غذاهای عجیب ۲۰۱۷: «دونات اسپاگتی» که کمتر کسی از طعم آن راضی است

غذاهای عجیب ۲۰۱۷: «دونات اسپاگتی» که کمتر کسی از طعم آن راضی است

در سال های اخیر، خوراکی ها و نوشیدنی های عجیب و غیرمرسومی سر از رستوران ها، فروشگاه ها و کافه ها در می آورند که تا پیش از ورودشان اصلا وجود خارجی نداشته اند و مبتکر آن ها، مثلا می خواسته ایده پردازی کرده و نوعی خوراکی نوین برای جلب مشتری بیشتر طراحی و عرضه کند.

این مساله فقط به خود خوراکی ها محدود نمی شود و به وسایل و ظروفی که خوراکی ها در آن ها سرو می شوند نیز کشیده شده.

اما فارغ از شیشه های آزمایشگاه، لامپ، شیشه مربا و … که در آن ها انواع بستنی، آب میوه یا قهوه سرو می شوند، غذاهای عجیب و نه چندان خوشایندی هم پخته و عرضه می شوند که از جمله ی آن ها می توان به «دونات اسپاگتی» اشاره کرد.

2

این غذا که حتی ظاهر خوشایندی هم ندارد چه برسد به مزه ی خوب، توسط فروشگاه Pop Pasta در بروکلین در نیویورک عرضه می شود.

«لویگی فیورنتینو» و همسرش « امی گارگیولو» که این غذا را اختراع کرده اند، قصد داشته اند غذای مرسوم ناپلی، یعنی پای اسپاگتی را با شیرینی محبوب آمریکایی، یعنی دونات یکی کرده و یک خوراکی جدید ارائه دهند.

افراد یاد شده که مالک و مدیر فروشگاه «پاپ پاستا» هستند، در این رابطه بیان داشته اند که این خوراکی برای پیک نیک و کنار دریا غذای مناسبی است و خوردن آن مشکلات پیتزا را به همراه نخواهد داشت.

1

طعم های این دونات شامل Aglio E Olio ( با روغن زیتون و سیر)، کاربونارا (با بیکن) و بلونز (با گوشت چرخ کرده) است.

3

اما نکته قابل اشاره در مورد این خوراکی این است که بسیاری از افرادی که آن را تست کرده اند، این دونات را دوست نداشته اند. از جمله نظراتی که در مورد این اسنک دوگانه نوشته شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

«من ترجیح می دهم اسپاگی خام بخورم اما این دونات را تست نکنم.»

«با این دونات های اسپاگتی باید گفت که سال ۲۰۱۷ یکی از بدترین سال های عمرم است»

از دیگر غذاهای هیبریدی عرضه شده در سال های اخیر می توان به «کرونات» ترکیبی از کروسان و دونات یا «کوکی شات»، شیشه مملو از کوکی شکلاتی و شیر وانیلی اشاره کرد.

منبع: thesun
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود