سازندگان کارتون شِرِک اعلام کردند که قسمت پنجم این انیمیشن در راه است

سازندگان کارتون شِرِک اعلام کردند که قسمت پنجم این انیمیشن در راه است

هفت سال پیش آخرین قسمت از سری انیمیشن های شرک (Shrek) پخش شد. در سال ۲۰۱۰ فیلم «شرک برای همیشه» (Shrek Forever After)، آخرین قسمت از سری فیلم های شرک، بر پرده ی سینماها رفت و سازندگان آن اعلام کردند که این قسمت آخرین قسمت از این انیمیشن دنباله دار خواهد بود.

شخصیت های اصلی این انیمیشن یک غول سبز رنگ به نام شرک (با صداپیشگی مایک مَی یرز)، همسرش فیونا (با صداپیشگی کامرون دیاز) همراه با یک الاغ (با صداپیشگی ادی مورفی) و یک گربه ی چکمه پوش (با صداپیشگی آنتونیو باندراس) بودند که بسیار مورد توجه و استقبال خانواده ها و کودکان قرار گرفت.

Shrek_family-w700

مایکل مک کالرز در مصاحبه با هالیوود ریپورتر اعلام کرده که سناریو قسمت پنجم از این انیمیشن در مراحل پایانی قرار دارد. او در این مورد گفت: “شرک ۵ در حال شکل گرفتن است. من فیلمنامه ی آن را تمام کرده ام و خیلی خیلی خیلی آن را دوست دارم. از آن جایی که کمپانی فیلمسازی دریم وورکس در سال های قبل با مبلغ ۳ میلیاردر دلار به شرکت فیلمسازی یونیورسال فروخته شد من تصور می کنم که شرکت جدید نیز علاقه ی زیادی برای شروع این پروژه داشته باشد و فکر می کنم که با همکاری هم می توانند دنباله ی این فرانچایز را بسازند”.

وی در ادامه می گوید: ” اشتیاق و درخواست زیادی برای ساخت قسمت های بعدی این انیمیشن وجود داشت. تاکنون ۴ قسمت از این فیلم ساخته شده بود و مردم علاقه ی فراوانی به شخصیت های این انیمیشن داشتند و واقعا شخصیت های دوست داشتنی هستند اما شما همیشه باید به یک موضوع و کار جدید فکر کنید”.

shrek-w700

این تصمیم یک حرکت جاه طلبانه بنظر می رسد زیرا بسیاری از فیلم های گذشته که بعد از مدتی بازسازی شده یا دنباله ای بر آن ها ساخته شده است با استقبال زیادی مواجه نشده اند.

ادی مورفی از قبل اعلام کرده است که برای ایفای نقش در این پروژه آمادگی دارد. او در مصاحبه با سینما بلِند (CinemaBlend) درباره ی بازگشت شرک چنین گفت: ” این فاصله ی زمانی بسیار طولانی بود. اما شرک آینده… فکر کنم جفری [ جفری کَتزنبرگ ،تهیه کننده ی فیلم شرک] به من گفت سال ۲۰۱۹؟ ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ آماده خواهد شد. اما فیلمنامه ی بسیار خوبی دارد، آن ها فیلمنامه ی بسیار بسیار خوبی نوشته اند”.

وی در این باره می افزاید: “هر چیزی که مانند شرک موفقیت آمیز باشد، هر چیزی که مردم از آن خوششان بیاید، آن ها [فیلمسازان] به دنبال ساخت این چنین فیلم هایی هستند. آن ها دست از ساختن چنین فیلم هایی بر نمی دارند تا جایی که مخاطبان بگویند دیگر کافیست”.

Shrek 1 again again-w700

این خبر بسیار هیجان انگیز بود به خصوص برای بازیگری مانند ادی مورفی که مدتی است حضور پررنگی بر روی پرده ی سینما نداشته است.

علاوه بر ادی مورفی، آنتونیو باندراس نیز در این مورد سخن گفته و آمادگی خود را برای شرکت در این پروژه اعلام کرده است. البته وی گفته است که در اوایل سال ۲۰۱۷ دچار حمله ی قلبی شده هر چند این حمله جدی نبوده و جای نگرانی نیست. وی به روزنامه ی سان (The Sun) گفته که در دوران ریکاوری خود و در حال لذت بردن از طبیعت است.

پس منتظر دیدن فیلم جدید شرک در آینده باشید.

منبع: ladbible
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • علی بهمن ۱۵, ۱۳۹۹

    واقعا چرا ؟
    وقتی انیمیشنی پتانسیلشو داره چرا نباید ادامه پیدا کنه ؟