۱۹ نکته آزار دهنده درباره کارتون های والت دیزنی که ذهن هر کسی را به هم می ریزند

۱۹ نکته آزار دهنده درباره کارتون های والت دیزنی که ذهن هر کسی را به هم می ریزند

کارتون ها و انیمیشن ها از محبوبیت زیادی میان کودکان و حتی بزرگسال ها برخوردار هستند و از سوی همه دنبال می شوند. دنیای فانتزی و رویایی که در این گونه آثار به تصویر کشیده می شود، هر کسی را شیفته خود می کند. شرکت های زیادی در زمینه تولید کارتون فعالیت دارند، اما به جرات می توان گفت که هیچ یک از آن ها به پای کمپانی والت دیزنی نمی رسند.

والت دیزنی چند دهه است که کار خود را آغاز نموده و تا به حال توانسته آثار محبوبی مانند «میکی موس»، «پری دریایی»، «دیو و دلبر» و «سیندرلا» را پیش روی چشمان علاقه مندان قرار دهد. علی رغم داستان جذاب و گیرایی که محصولات این شرکت دارند، اما برخی سکانس ها در آن ها به چشم می خورد که به شدت ذهن علاقه مندان را به هم ریخته و برای آن ها سوال ایجاد کرده اند.

ما در این مقاله قصد داریم ۱۹ مورد از آزار دهنده ترین صحنه هایی که در کارتون های والت دیزنی به نمایش درآمده را به شما نشان دهیم. تا پایان همراه باشید.

800_700x288
هنگامی که آریل در کارتون «پری دریایی کوچک» قرارداد اورسولا را امضا کرد، ما متوجه شدیم که او خواندن و نوشتن را بلد است. اما وقتی که او در ساحل شاهزاده اریک را ملاقات می نماید، نه به دنبال قلم و کاغذ می گردد و نه حتی سعی می کند پیغامش را روی ماسه ها بنویسد.
801_700x443
علی رغم آنکه بارها به بل گفته شد که به ضلع غربی قصر نرود، اما بل باز هم به این مکان مراجعه می کند و باعث می شود که دیو به شدت عصبانی گردد؛ در حالی که می دانسته چنین اتفاقی رخ می دهد.
802_700x228
گوفی و پلوتو هر دو سگ هستند، اما اولی لباس می پوشد، حرف می زند و راه می رود, در حالی که دومی روی چهار دست و پا حرکت نموده و پارس می کند.
h1
هنگامی که تمام امکانات و لباس های سیندرلا پس از میهمانی به حال اول باز گشتند، این سوال مطرح می شود که چرا کفش های او چنین سرنوشتی پیدا نکردند؟
804_700x411
آیا واقعا مولان در پوشیدن لباس تا این حد مهارت داشته که بتواند تمام ارتش چین را فریب داده و خودش را جای یک مرد جا بزند؟ حتی پرنس شانگ نیز در این زمینه دچار اشتباه می شود.
805_700x414
همانطور که می دانید، پس از آنکه مولان زندگی شانگ و سرنوشت ارتش چین را نجات داد، شانگ وی را در برف ها رها کرد. این سوال پیش می آید که او واقعا به چه دلیلی چنین کار بدی را انجام داد؟
806_700x391
مورچه خوارها بومی آمریکای جنوبی و مرکزی هستند، در حالی که داستان کارتون شیر شاه و آوازهای آن در قاره آفریقا دنبال می شود.
807_700x512
چرا هنگامی که سیندرلا از جستجوی شاهزاده به دنبال خودش با خبر شد، کنترلش را از دست داد؟ اگر او چنین کاری را انجام نمی داد، مادر ناتنی اش وی را زندانی نمی کرد.
808_700x516
این سوال مطرح می شود که در کارتون سیندرلا، چرا شاهزاده برای پیدا کردن کسی که دوستش داشته، تمام شهر را می گردد و سعی دارد کفش را روی پای تمام دختران مجرد شهر امتحان نماید؟ در حالی که باید چهره، ظاهر و حتی رنگ موی سیندرلا را به یاد می آورده است.
809_700x495
سوال دیگری که درباره سیندرلا مطرح می گردد، این است که اگر کفش ها تا این حد اندازه او بوده اند، چگونه یکی از آن ها از پای وی در می آید؟
810_700x393
ظاهرا جادوی غول علاءالدین مقداری مشکل داشته. هنگامی که علاء الدین آرزو می کند به یک شاهزاده تبدیل شود، تنها لباس ها و ظاهر او چنین حالتی پیدا می کنند؛ در حای که آرزوی جعفر برای سلطان شدن، به صورت اهدای واقعی سلطنت تحقق می یابد.
811
چگونه مولان توانست تنها با یک حرکت ساده و توسط آستین خود، آرایشش را پاک کند؟
همانطور که می دانید، دیو هنگامی که جوان بوده (تقریبا 11 سال) رانده و طرد می شود, در حالی که ما در قصر عکس جوانی و انسان بودن او را می بینیم.
همانطور که می دانید، دیو هنگامی که جوان بوده (تقریبا ۱۱ سال) رانده و طرد می شود, در حالی که ما در قصر عکس جوانی و انسان بودن او را می بینیم.
813_700x485
قصر فاصله زیادی با دهکده محل زندگی بل ندارد. بنابراین چرا هیچ کدام از اهالی دهکده به مشکل پیدا کردن ساختمان طی چند سال توجه نکرده اند؟
814_700x283
اگر السا واقعا یک قصر تمام یخی ساخته، بنابراین تخت آن نیز تنها قطعه ای یخ بزرگ است. می توان گفت که تمام اجزا باید یخی باشند.
815_700x394
هنگامی که پادشاه غار آریل را مورد جستجو قرار می دهد، چرا در حالی که تمام اموال بار ارزش او را از بین می برد، به شدت عصبانی است؟
816_700x388
باز در انیمیشن داستان اسباب بازی، یک تکاور فضایی است، اما در زمان حضور انسان ها او نیز همانند سایر اسباب بازی ها سر جایش ثابت می ایستد.
817_700x510
این سوال پیش می آید که چرا سفید برفی از دست یک غریبه غذا می گیرد و آن را میل می کند؟ تقریبا همه این موضوع را می دانند و هیچکس چنین کاری را انجام نمی دهد.
818_700x310
شخصیت های کارتون های دینزی ماجراهای عجیب و غریب زیادی داشته اند. بنابراین چکونه برخی از آن ها پس از بهتر شناختن یکدیگر، با هم ازدواج می کنند؟

