هتل یخی «بازی تاج و تخت» در فنلاند گشایش یافت

هتل یخی «بازی تاج و تخت» در فنلاند گشایش یافت

دوستداران سریال جذاب «بازی تاج و تخت» (گیم‌آو‌تروز ) که شاید آرزوی دیدن ۷ قلمرو پادشاهی افسانه‌ای این سریال را در دل داشته باشند می‌توانند تجربه‌ای همانند حضور در «وستروس» را در هتلی جدید در شهر لاپلند، واقع در کشور فنلاند تجربه کنند.

HBO Nordic در همکاری با مجموعه هتل‌های روستای برفی لاپلند تصمیم گرفتند تا هتلی با تِم سریال بازی تاج و تخت را از جنس یخ و برف بسازند.

این هتل در منطقه‌ای موسوم به Kittilä واقع شده است که در فاصله ۲۰۰ کیلومتری از دایره قطب شمال قرار دارد. همچنین از شهر هلسینکی نیز حدود ۹۰ دقیقه فاصله زمانی دارد.

هتل یخی «بازی تاج و تخت» در فنلاند گشایش یافت
دمای داخلی این هتل منفی ۵ درجه سانتی‌گراد است.

هتل یخی گیم‌آو‌تروز دارای ۲۴ اتاق است که ۱۰ عدد از آن ها سوئیت‌های مخصوص برای مسافرانی است که قصد دارند یک شب را کامل در این هتل سپری کنند.

هتل یخی «بازی تاج و تخت» در فنلاند گشایش یافت
این هتل در منطقه‌ای موسوم به Kittilä واقع شده است که در فاصله ۲۰۰ کیلومتری از دایره قطب شمال قرار دارد.

زمستان در راه است!

مجسمه‌های زیبایی در اتاق‌های این هتل نصب شده که همگی از یخ ساخته شده‌اند و به شخصیت‌های سریال موردبحث مربوط هستند. مجموعه کتاب‌های جورج آر.آر مارتین با عنوان «آواز یخ و آتش» الهام‌بخش بازسازی سالن چهره‌های براووس در سریال در این هتل شده است.

هتل یخی «بازی تاج و تخت» در فنلاند گشایش یافت
وایت‌واکر

همچنین مجسمه یخی بزرگی از Mountain را هم در این هتل می‌توانید مشاهده کنید.

هتل یخی «بازی تاج و تخت» در فنلاند گشایش یافت
بازسازی سالن چهره‌های براووس در سریال بازی تاج و تخت

وایت‌واکر با آن چشمان درخشان و ترسناک نیز در گوشه‌ای از هتل ایستاده و نظاره‌گر مهمانان است. درهای این مجموعه نیز به شکل ازدها طراحی و نصب شده‌اند.

مجسمه وایت‌واکر

دمای داخلی این هتل منفی ۵ درجه سانتی‌گراد است. دلیلش هم کاملا مشخص است زیرا همه سازه‌ها و بخش‌های این هتل از یخ و برف ساخته شده‌اند و گرما موجب آب شدن آن‌ها خواهد شد. مهمان‌هایی که قصد خوابیدن در اتاق‌های هتل را دارند، به انواع کیسه‌های خواب حرارتی مجهز خواهند شد و  برای صبحانه هم نوشیدنی‌های گرم برایشان سرو می‌شود.

هتل یخی «بازی تاج و تخت» در فنلاند گشایش یافت
مهمان‌هایی که قصد خوابیدن در اتاق‌های هتل را دارند، به انواع کیسه‌های خواب حرارتی مجهز خواهند شد

البته به دلیل سرمای بسیار زیادی که در این هتل جاری است، مسافران بیشتر از یک شب نمی‌توانند در آن اقامت کنند. اما کلبه‌های چوبی گرمی هم در SnowVillage وجود دارد تا مسافرانی که می‌خواهند بیشتر از یک رو زدر این روستا باشند، توان ماندن را پیدا کنند.

هتل یخی «بازی تاج و تخت» در فنلاند گشایش یافت
مساحت کلی این روستای برفی ۲۰ هزار متر مربع است.

تور گشت‌زنی در داخل روستای برفی هم برای مسافران مهیاست. گردشگران می‌توانند به صورت اینترنتی به رزرو هتل یخی بازی تاج و تخت بپردازند یا فقط به صورت تفریحی یک روز به روستای برفی بروند و از آن دیدن کنند. مساحت کلی این محوطه ۲۰ هزار متر مربع است.

همه بخش های هتل یخی از یخ و برف ساخته شده است

درهای این روستا به روی همه باز است. از امکانات آن می‌توان به سینما، کلیسا، کافه‌هایی که در لیوان های یخی برای مهمان ها نوشیدنی سرو می‌کنند و رستوران‌های که با مبلمان یخی پذیرای مهمان‌ها هستند.

هزینه ورود به روستای برفی ۱۸ دلار است

با اینکه SnowVillage از سال ۲۰۰۰ میلادی ساخته شده است اما این برای اولین بار است که تم سریال بازی تاج و تخت در آن اجرا شده است.

این برای اولین بار است که تم سریال بازی تاج و تخت در این هتل یخی اجرا شده است

در آخر هم اشاره کنیم که Kittilä یکی از بهترین مکان‌ها برای تماشای شفق قطبی است و در روستای برفی، سافاری‌های مخصوصی برای تماشای این پدیده طبیعی بسیار زیبا و شگفت‌انگیر در نظر گرفته شده است.

هتل یخی «بازی تاج و تخت» در فنلاند گشایش یافت
هتل‌ یخی SnowVillage

هتل‌های یخی SnowVillage در ماه دسامبر تا ۳۰ آوریل ۲۰۱۸ پذیرای مهمان‌هاست.

قیمت کرایه اتاق‌های هتل نیز از ۲۰۰ دلار برای هر شب آغاز می‌شود.

قیمت کرایه اتاق‌های هتل نیز از ۲۰۰ دلار برای هر شب آغاز می‌شود. هزینه ورودی ۱۸ دلار است و یک راهنمای تور هم در آنجا هست که با دریافت ۷۸ دلار از گروه‌های حداکثر ۳۰ نفری، همه اطلاعات لازم در مورد منطقه را در اختیارشان قرار می‌دهد.

اگر دوستدار سریال بازی تاج و تخت هستید، شاید مطالب زیر هم برایتان جذاب باشند:

هر آن چه که در مورد اسپین آف های سریال «بازی تاج و تخت» باید بدانید

راهکارهای عجیب و باورنکردنی سازندگان سریال «بازی تاج و تخت» برای جلوگیری از افشای فیلم نامه

اتفاقاتی که در فصل هشتم و پایانی سریال «بازی تاج و تخت» باید منتظر وقوع آن ها باشید

دوبروونیک؛ شهری در کرواسی که سریال «بازی تاج و تخت» آن را به شهرت رسانده است

منبع: cnn
بدون نظر

ورود