با انتخاب یخچال مناسب، ساده‌تر آشپزی کنید [رپورتاژ آگهی]

بررسی امکانات یخچال‌های سری FSR سامسونگ

با انتخاب یخچال مناسب، ساده‌تر آشپزی کنید [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

صبح کمی زودتر از خواب بیدار شدم. تصمیم گرفتم حالا که فرصت هست یک صبحانه مفصل برای خودم آماده کنم. انتخابم مثل خیلی از روزهای مشابه، املت پنیر بود. با روحیه‌ای آماده داخل یخچال را به دنبال پنیر گشتم. بعد از کلی جابجا کردن لوازم داخل یخچال، نهایتا بسته پنیر را پیدا کردم. اما ظاهرا مدت‌ها آن پشت از دید من مخفی بوده، چون از تاریخ انقضایش یک هفته گذشته بود.

با دلخوری تصمیم گرفتم روزم را با یک نیمروی ساده بسازم. ماهیتابه و روغن را آماده کردم اما بعد از کلی گشتن فهمیدم کارتون تخم مرغی که گوشه‌اش از لابلای شیشه‌های مربا و خیارشور دیده می‌شد، خالی است. حالم گرفته شد و یک لقمه نان و پنیر را برداشتم و از خانه بیرون زدم.

در محل کارم هم هنوز عنق بودم. همکارم سارا دلیل ناراحتی‌ام را پرسید. موضوع را برایش تعریف کردم. جالب اینکه او هم تجربه‌ای تقریبا مشابه اما برای وعده‌ای مهم‌تر و نزدیک سر رسیدن مهمانانش داشت. می‌گفت بعد از آن روز به این نتیجه رسیدم برای مدیریت درست آشپزخانه‌ام باید بتوانم همه محتویات یخچال را با یک نگاه اجمالی ببینم. با خیلی‌ها مشورت کردم و نهایتا متوجه شدم این امکان حالا در یخچال‌های سری FSR سامسونگ وجود دارد. نمونه‌های مختلفش را دیدم و فروشنده برایم توضیح داد که این یخچال با دو درب کاملا مجزا در قسمت یخچال امکان دسترسی سریع و آسان به مواد غذایی را فراهم می‌سازد.  درب شوکیس Showcase درب خارجی است که دسترسی به مواد غذایی پر مصرف را بدون نیاز به باز کردن در اصلی امکان پذیر می‌کند. قسمت داخلی هم می‌تواند برای مواد غذایی کم‌ مصرف‌تر و بزرگ‌تر مورد استفاده قرار گیرد.

می‌گفت با این یخچال حتی آشپزی‌ هم ساده‌تر و بهتر شده است. جدا از اینکه تنها با یک نگاه می‌توان فهمید مواد لازم برای پختن چه غذاهایی را داریم، همه چیز همیشه در دسترس است و دیگر نیازی به گشتن داخل قفسه‌ها برای پیدا کردن آنها نیست. ظاهرا قفسه‌های یخچال‌های FSR به شکلی طراحی شده که می‌توان مواد غذایی هرکدام از اعضای خانواده را بصورت جدا و در جایی در دسترس خودش چید.

جالب اینکه می‌گفت این یخچال جدید حتی برای بچه‌ها هم یک نعمت شده است. چون حالا می‌تواند قوطی‌های آب پرتقال را در طبقات پایین‌تر و جایی بچیند که پسر کوچکش سامان خیلی راحت بتواند آنها را بردارد. از طرفی دیگر نگران نیست که سامان بارها در یخچال را باز کند زیرا وجود در دوم مانع خارج شدن هوای سرد می‌شود. یعنی فشار اضافه‌ای به موتور وارد نمی‌شود.

به من توصیه ‌کرد حتما خرید این یخچال‌ها را بررسی کنم. چون می‌داند من تا چه حد نسبت به بو حساس هستم. فروشنده برایش توضیح داده بود که سری FSR سامسونگ قابلیتی به اسم تویین کولینگ پلاس (Twin Cooling Plus) دارد که بخش‌های یخچال و فریزر را بصورت جداگانه خنک می‌کند. یعنی بوی موادغذایی مختلف با هم ترکیب نمی‌شود و دیگر وقتی بسته سبزی را برای پختن قرمه‌سبزی بیرون بیاورم، بوی ماهی از آن استشمام نمی‌کنم. مهم تر از همه اینکه با این ویژگی رطوبت مواد غذایی تا ۷۰٪ حفظ می‌شود و به زبان ساده می‌توان گفت در این مدل از یخچال ها مواد غذایی نسبت به یخچال های متداول ۲ برابر ماندگاری بیشتری دارند. این جوری میشه با خیال راحت خرید هفتگی رو انجام داد و کار تازه نگه داشتن اون رو به یخچال سپرد.

جالب‌تر اینکه گفته بود با این فناوری همه قسمت‌های یخچال بصورت یکسان خنک می‌شود. یعنی دیگر مجبور نیستم مثل یخچال‌های معمولی، مواد غذایی‌ حساس‌تر را در ردیف‌های بالاتر بچینم و می‌توانم هرچیزی را در هر جایی که برایم راحت‌تر است قرار دهم. گردش یکسان و مداوم هوا در همه بخش‌ها هم باعث می‌شود مواد غذایی داخل یخچال مثل روز اول‌شان تازه و سالم باقی بمانند.

سارا از آن آدم‌هایی است که به‌ شدت به زیبایی خانه‌اش اهمیت می‌دهد. پس می‌دانستم حتما این مسئله را هم مدنظر داشته اما با این وجود خودش برایم توضیح داد کیفیت همه مواد و فلزات بدنه یخچالش بسیار بالاست و وجود یک روکش درخشان هم باعث شده زیبایی آن بسیار چشمگیر باشد.

حالا که خودم هم بعد از کلی بررسی یکی از یخچال‌های سری FSR را خریدم، با اطمینان می‌گویم برای کسی مثل من که تا این حد به نظم و زیبایی آشپزخانه‌اش حساس است و از طرفی تلاش می‌کنم هزینه مواد غذایی خانواده‌ را کاملا مدیریت کنم، این سری از یخچال‌های سامسونگ یک نعمت بزرگ است. بودن آن در آشپزخانه این حس را به من می‌دهد که برای مدیریت کردن مواردی که گفتم، یک دستیار در کنار خودم دارم. این یخچال‌ها در بازار ایران در سه مدل FSR14 ، FSR 12 و FSR2 موجود است.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود