۵ دلیل محبوبیت تندر ۹۰ در ایران [رپورتاژ آگهی]

۵ دلیل محبوبیت تندر ۹۰ در ایران [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

ماشین تندر ۹۰ برای خانواده‌دارها و کسانی که زیاد به سفر می‌روند ماشین محبوبی است. خودرویی که نام شناسنامه‌ای‌اش لوگان است و در ایران اسم تندر را برایش انتخاب کرده‌اند اما مردم همچنان از آن با نام اختصاری ال نود یاد می‌کنند و زمانی کلمه تندر را به کار می گیرند که در حال آگهی خرید و فروش تندر ۹۰ باشند. خرید و فروش تندر ۹۰ دست دوم و کارکرده در بازار عرضه و تقاضای ماشین از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است و چندسالی است که پای ثابت معامله‌ها به حساب می‌آید. اما دلیل محبوبیت تندر ۹۰ چیست؟

ال نود در اصل ساخت  شرکت داچیای کشور رومانی است که از شرکت‌های تابعه رنو محسوب می‌شود. نسل اول این ماشین حدود ۱۳ سال پیش تولید شده و چندسالی است که قطعاتش در ایران مونتاژ می‌شود.

۱- خیلی‌ها به خرید ماشین کارکرده و دست دوم علاقه دارند و معتقدند ماشین کارکرده عیب‌های اولیه‌اش رفع شده، آب‌بندی شده و امتحانش را پس داده. آدمهای زیادی هستند که تندر ۹۰ را بهترین ماشین مونتاژ شده در داخل می‌دانند. این ماشین دارای چهار ستاره از پنج ستاره‌ی کیفی در بخش کیفیت و مونتاژ در ایران است چون در خط تولید و مونتاژ این ماشین نظارت سختگیرانه و دقیق‌تری صورت می‌گیرد.

۲- تندر ۹۰ در هر نوع شرایط آب و هوایی، جاده‌ای و اقلیمی تحمل بالایی دارد. این ماشین به علت شتاب زیاد، قدرتمند و کم مصرف و شاسی و بدنه قوی که داره محبوب رانندگان است.

۳- تندر ۹۰ با اینکه از یکسری ماشین‌های تولید داخل و مونتاژ داخل گران‌تر است اما وقتی آن را خریدی به نسبت خرج کمتری بابت نگهداری و تعمیرش می‌پردازی. دیر به دیر به اصطلاح به خرج می‌افتد، قطعاتش در دسترس است و به دلیل راحتی تعمیرش، محبوب تعمیرکاران هم هست!

۴- همه در مورد جادار بودن صندوق تندر نود اتفاق‌نظر دارند. هرچقدر وسیله در آن بریزی باز هم جا دارد و به همین دلیل ماشین محبوبی برای کسانی است که مدام در سفر هستند و از تمام ظرفیت ماشین استفاده می‌کنند. در مورد راحتی صندلی‌های تندر نود نظرات متناقضی وجود دارد. بعضی‌ها اتاق ماشین را جادار و کاملاً مناسب برای سفر می‌دانند و برخی از ارتفاع زیاد صندلی‌ها و شکل کاناپه مانند آنها شکایت دارند.

۵- کسانی که در کار خرید و فروش تندر ۹۰ دست دوم هستند می‌دانند که این ماشین به نسبت بقیه ماشین‌های تولید و مونتاژ داخل با حداقل افت قیمت مواجه بوده و خرید و فروش آن از نظر اقتصادی به صرفه و با ریسک کمتری همراه است.

البته ایرادهایی را هم به آن وارد می‌دانند که مهمترینش شکل غیرآوانگارد و کلاسیک خودرو است که چندان جوان پسند نیست و انتقادات دیگر به داشبورد، سیستم صوتی متوسط و ایرادهایی برمی‌گردد که برای کسی که کیفیت خود ماشین اهمیت دارد، قابل چشم‌پوشی است.

در آگهی‌های سایت دیوار خرید و فروش تندر ۹۰ دست دوم از آگهی‌های متداول است. مدل‌های قدیمی‌تر از حدود ۲۰ میلیون تومان شروع می‌شوند و در مدل‌های جدیدتر و به روزتر به چهل تومان می‌رسد و مدل اتومات آن تا ۵۰ میلیون تومان قابل خرید و فروش است.

یک نظر

ورود

  • liberty بهمن ۲۶, ۱۳۹۶

    از سال ۸۹ داریم ازش استفاده میکنیم
    بدون شک بهترین ماشین تو این رنج قیمت هست
    وقتی دوستا و اشناهات ۲۰۶ و سمند و ام وی ام و … دارن و میبینی چقدر میرن تعمیرگاه
    بعد تو فقط بنزین میزنی راه میری شکلش هم برات قابل تحمل میشه