پاسخ دادن به این معما مساوی با داشتن تفکرات روان پریشانه است

پاسخ دادن به این معما مساوی با داشتن تفکرات روان پریشانه است

دنیای اینترنت پر است از انواع مختلفی از تست ها، فال گیری های مربوط به ستاره بخت، معماها و تست های روانشناسی تصویری که ظاهراً می توانند بخشی از شخصیت شما را نشان دهند. از این که طعم بستنی مورد علاقه شما در مور شخصیتتان چه می گوید تا ستاره بختتان که می تواند به بهبود روابط شما کمک کند، برای هر کسی چیزهایی وجود دارد. اما در این مطلب ما به یک تست جالب رسیده ایم که قبلاً ندیده اید و می تواند برای شما بسیار جالب باشد: معمایی که می تواند مشخص کند شما یک بیمار روانی هستید یا خیر.

با توجه به محتوای معما می توان گفت که این ادعا تا حدودی می تواند صحت داشته باشد زیرا تنها کسی که تفکرات یک انسان روان پریش را دارد می تواند به جواب این معما دست یابد، یعنی کسانی که سابقه قتل و جنایت دارند تنها کسانی نیستند که می توانند به این معما پاسخ درستی بدهند. بر اساس مطالعات روانشناسی تنها یک درصد از جامعه دارای افکار خطرناک و تمایلات مربوط به آسیب رساندن به دیگران را دارند و ظاهر آن ها هیچ چیزی را در این مورد نشان نمی دهد هر چند آن ها بویی از وجدان و همدردی با دیگران نبرده اند. حال بدون اتلاف وقت بیشتر به سراغ معما می رویم:

دختری جوان در مراسم تدفین مادرش حاضر می شود و مردی غریبه را می بیند که او را تاکنون ندیده و نمی شناسد. او عاشق این مرد شده و او را شاهزاده رویاهایش می بیند و مطمئن است که با او خوشبخت خواهد شد. با این وجود، او اسم یا شماره تلفن این مرد را نگرفته و در مورد او با هیچ کسی صحبت نمی کند و البته کسی هم نمی داند که او کیست. بنابراین دختر جوان هیچ دسترسی به این مرد ندارد. چند روز بعد ناگهان خبر می رسد که دختر جوان خواهرش را به قتل رسانده است. اکنون سوال این است که چرا این دختر خواهر خود را به قتل رسانده است؟

آیا پیدا کردن جواب معما برایتان آسان است؟

بگذارید با هم جواب معما را ببینیم!

.

.

.

.

پاسخ این است: دختر داستان ما خواهرش را به قتل رسانده به این امید که مرد مورد نظرش بار دیگر در مراسم تدفین حاضر شده و او بتواند بار دیگر به مرد رویاهایش ملاقات کند!

باورنکردنی است! مگر نه؟

اگر جواب درست داده باشید شما مانند یک فرد روان پریش فکر می کنید. البته نمیتوان ادعا کرد که جواب این معما می تواند به درستی روان پریش بودن شما را مشخص نماید اما بدون شک هر کسی که به این معما پاسخ درست دهد بدون شک یا بسیار باهوش است یا تفکراتی روان پریشانه دارد. پس لازم نیست این معما را خیلی جدی بگیرید.

منبع: shared
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • Arash Yazdian آذر ۱۹, ۱۳۹۶

    مطلب جدیدی نیست برای حدودا ۲ ساله پیشه . تازه نمیدونم چقدر قدیمیتره ولی خودم ۲ سال پیش با پست پین شده تو فیسبوک بیشتر از ۱۰۰ هزارنفرو نفرو باهاش سروکار گذاشتم…:)) :)) :))

  • /rew مهر ۲۰, ۱۳۹۸

    واااا چه ربطی داره خوب جواب خیلی ساده بود?