حاشیه ها و مهمان های جنجالی «حالا خورشید» رضا رشیدپور

از هیپنوتیزم رضا رشیدپور تا حضور جواد خیابانی و حسن ریوندی

حاشیه ها و مهمان های جنجالی «حالا خورشید» رضا رشیدپور

حالا خورشید، شبکه ۳، رضا رشید پور  .. . . حرکت!

برنامه حالا خورشید رضا رشید پور که هر روز صبح به صورت زنده و مستقیم از آنتن  شبکه سوم سیما  پخش می شود، برنامه ای پر بیننده است که میتوان آن را «۹۰» صبحگاهی  دانست! جایی که همه  اتفاقات ریز و درشت کشور از  سقوط  هواپیما ATR تا زلزله و اوضاع کتاب و نشر  و سینما و فرهنگ و اقتصاد ایران، تحت موشکافی جامعه شناسی خودمانی رشیدپور و مهمانانش قرار میگیرد  و برنامه ای جذاب  را برای مخاطبان این شبکه به ارمغان می آورد.اظهارات بعضی از مهمان ها مانند جواد خیابانی، ابراهیم  عطایی  و مدیرکل ایمنی فرودگاه های کشور، بازتاب های گسترده ای  پیدا کرده است که در این گفتار، آنها را مرور  میکنیم.

صفحه رسمی  برنامه  حالا خورشید در اینستاگرام در این نشانی و صفحه رسمی برنامه حالا خورشید در تلگرام در  این آدرس در دسترس است و شما را در جریان متن و حاشیه این برنامه تلویزیونی قرار می دهد. در گفتار امروز، نگاهی داریم به اتفاقاتی که در این برنامه در چند هفته  اخیر رخ داده است.

رضا رشید پور در برنامه ۱۰ اسفند، از تیم مورد علاقه اش سخن نگفت. وقتی استقلالی ها و پرسپولیسی های حالا خورشید در یک قاب قرار میگیرند:) از راست: ?اردوان رحیمی، ?فرشید فاضلی، ?فرهاد فاضلی، ?حسین حبیبی #حالا_خورشید
شهرآورد سرخابی های پایتخت و حاشیه سازی برای حالا خورشید: برای رعایت اصل بی طرفی:) پرویز نشاط که دیروز به دلیل کت قرمز رنگش مورد انتقاد استقلالی ها واقع شده بود! امروز با کت آبی در حالا خورشید حاضر شد??
ویدا جوان: “با تلویزیون بیشتر میتوانم در خدمت مردم باشم، برای همین در کنار جذابیت حرفه ای سینما تلویزیون را بیشتر دوست دارم/بازی ترانه علیدوستی به زندگی واقعی من نزدیک است”
پروفسور سودابه داوران، دارای دو مدال تقدیر از سازمان ملل برای کمک به فناوری های نانو است. او جزو افراد باهوش قرن ۲۱ شناخته شده و ۱۵ اختراع در حوزه دارورسانی به بیماران صعب العلاج دارد.
در بخش کتاب #حالا_خورشید ، کتاب “خاطرات” نوشته دیوید فوئنکینوس و ترجمه ساناز فلاح فرد از انتشارات هیرمند را به شما معرفی می کنیم که روایت جذابی از خاطرات شخصیت های مشهور است.
رضا فیاضی،بازیگری که دهه شصتی ها خاطره های بسیاری با او دارند این روزها در کیش زندگی میکند و یک کتابفروشی دارد.او میگوید:همچنان پیشنهاد کاری دارد اما با دستمزدهایی که در حد یک سیاه لشکر است!
شیوا خنیاگر: تلویزیون قدر من را ندانسته است/ ما ۷ سال است خانه نشین شده ایم/ من هیچگاه نگفتم چرا من را به دورهمی دعوت نکردید و مشکلی با مهران مدیری هم ندارم
نظر مخاطبان برنامه درباره گفتگوی مهم #حالا_خورشید با مدیر ایمنی شرکت فرودگاه های کشور
خشایار راد ااز مهمانان اسفند ماهی حالا خورشید: کارگردانها ریسک نمیکنند نقش های خوب را به دیگر بازیگرها بدهند/ یک عده ثابت نقش های خوب را بازی میکنند/ فقط هرگاه کسی بخواهد فیلم و سریال طنز بسازد با من تماس میگیرند
الهی نیا،مدیر ایمنی شرکت فرودگاه های کشور: ما در فرودگاه یاسوج رادار نداریم! تنها در فرودگاه های مهرآباد، شیراز، اصفهان و مشهد رادار داریم و یک شبکه راداری سراسری داریم که اسمان ایران را کنترل میکند
ابراهیم عطایی روی خط #حالا_خورشید: وقتی برنامه شما تمام شد به دلیل بازتابها تا سه روز از خانه بیرون نرفتم/ برخی! به من زنگ زدند گفتند علیه رشیدپور و حالا خورشید مصاحبه کن که به قولشان عمل نکردند!

گفت و گو با مردی که ۱۲  سال است که نخوابیده است  را در حالا خورشید مشاهده کنید.

یکی از مهمان های  حالا خورشید در  سال ۹۶، جواد  خیابانی  بود که مهم ترین  رقابت فوتبالی  اسفند ماه یعنی شهرآورد  ۸۷ را نیز  گزارش کرد. گفت وگوی رضا رشید پور با جواد خیابانی را در ویدیوی زیر تماشا کنید.

یکی  از  چالشی ترین  برنامه های حالا خورشید، درباره فرودگاه یاسوج و تراژدی سقوط هواپیما  ATR  بود. گفت  و گوی جنجالی رشید پور با مدیرکل ایمنی فرودگاه های کشور  را در  این ویدیو تماشا کنید.

سروان عظیم وند،صاحب این عکس پربازدید: وقتی برای مردم کاری انجام میدهیم و انها میگویند “خدا پدرت را بیامرزد” برای ما کافیست/فقط عکس من منتشر شد اما روحیه مسئولیت پذیری در میان اکثر همکارانم وجود دارد

یکی از برنامه های جالب حالا خورشید با حضور حسن ریوندی طنز پرداز برگزار شد که این برنامه را در ویدیو  زیر تماشا کنید.

یکی از مهمان های جنجالی حالا خورشید، پسر  ۱۰ ساله ای بود که از او به عنوان پسر نابغه در برنامه حالا خورشید یاد شد و این  هم با واکنش های گسترده در سطح جامعه همراه شد.

امیدواریم  رویه برنامه سازی حالا  خورشید با تخصصی تر  شدن فعالیت ها به سمت معرفی محصولات و خدمات دانش بنیان و فناورانه کشور و ترغیب  مردم  به کتابخوانی و ارتقا سواد رسانه ای  با دعوت از متخصصان  حوزه های مختلف در سال ۹۷ ادامه داشته باشد.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • aidin اسفند ۱۳, ۱۳۹۶

    این شهراورد ۸۶ ام بود و گزارشگرش اقای خیابانی نبود..

  • نوید اسفند ۱۵, ۱۳۹۶

    انتخاب هاتون فوق العادست جناب زمانی. عالی بود. ندیده بودم این ویدیوهای جالب رو. دمت گرم