منبع: buzzfeed
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۳۳ نظر

ورود

  • رسول مرتضوی مرداد ۳, ۱۳۹۹

    جالب بود مخصوصا اونایی که مال سفید برفی و سیندرا بودن
    اما توی داستان اسباب بازی ها ادم فضاییه که خودش اسباب بازی بود
    تشکر می کنم خیلی خوب بود

    • ناشناس اسفند ۲۳, ۱۳۹۹

      سلام ببین د کارتون فروزن همه چیش یخی بوده و بهتره دنبال یه دلیل دیگه برای اعتراض کردن بگردی و اینکه باز انسان نبوده که خودشم اسباب بازی روده

      • قلام اسفند ۳۰, ۱۳۹۹

        ن داپتش باز خودش فکر میکرد تکاور فضاییه و نمیدونس اسباب بازیه برا همین جای تعجب داره ک چرا مثل اسباب بازی ها سیخ وا میستاد تکون نمیخورد :/

  • نبیما مرداد ۴, ۱۳۹۹

    مردم از خنده دمت گرم خیلی باحال بود

    • fateme شهریور ۴, ۱۳۹۹

      اصلاً باحال نبود

      • صادق شهریور ۲۳, ۱۴۰۱

        خیلی مقاله جالبی بود
        البته کارتونه دیگه چند تا عکسه ارزش توجه زیادی نداره

  • fateme شهریور ۴, ۱۳۹۹

    من متنفرمممم ازتووووووننننننن
    کارتون آریل نشان دهنده این بود که پیامبر یک تاجر بوده یک تاجر چطور خوندن و نوشتن بلد نبوده ممنونم از شرکت دیزنی‌لند که همچین نکات خوبی رو به یاد میده تا دروغای اون احمقایی که این عقاید رو ساختن رو باور نکنیم
    من یازده سالمه متاسفم براتون

    • N.gh شهریور ۱۵, ۱۳۹۹

      تو که ۱۱ سالته چرا خوندی پس؟
      اونقدر ها هم بد نبود که. خوبه بد هاش رو نگفتن تازه.

      • ا اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

        در عربستان عدد هارو اگه بخوای جساب کنی ، باید سواد داشته باشی حداقل قدیم اینطور بوده . درضمن گیرم سواد نداشته
        حرفم نمیتونسته بزنه؟ حرف بقیه رو نمیتونسته بفهمه ؟
        سفر میکرده اند و چیز میز یاد میگرفتند .
        در ضمن ، چرا شما فکر میکنید همه شیطان پرستا هدفشون اسلامه؟ اونم فقط اسلام رشته شیعه .
        خودشم از بین این همه مذهب شیعه ، شیعه ۱۲ امامی حتما . مشکلشون هم لابد با امام اول و پیامبر اسلام و خداست . حتما به امام اول توهین کرده … نه فقط به پیامبر . چون تنها رشته صحیص اسلام شیعه ۱۲ امامی زیر نظر اخوندا و امام ۱۲ و این حکومته نه؟!
        بس کنید خواهشا . دوما من هیچجا ندیدم اون سکانسو حتی خبرشو …
        در شیطانی بودن دیزنی شکی نیست ولی این کارتونها چیزایی یاد ادم میدن و خب کدوم شرکته بزرگه که تحت نظر نباشه؟ حتی شبکه یک وزارت اطلاعاتتونم دست اونهاست . حبر ندارین

        • دانیال شهریور ۲۳, ۱۴۰۱

          مثلً ۲ نکته اخلاقی انیمیشن والت دیزنی رو میشه اسم ببری؟

          به جزء بی حجابی و همجنسگرایی (مثل لایتر) و کلک و فریب و موضوعات بیهوده و ترویج لجن خواری و ترویج انحرافات و بی فرهنگی وتوهین به بقیه و….. هیچی ندیدم

    • Mohammad بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

      داداش اولا که تاجر کارش با اعداده و ربطی به خوندن نداره بیا من چندین نفرو نشونت بدم که سواد ندارن اما یه بازاری و مغازه دار حرفه ای ان و حساب کتاب میکنن پیامبر درسته سواد نداشت اما شمردن که بلد بود اون زمان افراد زیادی سواد نداشتن و خوندن نوشتن نمی دونستن اما خیلی ها هم تاجر بودن پس حرفت کلا
      از سر تا ته مسخره ست دوم اینکه کلا کار کمپانی والت دیزنی اینه والت دیزنی یه کمپاتی شیطان پرسته باور نمی کنی برو سرچ کن بار ها صحنه های شیطانی و xxx رو تو کارتوناش اورده که ما همون کارتونارو میدیم به بچه ها نگاش کنن معروف ترین صحنش تو انیمیشن علاءالدین که غول از ذهن علاءالدین حافظه و عقایدشو به صورت کاغذ بیرون میاره که روش نوشته درود بر خدا علی محمد اون این کاغذو تو پشتش با بی شرمی میماله یا صحنه های بی شمار که خیلی زیادن پس فرو کردن این عقاید تو ذهن شما بچه ها کار والت دیزنیه

      • ا اسفند ۲۵, ۱۳۹۹

        در عربستان عدد هارو اگه بخوای جساب کنی ، باید سواد داشته باشی حداقل قدیم اینطور بوده . درضمن گیرم سواد نداشته
        حرفم نمیتونسته بزنه؟ حرف بقیه رو نمیتونسته بفهمه ؟
        سفر میکرده اند و چیز میز یاد میگرفتند .
        در ضمن ، چرا شما فکر میکنید همه شیطان پرستا هدفشون اسلامه؟ اونم فقط اسلام رشته شیعه .
        خودشم از بین این همه مذهب شیعه ، شیعه ۱۲ امامی حتما . مشکلشون هم لابد با امام اول و پیامبر اسلام و خداست . حتما به امام اول توهین کرده … نه فقط به پیامبر . چون تنها رشته صحیص اسلام شیعه ۱۲ امامی زیر نظر اخوندا و امام ۱۲ و این حکومته نه؟!
        بس کنید خواهشا . دوما من هیچجا ندیدم اون سکانسو حتی خبرشو …
        در شیطانی بودن دیزنی شکی نیست ولی این کارتونها چیزایی یاد ادم میدن و خب کدوم شرکته بزرگه که تحت نظر نباشه؟ حتی شبکه یک وزارت اطلاعاتتونم دست اونهاست . حبر ندارین

  • آرین شهریور ۱۰, ۱۳۹۹

    مولان یک کارتون بچه گونه است انتظار ندارید که مولان با آرایش پاک کن صورتش رو پاک کنه ؟

    • Niayesh آبان ۱۲, ۱۴۰۰

      ????

    • A شهریور ۲۳, ۱۴۰۱

      صورت رو باید با آب میشست
      با لباس که صورت پاک نمیشه

  • Z.M آبان ۲۶, ۱۳۹۹

    این جمله شما اطلاعات عمومی پایین و ضعیف شما رو داره به نمایش میزاره،اولا کارتون نه و انیمیمیشن و دوما بچه گونه نیست و الان ادم های بزرگسال زیادی طرفدار انمیشن ها هستند،از این طرز نوشت شما اصلا خوشم نیومد

  • سارا دی ۱۶, ۱۳۹۹

    اگه به داستان توجه کنید متوجه میشی -۳-

  • ح دی ۲۴, ۱۳۹۹

    سلام بعد از قرائت اولین آیه ی قرآن کریم به لطف مدا پیامبر علوم رو به صورت تمام و کمال فرا گرفتن بنابراین میتونستن بخونن و بنویسن به آیه های سوره ی علق دقت کنید

  • هلیا بهمن ۱, ۱۳۹۹

    در انیمیشن اریل من فکر می کنم زبان ادم ها و خواندن و نوشتن انسانی را بلد نبود ولی اگر اینطور هم نباشه هر منطقه ای به یه زبان متفاوت صحبت میکنند و می نویسند ما هم اگر زبان های خارجه را بلد نباشیم نمی توانیم ارتباط برقرار کنیم و در مورد دیو و دلبر اگر بل به حرف دیو گوش میداد که دیگر از ماجرای ان باخبر نمیشد و انمیشن یعنی شخصیت جرعت لازم برای ریسک کردن و قانون شکنی را داشته باشد و در مورد میکی موس شاید دیزنی می خواسته انواع موجودات را به ما یاد دهد یعنی به ما بگوید هر ادم خودش هویتش را انتخاب می کند یکی مثل گوفی انتخاب می کنه با این که خنگه سعی کنه پا به پای بقیه مردمی که شخصیت محبوب و مشخصی دارند خودش را ثابت کند ولی یکی مثل پلوتو انتخاب می کنه که در همون حدی که هست بمونه و زیر دست اونجور ادم ها بشه و البته نه شخصیت گوفی بد هستش نه شخصیت پلوتو چون ما قسمت هایی از میکی موس رو دیدیم که مشکلات رو گوفی حل می کنه و بعضی از قسمت ها پلوتو به میکی موس کمک می کنه در مورد سیندرلا هم اگر قرار بود کفشش از بین برود دیگ چرا فرشته مهربون واسه یک شب که از یاد می رود سیندرلا را به قصر بفرستد فرشته مهربون خودش می خواست کفش از بین نرود تا شاهزاده دنبال سیندرلا بگردد و هویت اصلی او را ببیند و عاشقش شود اگر لباس ها از بین نمی رفتند ششاهزاده عاشق هویت ساختگی سیندرلا میشد و اگر همه لباس ها از بین می رفتند شاهزاده سیندرلا را پیدا نمی کرد و سیندرلا در حسرت ان شب می سوخت فرشته مهربون همه ی این هارا برنامه ریزی کرده بود وگرنه چرا باید به سیندرلا امید واهی بدهد و درباره مولان دختر ها استعداد خدادادی در ارایش خود دارند و مولان هم لابد توانسته است با همین استعداد خودش را پسر جا بزند و ما باید به اینن توجه کنیم که مولان یه دختر در اسیای شرقی هستش که دختر های اسیای شرقی معمولا ریز نقش هستند یعنی همچین ژنی دارند پس مولان نسبت به زن های دیگر اندام درشتی ندارد که نتواند زیر لباس قایمش کند در سکانس غمگین مولان ما یه فرمانده مرد رو میبینیم که گول خورده و بشدت عصبانیه و ادم ها در عصبانیت تصمیمات درست نمی گیرند ولی همان موقع هم ما اثر دودلی و دلسوزی را در چهره شانگ میبینیم شاید شانگ با خوودش فکر می کند امپراتور هم از او هم از مولان عصبانی می شود و مولان مجازات بدی به همراه دارد واسه ی همین اورا انجا ول می کند چون ما میبینیم که شانگ اسب و پتو را از او نمیگیرد تا به بتواند به خانه برگردد من راستش اطلاعات زیادی در مورد مورچه خوار های بومی ندارم ولی فکر می کنم که همه حیوانات به دلیل های مختلف می توانند کوچ کنند و اینکه ما داریم در این انیمیشن می بینیم که همه حیوانات با ملیت های مختلف و اهلی و وحشی مثل پومبا و تیمیون با هم دوست هستند پیش یکدیگر زندگی می کنند در انیمیشن سیندرلا ما یه دختر را داریم که در خانه ای گیر کرده است و اختیار هیچی را ندارد و وقتی خبر شاهزاده را می شنود یه جور کرسوی امید تو دلش روشن میشه که هیجان زدش می کنه و اینکه شاهزاده خودش به دنبال سیندرلا نمیره که قیافش رو ببینه و اگر قیافش رو توضیح می داد ممکن بود هزارتا دختر دیگ خدمت گزارنش پیدا کند و بیاورند و شاهزاده هم همینطوری الکی نمی تونسته بره بین مردم عادی و اینکه سیندرلا پاهای ظریف و کوچیکی داره و می تونه یه سایز بزرگتر باشه ولی همون یه سایز بزرگتر هم به پای هیچ کس نمی خورده راستش برای علاادین چون زیاد یادم نیست نظری نمیدم در مورد مولان هم شاید جنس مواد ارایشیش خوب نبوده یا از اینایی بوده که با یه اب پاک میشدن خخخخ در مورد دیو و دلبر کی گفته بود که شاهزاده در ۱۱ سالگی طرد شده بوده ؟ من که یادم نمیاد دوماعکسی که خودتون هم گذاشتین قیافش به ۱۱ ساله ها نمی خوره والا و من فکر می کنم اون عکسی که به دیوار بوده است به ۱۵ یا ۱۶ ساله ها می خوره چون وقتی دیو طلسمش باطل میشه صورتش بالغ تر از این عکس هستش بعد مگه خودتون نمیگین طرف طرد شده پس وقتی طرد میشه دیگ کسی به طرف قصر نمیره و خرابه می دوننش در مورد السا هم طرف خودش قدرت یخ داره پس فکر نمی کنم سرما روش اثری داشته باشه در انیمیشن اریل هم ادما وقتی عصبانی میشن وسایل هارو درب و داغون می کنن در انیمیشن اسباب بازیها هم طرف به عنوان یه عروسک خریداری شده پس مجبوره خودش رو ثابت نگه داره در انیمیشن سفید برفی مشخص است که دیزنی می خواهد به بچه ها این قاعده رو اموزش بده که از غریبه چیزی نگیرند و در مورد اخری باید بگم دیزنی تصمیم گرفته است که موضوع را بروز کند و ماجرایی با موضوع جدید تشریح کنه و این سوالی که پرسیدین واقعا نه ازاردهندس و خیلی هم مشخصه و یجورایی سوال مسخره ایه و در اخر باید بگم ما داریم در مورد انیمیشن حرف می زنیم چیزی که تخیلی هستش پس هر چیزی ممکنه چه منطقی باشه چه غیر منطقی بالاخره برای کودکانه البته که بزرگسالان هم میبینند ولی بیسش برای کودکان هستش من ۱۴ ساله هستم و این درک رو دارم چطور شما نمیتونید یه همچین احتمالاتی رو درک کنید

    • آری اردیبهشت ۳۰, ۱۴۰۰

      پشمام ریخت دمت گرم …

    • کیوان فروردین ۲۴, ۱۴۰۲

      خیلی طولانی است حوصله خواندن کامنتت رو ندارم

  • منصور بهمن ۳, ۱۳۹۹

    سگ پارس نمیکند واق واق میکند مدیر این کلمه را تصیح کن

    • MARINETTE خرداد ۳, ۱۴۰۰

      خو سگ وقتی واق واق میکنه یعنی پارس میکنه دیگه?خلاصه صدا در اوردن سگ رو میگیم پارس?

