ساخت آسمان خراشی استثنایی و بی نظیر به شکل نعل اسب در شهر نیویورک آمریکا

ساخت آسمان خراشی استثنایی و بی نظیر به شکل نعل اسب در شهر نیویورک آمریکا

همانطور که می دانید، نیویورک یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین شهرهای جهان به شمار می رود. تمام امکانات و فناوری های شهر در آخرین حد ممکن هستند و به سختی می توان نمونه ای بهتر از آن پیدا نمود. شاید بتوان بهترین نشانه و نماد نیویورک را آسمان خراش های بلند مرتبه آن دانست. آن ها در شهر خودنمایی می کنند و نظر بسیاری را جلب می نمایند. حال قرار است عضو جدیدی به خانواده ساختمان های مکان یاد شده اضافه گردد.

این بنا «خم بزرگ» نام دارد و مرزهای معماری را جا به جا خواهد کرد. شرکت مشهور «اوآیو» که ساخت سازه را بر عهده خواهد داشت، در این رابطه گفته است: “اگر به جای انحراف ار قوانین شهر، در سازه های خود تغییرات ایجاد کنیم، یکی از باشکوه ترین بناهای منهتن شکل خواهد گرفت.”

اگر همه چیز به درستی پیش برود، این سازه بلندترین ساختمان جهان لقب خواهد گرفت و حتی برج خلیفه دبی را نیز پشت سر خواهد گذاشت. سیستم بالابری که در آسمان خراش نعل اسبی استفاده خواهد شد، باید بتواند همانند ترن هوایی به صورت حلقه ای حرکت نماید. هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ ساخت و اتمام پروژه مذکور در دسترس نیست. در ادامه از شما دعوت می کنیم تصاویر مربوط به این سازه را مشاهده نمایید.

500

501

502

503

504

505

منبع: boredpanda
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود