جزئیات رهن و اجاره آپارتمان در ستارخان [رپورتاژ آگهی]

جزئیات رهن و اجاره آپارتمان در ستارخان [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ستارخان یکی از خیابان‌های محبوب تهران است، هم به دلیل رستوران‌ها، خوراکی فروشی و اغذیه‌فروشی‌های محبوبی که دارد، هم به دلیل قدمتش و هم به دلیل دسترسی راحتش به نقاط مختلف تهران. به همین دلیل تقاضا برای رهن و اجاره آپارتمان در ستارخان بالاست. محله‌ای که در منطقه دو شهرداری تهران واقع شده و دریانی‌ها ساکنان اولیه‌ش بوده‌اند.

یکی از محله‎های محبوب شهر

ستارخان به سه میدان اصلی شهر نزدیک است: میدان توحید، میدان صادقیه و میدان آزادی. مجاورت با اتوبان چمران و نزدیکی با جلال آل احمد باعث شده این محله دسترسی راحتی به نقاط مختلف بخصوص مرکز و شمال تهران داشته باشد. این منطقه محله‌های شهرآرا، تهران ویلا و دریان‌نو را در خود جا داده، محله‌هایی که قبل از اینکه ساخت و سازهای بی‌رویه شروع شود پر بودند از خانه‌های ویلایی یک و دوطبقه، کوچه‌ها و خیابان‌های عریض. اما حالا هم اگر چشم بگردانید بافت قدیمی را در گوشه و کنارش می‌بینید.

برای کسانی که ساکن محل نیستند، وجود رستوران نشاط و بستنی‌فروشی‌ها و معجون‌فروشی‌های اطرافش آنها را به ستارخان می‌کشاند. رستوران نشاط که به کباب ترکی‌هایش معروف است بیشتر از ۴۰ سال قدمت دارد و شاید وجود این رستوران باعث شد که دیگران هم به صرافت تاسیس اغذیه‌فروشی و خوراکی فروشی در آن راسته بیفتند. غذاهای لبنانی، ترکی، ایتالیایی، شرقی، فست فود، قنادی و بستنی فروشی را می‌توانید در خیابان اصلی ستارخان پیدا کنید.

اما علاوه بر دسترسی خوب، بیرون بودن از محدوده طرح ترافیک و زوج و فرد، وجود ایستگاه مترو در نزدیکی و انواع وسایل حمل و نقل عمومی و همچنین نزدیکی مراکز خرید متعدد از جمله مرکز سنتی ستارخان، پاساژ مفید در خیابان دریان نو و مرکز تجاری مروارید باعث شده رهن و اجاره آپارتمان در ستارخان محبوب باشد.

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در ستارخان

اگر در سایت دیوار در بخش اجاره مسکونی، آگهی‌های محله ستارخان را جست‌وجو کنید با آگهی‌های متفاوتی از نظر میزان قدیمی و نوساز بودن آپارتمان، متراژ و امکانات مختلف مواجه خواهید شد. در این محله هم آپارتمان‌های قدیمی‌ساز پیدا خواهید کرد و هم ساختمان‌های لوکس با امکانات بی‌شمار. از واحد سی و چهل متری گرفته تا واحدهای بالای ۲۰۰ متر. ناگفته پیداست که برای رهن و اجاره آپارتمان اول باید به بودجه خود نگاه کنید و به این سوال پاسخ دهید که آیا می‌خواهید آپارتمان را رهن کامل کنید یا مقداری ودیعه نزد مالک بگذارید و بقیه اجاره را به صورت ماهیانه پرداخت کنید. اگر بخواهید از قیمت رهن و اجاره آپارتمان در ستارخان با خبر شوید باید بگوییم به طور مثال قیمت رهن یک آپارتمان ۵۰ متری هشتاد میلیون تومان، قیمت رهن یک آپارتمان صدمتری ۱۵۰ میلیون تومان و قیمت رهن یک آپارتمان نوساز فول امکانات با ۱۵۰ متر متراژ چیزی حدود ۲۴۰ میلیون تومان است. باید توجه داشته باشید که بسیاری از این قیمت‌ها قابل تبدیل به رهن و اجاره هستند.

اما جوینده همیشه یابنده است و می‌توان آگهی‌هایی را یافت که در آن صاحب خانه به قیمتی منصفانه ملک خود را برای اجاره آگهی کرده است. برای مثال یک آپارتمان ۱۵۰ متری دوخوابه قدیمی‌ساز اما تمیز را می‌توان با ۱۳۰ میلیون تومان رهن کرد.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود