آخرین جِدای؛ اولین تریلر رسمی قسمت جدید مجموعه فیلم های جنگ ستارگان منتشر شد [تماشا کنید]

آخرین جِدای؛ اولین تریلر رسمی قسمت جدید مجموعه فیلم های جنگ ستارگان منتشر شد [تماشا کنید]

بعد از ماه ها انتظار بالاخره تصاویری از قسمت بعدی فیلم جنگ ستارگان با عنوان «جنگ ستارگان: آخرین جِدای» (Star Wars: The Last Jedi) منتشر شد و به نظر می رسد همانطور که همه انتظار داشتند قسمت جدید نیز غافلگیری های جالبی داشته و مورد پسند تماشاگران واقع شود.

این تریلر که امروز منتشر شده دنباله ی سفر شخصیت های رَی، فین و پو را بلافاصله بعد از پایان اتفاقات قسمت قبلی جنگ ستارگان با عنوان «نیرو بر می خیزد» (The Force Awakens) که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد را نشان می دهد.

در همین تریلر کوتاه نیز چیزهای زیادی را می توان در مورد قسمت بعدی این فیلم فهمید. در این تریلر رَی را می بینیم که هنوز در حال تمرین مهارت های مبارزه با لوک است. همچنین قسمت هایی از دنیای عجیب جدید و مشکلاتی که گروه مقاومت بر سر راه خود دارند را می بینیم و البته به نظر می رسد که جنگ بزرگی بین مقاومت و گروه اولین فرمان در راه باشد.

maxresdefault-w700

علاوه بر این بار دیگر آن حرف های شوم را از زبان مَستر اسکای واکر خسته و نحیف خواهیم شنید: ” زمان آن رسیده که کار جِدای یکسره شود”. بدین ترتیب با توجه به عنوان این قسمت و گفته های مستر اسکای واکر می توانیم حدس بزنیم که داستان اصلی این قسمت در مورد خطری خواهد بود که شخصیت جِدای را تهدید می کند.

فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جِدای» در ۱۵ دسامبر سال ۲۰۱۷ به روی پرده خواهد رفت.

منبع: gizmodo
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • امیر فروردین ۲۶, ۱۳۹۶

    سلام. این جدی چیه؟ اگه منظورتون Jedi بود، تلفظش “جدای” هستش.