بن افلک و جنیفر گارنر درخواست طلاق خود را به صورت رسمی ثبت کردند

بن افلک و جنیفر گارنر درخواست طلاق خود را به صورت رسمی ثبت کردند

بن افلک و جنیفر گارنر، روز ۵ شنبه هفته گذشته پس از گذشت حدود یک سال از اعلام رسانه ای جدایی شان، درخواست طلاق خود را به صورت رسمی ثبت کردند.

جدایی این دو نفر پس از طلاق آنجلینا جولی و برد پیت، یکی دیگر از پایان های تلخ زوج های هالیوودی به شمار می رود که موجب ناراحتی بسیاری از طرفداران آن ها شده است.

افلک و گارنر، هر دو ۴۴ ساله در دادگاه عالی لس آنجلس کانتی برگه طلاق خود را امضا کردند. این زوج، سه فرزند به نام های «ویولت»، ۱۱ ساله، «سرافینا» ۸ ساله و «سم»، ۵ ساله دارند و بر اساس رای دادگاه و توافق طرفین، قرار است سرپرستی فیزیکی و قانونی فرزندان به طور مشترک به عهده هر دو نفر باشد.

زوج یاد شده در اواسط تابستان سال ۲۰۱۵ برای نخستین بار به صورت رسمی موضوع جدایی خود را مطرح کرده و گفته بودند که: «همچنان دوست یکدیگر باقی خواهند ماند و به صورت مشترک سرپرستی فرزندانشان را به عهده خواهند گرفت.»

پس از رسانه ای شدن این خبر، بسیاری از جراید و خبرگزاری ها، دلیل این جدایی را ارتباط بن افلک با پرستار فرزندانشان اعلام داشتند. اما این مساله از طرف گارنر تکذیب شد و وی اعلام داشت که آن ها چندین ماه پیش از ارتباط افلک و پرستار، تصمیم به جدایی گرفته بودند.

بن افلک نیز به تازگی در صفحه فیس بوک خود نوشته که: «دوران ترک اعتیاد به الکل خود را با موفقیت پشت سر گذاشته و قصد دارد به بهترین شکل ممکن زندگی کرده و بهترین پدر دنیا برای فرزندان خود باشد.»

وی همچنین از گارنر برای محبت هایش تشکر کرده و نوشته: «او هنگامی که من در مراحل ترک بودم، پشتیبان و حامی من بود و از فرزندانمان نگهداری کرده. این برداشتن نخستین گام از مراحل دشوار در جهت بهبودی من به شمار می رود.»

منبع: buzzfeed
بدون نظر

ورود