۱۵ تصویر از روسای جمهور سابق آمریکا که با هم وقت می‌گذرانند

۱۵ تصویر از روسای جمهور سابق آمریکا که با هم وقت می‌گذرانند

یکی از اعضای اصلی کلوب روسای جمهور بودن، فرصتی است که نصیب هر کسی نمی‌شود. حالا تصور کنید رئیس جمهور یکی از پهناورترین و اثرگذارترین کشورهای جهان هم باشید!

بدون شک سیاست‌های متفاوتی که اغلب روسای جمهور با یکدیگر دارند باعث می‌شود تا تصور کنیم هیچ‌کدام چشم دیدن دیگری را ندارد. اما پرزیدنت‌های ایالت متحده آمریکا با فراتر گذاشتن پا از خط‌مش‌های سیاسی خود، نشان داده‌اند که می‌توان در عین فرق داشتن، همچنان در کنار هم ماند و برای یکدیگر احترام قائل شد.

روسای جمهور کشور آمریکا پس از اتمام دوران پرزدیتی‌شان همچنان با هم در تماس و ارتباط هستند و از تحولات و رویدادهای زندگی هم باخبر می‌شوند. آنها با شرکت در رویدادهای رسمی، مراسم خاکسپاری یا دیگر اتفاقات رسمی و مهم کشور گرد هم جمع می‌شوند.

اگر برایتان جالب است تا تصاویر روسای سابق آمریکا را در کنار هم ببینید توصیه می‌کنیم ادامه مطالب را از نظر بگذرانید.

به ترتیب از چپ به راست: باراک اوباما، بیل کلینتون، جرج دبلیو بوش، جرج دبلیو اچ.دبلیو. بوش و جیمی کارتر در کنار هم روی صحنه کنسرتی ایستاده‌اند که در حمایت از آسیب‌دیدگان توفان آمریکا در کالج استیشن ایالت تگزاس برگزار شده بود. اکتبر سال ۲۰۱۷ میلادی
به ترتیب از چپ به راست: بیل کلینتون، بوش و باراک اوباما در کنار هم در دور اول مسابقات چهارنفری گلفِ جام رئیس جمهوری ایستاده‌اند. این تورنمنت، در سپتامبر سال ۲۰۱۷ در زمین گلف کتابخانه ملی در شهر نیوجرسی برگزار شد.
بیل کلینتون و جرج دبلیو بوش را دست در دست هم روی صحنه یک برنامه زنده تلویزیونی مشاهده می‌کنید. در این تصویر، بوش به کلینتون توصیه می‌کند که چگونه یک پدربزرگ خوب باشد. این گفت‌وگو در مراسم دانشجویان علوم رهبری رئیس‌جمهوری در سپتامبر ۲۰۱۴ در واشنگتن صورت گرفته است. 
بد نیست اشاره کنیم، چهل و سومین رئیس جمهور امریکا (بوش) هم همچون بوش پدر در صنعت نفت مشغول به کار بوده است اما تا قبل از انجام این کار و پا گذاشتن به عرصه سیاست جرج بوش را به عنوان یکی از مالکان تیم های ورزشی می­ شناخته اند.
باراک اوباما در حال صحبت با بیل کلینتون در مراسم خاکسپاری سناتور ادوارد کندی در اوت سال ۲۰۰۹ میلادی
رونالد ریگان با شیشه‌ای از آب‌نبات ژله‌ای در دست از بیل کلینتون که بعدها رئیس جمهور آمریکا شد پذیرایی می‌کند. کلینتون در نوامبر ۱۹۹۲ میلادی به دفتر ریگان در شهر لس‌آنجلس رفته بود. 
ریگان قبل از اینکه در دسته مردان سیاسی امریکا قرار بگیرد به عنوان هنرپیشه در رادیو، تلویزیون و سینما شناخته می­ شد.
در ماه جولای سال ۱۹۹۰، هر ۵ رئیس جمهور سابق ایالت متحده آمریکا یعنی جرج اچ.دبلیو. بوش، رونالد ریگان، جیمی کارتر، جرالد فورد و ریچارد نیکسون در مراسم گشایش کتابخانه ریچارد نیکسون در یوربا لیندا، کالیفرنیا حضور به‌هم رسانده بودند. 
جرالد فورد تا قبل از آن که به عنوان سی و هشتمین رئیس جمهور امریکا شناخته شود در یکی از پارک­های امریکا جنگل بان بوده است. جیمی کارتر نیز پیش از حضور رسمی در عرصه مملکت داری در ایالات متحده به مدت هفت سال افسر نیروی دریایی این کشور بود.
بوش در آوریل سال ۲۰۰۶ به ملاقات رئیس جمهور سابق، یعنی فورد در منزل شخصی وی در کالیفرنیا رفته است.
رونالد ریگان و جرج بوش در مراسم صبحانه رسمی در جولای سال ۱۹۸۰ میلادی در شهر دیترویت با شهردار سابق این شهر یعنی کلمن یانگ دیدار کردند.
لیندون جانسون در ژوئن ۱۹۶۸ میلادی به ملاقات دوایت دی.آیزنهاور، رئیس جمهور سابق آمریکا در بیمارستان ارتشی والتر رید، واقع در واشنگتن رفته است.
همانند یک طرفدار معمولی، رونالد ریگان و همسرش نانسی با هیجان زیاد در حال پیگیری مسابقات اسب‌دوانی دربی کنتاکی هستند. این عکس به سال ۱۹۶۹ میلادی تعلق دارد و در سمت دیگر تصویر می‌توانید ریچارد نیکسون و همسرش پت را نیز مشاهده کنید که در کنار ریگان حضور دارند.
لیندون بی جانسون و جان اف کندی در نوامبر ۱۹۶۰ برای اولین بار پس از انتخابات یکدیگر را ملاقات کرده‌اند. 
شاید بد نباشد بدانید،  جان اف کندی قبل از ورود به عالم سیاست روزنامه نگار بخش سیاسی بوده است و حتی دو کتاب هم در آن زمان نوشته است.
هری ترومن در سمت چپ و دیوت دی آیزنهاور به همراه هم در حال ترک کردن کاخ سفید هستند. ژانویه ۱۹۵۳ میلادی.
ترومن سی و سومین رئیس جمهور امریکا از حزب دموکرات است که بعد از مرگ ناگهانی فرانکلین روزولت به صندلی ریاست جمهوری رسید اما جالب اینجاست که آقای ترومن قبل از ورود به دنیای سیاست با دوست نظامی اش«ادوارد جکوبسون» در کانزاس مغازه لباس فروشی مردانه داشته است.

منبع: businessinsider
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود