با بهترین سایت های مد و لباس دنیا آشنا شوید

با بهترین سایت های مد و لباس دنیا آشنا شوید

سبک زندگی دیجیتالی، بخش های مختلفی از زندگی سنتی ما را تحت تاثیر قرار داده است. از سبک غذا خوردن و حرف زدن و نوشتن و درس خواندن گرفته تا شیوه های کسب و کار و رانندگی و خرید و فروش و بازاریابی و سفر و فیلم دادن و هزار کوچک و بزرگ دیگر. همه چیز را سبک زندگی دیجیتالی تحت الشعاع خود می کند. سبکی که اگر چه برای شهروندان هزاره سوم، روشی خلاقانه و مدرن و مبتنی بر ارتباطات وسیع و سریع هست، اما برای نسل های پیش از ما، دیدن نسلی که عشقش آیفون و زندگیش شبکه های اجتماعی و دائم در حال لایک و کامنت و فالو و هشتگ نویسی هست، کمی غیر قابل درک است! همه دنبال سایت فشن هستند.

به هر حال، دنیای دیجیتال، سبک زندگی ما را دست خوش تغییر کرده است و باید بکوشیم این تغییر، ما را از اصالت و فرهنگ و جایگاهی که داریم غافل نکند و از این ابزار، برای رشد و تعالی فرهنگ و شخصیت و اصالت خود و جامعه استفاده کنیم و ابزار، همواره و هم چنان تنها یک ابزار باشد و جای خود را به چیز های دیگر ندهد.

یکی از روند هایی که سبک زندگی ما را به طور کاملا واضح و آشکاری تحت تاثیر قرار داده است، سایت های فعال در عرصه مد و لباس است که می کوشد، برندهای مختلف لباس و جواهرات و اکسسوری و مسائلی ازاین دست را با رنگ ها، طرح ها، تحلیل ها و نظرات مختلف، با قیمت های گوناگون و مانکن های ریز و درشت، به دنیای مد و لباس ما وارد کند.

اکنون بیش از ۱ میلیارد صفحه در اینترنت درباره صنعت مد و لباس ایندکس شده است و این قضیه، ارزش و اهمیت و مخاطب مداری و مشتری گرایی این عرصه را در دنیای رنگارنگ تور جهان گستر آشکار می کند.

صنعت مد و تبلیغات، با دنیای سلبریتی ها و فعالان عرصه استیج و فرش های قرمز عجین شده و به همین خاطر، علاقمندان موسیقی و سینما در سراسر جهان، همواره به دنبال سبک زندگی سلبریتی ها در حوزه مد و لباس هستند.

در همین راستا، برای آگاهی از برترین پرتال های دنیای مد و لباس این روزهای اینترنت، از شما دعوت می کنیم تا ادامه مطلب را از نظر بگذرانید.

Elle

سایت elle.com را باید یکی از فعال ترین پرتال های اینترنت در زمینه مد و لباس دانست. این سایت در صدر نتایج گوگل برای کلید واژه مهم fashion معرفی شده که خود نشان دهنده ارزش اطلاع رسانی و تخصص گرایی این پرتال در معرفی جدید ترین مد های دنیای مانکن های فشن است.

این سایت به مقوله مد و لباس، به هر دو صورت عمومی و اختصاصی توجه دارد و آخرین خبر ها از فشن ویک (fashion week) ها تا حضور سلبریتی ها در اسیتج ها و فرش قرمز ها و مراسم گوناگون را پوشش تصویری و ویدئویی می دهد.

نکته مهم درباره این سایت آن هست که پرتال elle از ویراستارها، عکاسان و مشاوران حرفه ای در عرصه مد و لباس برخوردار است و بعضا کلکسیون هایی که از لباس های مختلف معرفی می کند، با بازتاب های خبری و خرید در سایت های دیگر برخوردار می شود.

شبکه فشن

6-w900-h600

سایت fashion.net از سایت های معروف و معتبر دنیای مد باز ها به شمار می رود. در این سایت، همه چیز که در دنیای فشن به دنبال آن هستیم، مشاهده خواهیم کرد. از سال ۱۹۹۵ میلادی به این سو، این پرتال از معتبرترین سایت های اطلاع رسانی در عرصه مد و لباس هست و نگاه تخصصی به این مقوله دارد. ارائه تصاویری شفاف و با کیفیت در کنار تحلیل های ارزشمند از ویراستاران حرفه ای، بازتاب خبری این پرتال را در سایت های دیگر افزایش داده است. تحلیل برند های مختلف دنیای فشن از جمله برنامه های این سایت است.

طراحی خاص این سایت سبب می شود تا اطلاع رسانی سایت از حالت خبری صرف خارج شود و وضعیت جذابی در مرور تصاویر و خواندن تحلیل های دنیا مد در اختیار داشته باشیم.

مجله ووگ

بخش مد و لباس مجله Vogue که از مشهور ترین نشریات عرصه فشن دنیا معرفی شده و همواره روی جلد این مجله، استایل های جدیدی از سلبریتی های دنیای ورزش و سینما و مانکن های فشن منتشر می شود، سومین سایت مد اینترنت است.

بخش فشن این مجله که در این نشانی در دسترس است، می کوشد تا اخبار و تحلیل های داغ از دنیای مد و لباس این روزهای مزون های طراحان برند های معتبر دنیا ارائه کند. بعضا، خبرهای ووگ، بازتاب های اینترنتی زیادی پیدا می کند، مخصوصا روی جلد های ان ها در برخی موارد، جنجالی و پر حاشیه بود. مانند تصویر کریس رونالدو و یک مدل روسی که گفته می شد با سب بلاتر، رییس قبلی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا نیز در ارتباط عاشقانه بود.

به هر حال، دنیای پر حاشیه و جذاب مد و لباس، همواره مخاطبان خاص خود را دارد و این نشریه می داند که چگونه تحلیل های ناب این دنیای رنگارنگ را به مخاطبان عرضه کند.

مجله فشن

سایت fashionmagazine.com را باید یکی از فعال ترین سایت های مد و لباس دانست که به طور اختصاصی به این مقوله می پردازد. سایت هایی که تا کنون معرفی کردیم، بخش خاصی به مد و لباس اختصاص داده اند و فعالیت اصلی آن ها مد نیست. اما این سایت فقط به مقوله صنعت مد و حواشی آن اشاره می کند.

اخباری که این مجله درباره آن ها اطلاع رسانی می کند، همه حوزه های مد از سلبریتی ها و مراسم هنری تا طراحان و متخصصان برندینگ جواهرات و پوشاک مردانه و زنانه را شامل می شود.

فشن نووا

سایت FASHIONNOVA.COM از جمله پرتال های پر بیننده و فعال اینترنت در عرصه مد و لباس است. این سایت هم سایت تحلیلی و هم مجموعه ای برای فروش برنده های مختلف در حوزه های گوناگون مد و لباس به شمار می رود. این سایت درباره مد آقایان مطالبی منتشر نکرده است.

۸ سایت فعال دنیای مد از نگاه AWWWARDS.COM

(سایت emploinewyork)

(سایت مد پاریسی)

12-w900-h600

( سایت nellyrodi)

(سایت giorgio1958)

(سایت cropp)

15-w900-h600

(سایت rvlt)

16-w900-h600

(سایت valentinagallo)

سایت هایی که در بالا به آن اشاره شد، بخشی از دنیای بزرگ و جذاب مد و لباس در فضای اینترنت هستند اما همین لینک ها نیز تا حد زیادی شما را با آخرین رویدادها و تحولات و روند ها دردنیای مد و لباس سلبریتی ها و طراحان برند آشنا می کند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۳ نظر

ورود