با ۷ مرکز خرید لوکس و مشهور جهان آشنا شوید

با ۷ مرکز خرید لوکس و مشهور جهان آشنا شوید

اکنون که در انتهای سال قرار داریم و بسیاری از خانواده‌ها برای مسافرت برنامه‌ریزی می‌کنند، شاید بد نباشد تا با بهترین مراکز خرید در گوشه‌وکنار جهان آشنا شوید که بهشت عاشقان خرید و پول خرج کردن بشمار می‌روند.

از مگامال‌ها گرفته تا بخش‌های لوکس و مجلل در این فهرست وجود دارد تا هر کسی به سلیقه شخصی خود از امکانات، فروشگاه‌ها و گزینه‌های تفریحی این مراکز نهایت استفاده را ببرد.

برای آشنایی با آنها در ادامه با روزیاتو همراه باشید.

۱- Galeries Lafayette – پاریس

Galeries Lafayette

فروشگاه مجلل Galeries Lafayette در سال ۱۹۱۲ تاسیس شد و یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید لوکس پاریس بشمار می‌رود. این فروشگاه یک سقف گنبدی تاریخی از جنس شیشه دارد که بسیار باشکوه تزئین شده است. همچنین دارای تراسی است که از آن می‌توان همه پاریس را تماشا کرد. در داخل مرکز خرید هم همه مغازه‌ها در کنار یکدیگر قرار دارند.

با 7 مرکز خرید لوکس و مشهور جهان آشنا شوید

در نزدیکی بهشت دوستداران خرید، ۱er Etage Opéra واقع شده است، یک اقامت‌گاه مدرن که ترکیبی از هتل بوتیک و مهمان‌خانه بسیار تجملی است. این هتل در منطقه اپرا گرانیه پاریس واقع شده است و تا مرکز خرید لافایت ۴ دقیقه پیاده راه دارد.

۲- Harrods – لندن

Harrods

مرکز خرید Harrods در شهر لندن مملو از فروشگاه‌های لوکس از برندهای مشهور جهان است که کالکشن‌های ویژه خود را به فروش می‌رسانند. این مرکز خرید در ۱۸۲ سال پیش تاسیس شد و کیسه‌های سبز رنگ آن موجب شهرت جهانی‌اش شد.

با 7 مرکز خرید لوکس و مشهور جهان آشنا شوید

اگر اهل خریدهای لوکس و گران هستید، می‌توانید در Beaufort House که در فاصله حدود یکصد متری از این فروشگاه لوکس قرار گرفته است، اقامت کنید.

۳- The Address – هتل دبی مال، دبی

The Address

برای خرید از دبی‌مال باید حساب بانکی پری داشته باشید. این مرکز خرید علاوه بر فروشگاه‌های لوکس و مدرن دارای رستوران‌های متنوع، آکواریوم و باغ‌وحش زیر آب، پردیس سینما با ۲۲ پرده نمایش، پیست پاتیناژ و شهربازی سرپوشیده است.

با 7 مرکز خرید لوکس و مشهور جهان آشنا شوید

برای بهره بردن از این همه امکانات و گزینه‌های تفریحی می‌توانید در  The Address – هتل دبی مال اقامت کنید که به مستقیما به دبی‌مال متصل است. این هتل لوکس ۵ ستاره یک استخر با نمای ابدی و اسپا هم دارد.

۴- Galleria Vittorio Emmanuele – میلان

Galleria Vittorio Emmanuele

این مرکز خرید قدیمی برای وسعت بزرگ شهرت جهانی ندارد، بلکه محلی برای اجتماع برندهای با پرستیژ جهانی است که بهشتی برای دوستداران خرید بشمار می‌رود.

با 7 مرکز خرید لوکس و مشهور جهان آشنا شوید

در فاصله حدود یکصد متری از این مرکز خرید، یک هتل آپارتمان واقع شده است که می‌توانید در آنجا اقامت کرده و هر روز به مرکز خرید بروید.

۵- GUM – مسکو

GUM

در مقابل میدان سرخ مسکو، مرکز خرید GUM واقع شده است که برای معماری بی‌نظیر و پیشینه غنی خود شهرت جهانی پیدا کرده است. وقتی از خرید کردن خسته شوید، می‌توانید از طاقی‌های زیبا و سقف شیشه‌ای این بازار نهایت لذت را ببرید.

با 7 مرکز خرید لوکس و مشهور جهان آشنا شوید

برای اقامت هم می‌توانید به هتل ۵ ستاره و لوکس مسکو موسوم به چهارفصل بروید که در ساختمان تاریخی هتل Moskva قرار دارد و حدود ۸۰  متر از مرکز خرید GUM دورتر است. پس از خرید کردن، می‌توانید در استخر هتل ریلکس کرده و به استراحت بپردازید.

۶- Isetan – توکیو

Isetan

دوستداران خرید بدون شک از گشت زدن در مرکز خرید Isetan در شهر توکیو لذت خواهند برد. این فروشگاه بزرگ یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین ماکز خرید توکیو است و مرکز مد و فشن آن بهشت عاشقان خرید است. مخصوصا وقتی تخفیف‌های ویژه‌ای به لباس‌ها می‌خورد، جمعیت بسیاری به این مرکز رجوع می‌کنند.

با 7 مرکز خرید لوکس و مشهور جهان آشنا شوید

برای مسافرانی که از دیگر شهرها و کشورها به توکیو سفر کرده‌اند توصیه می‌کنیم تا در هتل Shinjuku اقامت کنند که نخستین بار در سال ۲۰۱۵ میلادی در آن به روی مسافران گشوده شد. فاصله این هتل تا مرکز خرید Isetan حدود ۲۰۰ متر است.

۷- The Landmark  – هنگ‌کنگ

The Landmark

این مرکز خرید که با نام سنترال هم شناخته می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید در شهر هنک‌کنگ بشمار می‌رود. از امکانات ویژه این مرکز می‌توان به رستوران‌ها و کافه‌های شیک و متنوع اشاره کرد. در این فروشگاه می‌توانید علاوه بر خرید برای خود، هدایای زیبا و منحصربه‌فردی هم برای اعضای خانواده خود خریداری کنید.

با 7 مرکز خرید لوکس و مشهور جهان آشنا شوید

برای اقامت در نزدیکی این فروشگاه، هتل لوکس و مجلل The Landmark Mandarin Oriental توصیه می‌شود که در مرکز مد و فشن هنگ‌کنگ واقع شده و دارای امکانات ویژه‌ای همچون اسپاست.

منبع: huffingtonpost
بدون نظر

ورود