چارلز مانسون خبیث و خانواده اش؛ پروژه جدید و پر از خشونت کوئنتین تارانتینو

چارلز مانسون خبیث و خانواده اش؛ پروژه جدید و پر از خشونت کوئنتین تارانتینو

کوئنتین تارانتینو به همه گفته است که در مورد فیلم نهم او به شدت در اشتباه هستند. چند ماه قبل خبر رسید که فیلم جدید تارانتینو بر روی شخصیت چارلز مانسون و قتل های خانوادگی او تمرکز خواهد داشت اما وی اخیراً در مصاحبه ای با ایندی وایر گفته است که تمرکز این فیلم روی شخصیت چارلز مانسون کمی کمتر از چیزی است که گفته می شود. او گفته است:” موضوع چارلز مانسون نیست، در مورد سال ۱۹۶۹ است”.

این تنها چیزی بود که وی در مورد پروژه بعدی اش گفته اما ممکن است که مانسون ارتباطی با داستان فیلم داشته باشد. برای مثال نقش هیتلر در فیلم «حرامزاده های بی شرف» (Inglourious Basterds) که نمی توان آن را مطلقاً در مورد هیتلر دانست. بنابراین شاید داستان مانسون یکی از داستان های متنوع و در هم تنیده شده مانند آن چه که در «داستان عامه پسند» (Pulp Fiction) دیدیم باشد. اما به نظر می رسد که مارگوت رابی در این فیلم نقش شاروت تیت، یکی از قربانیان قتل های خانواده ی مانسون را بازی خواهد کرد. همچنین گفته شده که تارانتینو برای دیگر بازیگران این فیلم به سراغ برد پیت، لئوناردو دی کاپریو و ساموئل ال جکسون خواهد رفت.

با توجه به این که تارانتینو دیگر ارتباطش با کمپانی واینشتاین را قطع کرده است هنوز مشخص نیست چه استودیویی تهیه کنندگی این فیلم را بر عهده می گیرد. از سال ۱۹۹۲ و ساخت فیلم «سگ های انباری» (Reservoir Dogs) کمپانی واینستاین تهیه کنندگی تمامی فیلم های تارانتینو را بر عهده داشت اما با رسوایی های اخیر رییس این کمپانی، هاروی واینستاین، معلوم نیست که تارانتینو به سراغ چه استودیو فیلم سازی خواهد رفت.

برای آگاهی از داستان چارلز مانسون و جنایت های خانوادگی اش می توانید به مقالات زیر در همین رسانه مراجعه نمایید.

۱۰ قتل عجیب و تلخ که مسیر تاریخ را دگرگون ساختند

با ۵ دادگاه جنجال برانگیز و پرفراز و نشیب دو قرن اخیر آشنا شوید

منبع: looper
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود