نامزدهای سیمرغ بلورین «از نگاه تماشاگران» مشخص شد

وزیر ارشاد: مخصوصا فیلم های جشنواره فجر را ندیدم

نامزدهای سیمرغ بلورین «از نگاه تماشاگران» مشخص شد

لاتاری همچنان می تازد. سی و ششمین جشنواره فیلم فجر که با سخنرانی جنجالی اکبر عبدی در مراسم افتتاحیه در ۱۲ بهمن ماه کار خود را آغاز کرد، تا به امروز که نهمین روز را تجربه میکند، مهم ترین اتفاق هنری کشور در سال ۹۶ را رقم زده است. جشنواره امسال در قاب تلویزیون نیز متفاوت بود به گونه ای که برنامه هفت شبکه سوم سیما که هر شب ساعت ۲۲:۳۰ با اجرای رضا رشید پور روی آنتن می رود، تنور رسانه ای جشنواره را داغ تر کرد و حاشیه هایی پر رنگ تر از متن را به ارمغان آورد که دامنه اش به پست های طوفانی اینستاگرامی هم با عوامل فیلم لاتاری رسید.

اسامی نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره امسال، در یک کنفرانس خبری شامگاه ۲۱ بهمن اعلام می شود و در شامگاه ۲۲ بهمن، سالن همایش های برج میلاد تهران، داغ ترین شب سال هنر ایران را تجربه میکند تا اسامی برندگان سیمرغ بلورین جشنواره امسال اعلام و پرونده سینمایی سال ۹۶ بسته شود.

عناوین ۶ فیلم برتر آرای تماشاگران تا پایان هشتمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر اعلام شد.نتیجه شمارش آرای فیلم های نمایش داده شده تا پایان روز هشتم جشنواره فیلم فجر (۱۳۹۶/۱۱/۱۹) توسط ستاد انتخاب فیلم برگزیده از نگاه تماشاگران اعلام شد.
به این ترتیب: تنگه ابوقریب، به وقت شام، مغزهای کوچک زنگ زده، چهارراه استانبول، لاتاری، بمب یک عاشقانه ۶ فیلم برتر آرای مردمی جشنواره فیلم فجر تا پایان شب گذشته هستند. عرق سرد به کارگردانی سهیل بیرقی از این فهرست حذف شد. بنا بر این گزارش، مانند سال گذشته فهرست فیلم ها بدون اولویت است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که شب گذشته از کاخ جشنواره در پردیس ملت دیدن کرده بود، در توییتر نوشت که مخصوصا فیلم های این دوره از جشنواره را ندیده است.

توییت دکتر عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره فیلم های جشنواره فیلم فجر

گزارش تصویری امروز سرویس هنری روزیاتو از متن و حاشیه های جشنواره را در ادامه مشاهده کنید.

? با هنرمندان در سینماهای مردمی | باران کوثری: دیدن «عرق سرد» برای جامعه ضروری است
بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از ستاد خبرنگاران سی و ششمین جشنواره فیلم فجر
⭕️ گزارش نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «جشن دلتنگی» در پردیس ملت
? بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نمایشگاه بخش عکس مسابقه تبلیغات سی و ششمین جشنواره فیلم فجر
⭕️ گزارش نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «هایلایت» در پردیس ملت
? گزارش نشست پرسش و پاسخ فیلم «ماهورا»
صف های طویل برای خرید بلیط فیلم های سودای سیمرغ جشنواره سی و ششم- روبروی گیت بلیت فروشی سینما فرهنگ در خیابان شریعتی تهران- جمعه ۲۰ بهمن ۹۶
سلفی تماشاگران سی و ششمین جشنواره فیلم فجر به عوامل فیلم لاتاری
? پانزدهمین شماره «فجرنامه» در فضای مجازی منتشر شد
استقبال از جمشید هاشم پور، هنرمند پیشکسوت سینمای ایران در پردیس ملت
? استقبال از اکران سانس فوق‌العاده «به وقت شام» درسینما آزادی کرمانشاه
کمدی های موفق تاریخ جشنواره فیلم فجر

پخش مستقیم مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره فیلم فجر را ساعت ۱۹:۳۰ روز یکشنبه ۲۲ بهمن از شبکه نمایش سینما و رادیو فرهنگ ببینید و گوش کنید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود