باز خواهند گشت.

۲۷- زن شگفت انگیز ۲ (۱۳ دسامبر)

فیلم «زن شگفت انگیز» (Wonder Woman) تاکنون پرفروش ترین فیلم از فرانچایز لیگ عدالت در سینماهای ایالات متحده بوده است و جای تعجب ندارد که استودیو برادران وارنر به همین زودی دستور ساخت قسمتی دیگر از این فیلم را صادر کرده است. پتی جنکینز بار دیگر برای کارگردانی این فیلم بازگشته و همراه با جیوف جونز و دَیو کالاهام نوشتن فیلم نامه را بر عهده خواهند داشت. اگر چه اطلاعات بیشتری در مورد داستان این قسمت درز نکرده است اما جنکینز گفته که دوست دارد شخصیت دایانا را به آمریکا بیاورد. قرار است کریس پین نیز بار دیگر در این فیلم حضور داشته باشد پس باید منتظر فیلمی اکشن تر، رمانتیک تر و بامزه تر باشیم.

۲۸- جنگ ستارگان:اپیزود نهم (۲۰ دسامبر)

از همان روزهای اول شروع مقدمات پیش تولید فیلم «جنگ ستارگان: اپیزود نهم» (Star Wars: Episode IX) و با کنار گذاشته شدن کالین ترِوورو تنها چند ماه پس از ورود او به این پروژه، مشخص شد که این قسمت از همان ابتدا جنجال آفرین خواهد بود. البته چهره ی مشهوری به نام جی حی آبرامز جایگزین او شده که قبلاً نشان داده در ساخت این فرانچایز سینمایی تبحر بالایی دارد. وی علاوه بر کارگردانی، نویسندگی فیلم نامه قسمت پایانی این فاز سه گانه از «جنگ ستارگان» را بر عهده خواهد داشت. با تماشای «آخرین جدای» چیزهای بیشتری در مورد این که در اپیزود ششم چه اتفاقاتی رخ خواهد داد خواهیم فهمید که باید مبنایی باشد برای ساخت قسمت های جدید و اسپین آف هایی که در ادامه خواهند امد.

۲۹- استادان جهان (۱۸ دسامبر)

در طی سال های گذشته خبرهای خوب و بد زیادی در مورد ساخت فیلمی تحت عنوان «استادان جهان» (Masters of the Universe) وجود داشت که بالاخره با مشخص شدن تاریخی برای اکران به نظر می رسد این فیلم وارد مراجل تولید شده باشد. تنها چیزی که تاکنون قطعی شده این است که دیوید اس گویر نوشتن فیلم نامه را بر عهده خواهد داشت. همچنین با توجه به این که بازیگران سرشناسی برای بازی در نقش ابرقهرمان ها حضور پیدا می کنند باید انتظار داشت که بازیگران شناخته شده ای برای بازی در این فیلم کامیک حضور یابند.

۳۰- شرک ۵ (تاریخ دقیق اکران مشخص نشده)

قرار است که پنجمین قسمت از انیمیشن پرطرفدار «شرک» (Shrek) تقریباً ۹ سال پس از اکران آخرین قسمت بار دیگر به سینماها بازگردانده شود و کمپانی دریم وورکس به تماشاگران این نوید را داده که قسمت پنجم ارزش این همه صبر را خواهد داشت. به نظر می رسد که این فیلم نیز دنباله های متعددی داشته باشد و مایکل مک کالرز نیز به عنوان فیلم نامه نویس تایید کرده که به دلیل تعدد شخصیت ها و استقبال گسترده ای که از این شخصیت های دوست داشتنی شده می توا به ساخت این فرانچایز ادامه داد

منبع: looper
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۴ نظر

ورود

  • Nima آبان ۷, ۱۳۹۶

    ممنون از این لیست سه قسمتی،عالی بود
    لطفا جنگ ستارگان رو اصلاح کنید،ترجمه قسمت نهم میشه،نه ششم
    ix میشه عدد نه،قسمت ششم هم که همه می دونیم پخش شده

  • ابوالفضل مهر ۲۷, ۱۳۹۷

    بلوار انقلاب گلستان ۲ غربی پلاک۱۹ واحد۳ طبقه۲

  • مینوکا شیوساتا آبان ۶, ۱۳۹۷

    ایول همه چیز داره میاد :))))))
    مرسی که تاریخ رو اعلام کردین 😉
    ~ در انتظار اکران ~