نکات کلیدی ست کردن رنگ لباس [رپورتاژ آگهی]

مهم ترین چیزی که نیاز دارید یک چرخ رنگ است!

نکات کلیدی ست کردن رنگ لباس [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هماهنگی رنگ یکی از مهم ترین مواردی است که در تیپ به چشم می آید. درک تئوری رنگ می تواند تطبیق لباس را ساده تر کند. از آنجا که رنگ ها مرتبط هستند، درک ارتباط آنها باعث می شود ترکیب و ست کردن لباس آسان و سرگرم کننده شود.

مهم ترین چیزی که نیاز دارید یک چرخ رنگ است!

چرخ رنگ ابزار کلیدی برای هماهنگی رنگ است. با شکستن قوانین روتین ، به جای استفاده ازترکیب های تکراری ، تیپ های جدید را آزمایش کنید. با این تئوری های ابتدایی، ترکیب رنگ و خلاقیتتان را نشان دهید!.

به عنوان مثال، ترکیب انواع لباس ازجمله مانتو جلو باز، کفش مجلسی، تاپ زنانه و … طبق عکس پایین با همین متدها بدست آمده!

رنگ های مشابه

رنگ های مشابه رنگ هایی هستند که روی چرخ رنگ در کنار هم به راحتی هماهنگ می شوند. هر گروه از رنگ مشابه شامل سه رنگ است. یکی از رنگ ها رنگ غالب است.طبق عکس قرمز، نارنجی و قرمز نارنجی نمونه ای از این ترکیب هستند. این تم در طبیعت نیز مانند غروب آفتاب دیده می شود.برای ساختن این تم ۳ رنگ ، یک رنگ را سرگروه کنید، و رنگ های دیگر را پشتیبان.

چرا از این ترکیب استفاده کنید؟

۱- ترکیبات مشابه هماهنگ تر هستند.

۲- ظاهری پیچیده تر به شما می دهد

رنگ های مکمل

ترکیبی از رنگ های مکمل شامل انتخاب دو رنگ است که در چرخ رنگ دقیقا در طرف مقابل یکدیگر هستند. این رنگ ها متضاد هستند و اگر با هم قرار بگیرند، انتخاب جسورانه و حیرت آوری است که کاملا به چشم می آید.برای مثال چند نمونه از این ترکیبات را می توان ذکر کرد: قرمز- سبز، بنفش – زرد به عنوان رنگ مکمل واقعی، در حالی که قرمز- آبی، به عنوان رنگ مکمل مصنوعی.این رنگ ها، رنگ های مکمل واقعی نیست اما اگر در یک ترکیب قرار گیرند، با یکدیگر هماهنگ می شوند.

چرا از این ترکیب استفاده کنید؟

۱- ظاهری با کنتراست عالی ایجاد کنید. ۲- وقتی شما قد بلند هستید و می خواهید قدتان را کوتاه تر نشان دهید.

برای به دست آوردن اثر بهتر، می توانید رنگ ها را از بالا به پایین در ظاهرتان استفاده کنید.

نکات کلیدی ست کردن رنگ لباس

رنگ های تک رنگ

ترکیب رنگی تک رنگ بدین معنی است که فقط از یک رنگ استفاده می کنید. شما می توانید آن را در همان رنگ استفاده کنید و یا می توانید از ترکیب پررنگ و کمرنگ آن استفاده کنید. این تم بسیار سخت است که درست ترکیب شود، اما اگر شما موفق به انجام آن شوید، بسیار ظریف و بی نظیر به نظر می رسید.در قسمت هایی که میخواهید کمتر به چشم بیاید از رنگ های پررنگ تر و قسمت هایی که می خواهید بیشتر به چشم بیاید از رنگ روشن استفاده کنید. شما حتی می توانید جنس های مختلف لباس را هم مخلوط کنید، مثلا جین با یک ساتن یا لباس پنبه ای با یک روسری ساتن.

چرا از این ترکیب استفاده کنید؟

۱- برای یک ظاهر حرفه ای تر. ۲-  اگر شما ریزه اندام هستید، ترکیبات تک رنگ به شما کمک می کند که بلندتر به نظر برسید.

ست کردن آبی روشن با آبی تیره می تواند یک ترکیب تک رنگ باشد. یک رنگ همیشه با ورژن سفیدتر و طوسی تر و سیاه تر از خودش مطابقت دارد.

به عنوان مثال، ترکیب انواع پوشاک ازجمله کفش مردانه، کفش زنانه ، تیشرت ، دامن ، شلوار و.. با این متد ها ست ایده آل شما را در نتیجه نشان خواهد داد.ترکیب رنگ در تیپ شما چیزی است که هر کسی می تواند با صرف زمان و کمی تلاش انجام دهد. نمونه های ترکیب رنگی را امتحان و به سبک خودت زنگی کن تا آنچه را که دوست داری بپوشی!

بدون نظر

ورود