      • رویا آذر ۲۱, ۱۴۰۰

        میدونید راز شرکت پیکسار چیه ؟!
        اینه 😕
        ما اول کلمه پیکسار رو میبینیم ، بعد یه چراغ مطالعه میاد و حرف i رو که یعنی من ، میکشه ، بعد یه جوری نگا میکنه سمت دوربین که انگار ما واقعن اونجاییم و از بودن ما تو اون صحنه خبر نداشته ، که انگار میگه اگ راجع ب این قتل چیزی ب بقیه بگید نفر بعدی ک همون i هس خود شمایین ?

  • Hamidreza بهمن ۱۵, ۱۳۹۹

    همشون بی ربط بودن که حاجی

    • V شهریور ۲۳, ۱۴۰۱

      به درک
      برم کار و زندگی دارم
      مگر الاف و بی کارم دنبال ۴ تا کارتون باشم

  • نگار بهمن ۱۶, ۱۳۹۹

    سیندرلا که خب شاهزاده تک تک نمیتونه دخترای کشور رو بگرده که خدمتکاراش دنبالش گشتن کفشم اگه به جایی گیر کنه خب کنده میشه اما اینکه چرا غیب نشد ۱۵ ساله که گیرشم?

    • mf66 مرداد ۱۵, ۱۴۰۱

      چون یک لنگش جا ماند،طلسم روی کفش وقتی که هردو کفش پای سیندرلا بود رخ داد، حالا ک یک لنگش جاماند ، طلسم ناقص شد، متوجه شدید.

  • نگار بهمن ۱۶, ۱۳۹۹

    پری دریایی هم لابد زبانش فرق میکرده دیگه

  • یاس اسفند ۵, ۱۳۹۹

    واقعا جالب بود ولی من الان دارم دق میکنم که اسکار بدن مرده ی موفاسا را می خوره و در یک قسمت که پرنده ه زندانی بود و اسکار داشت با جمجمه داداشش بازی میکرد و پرنده در دنده های موفاسا زندانی بود????????????????????????????????????واقعا دام خنک شد کفتار ها هم اسکار رو خوردن خیلی بهتر شد
    البته هنوز دلم به حال موفاسا میسوزه

  • Liusaaa اسفند ۲۹, ۱۳۹۹

    کفش های سیندرلا تغییر نکرد چون فرشته نجات به او کفش های نو داد،اگر سفید برفی سیب رو نمیخورن میتونم بگم داستانی وجود نداشت کل موضوع همین سیب بود و سیب بنظر من باحال ترین بخش سفید برفی هست،خب اگر اریل روی شن ها مینوشتم آنوقت بی مزه می‌شد این انیمیشن ها برای کودکان هست بی منطق بدونشون ایرادی نداره، مثلا توی مولان و یا شیر شاه و هرکودوم از اینا بی منطق بودنشون ایرادی نداره چون این انیمیشن ها برای کودکان هست

    • پاسخ شهریور ۲۳, ۱۴۰۱

      عجب بهانه هایی برای اشتباهات بقیه میاری انصافاً
      حالا اگر یه سوتی تو فیلم های ایران پیدا کنید تا ۵۰ سال مثل گوگل بدبخت همین رو تکرار میکنید
      ولی هر گوشه والت دیزنی که ۱۰ تا گاف و اشتباه داره دنبال توجیه و ماله کشیدن هستید

  • Ali Rasekh فروردین ۹, ۱۴۰۰

    وقتی جای نویسنده باشید درک میکنی تو این همه داستان مینویسی ولی نمیتونی بخاطر یک ایراد همه چی رو خراب کنی یه وقت مجبوری

    • Hellia _sh فروردین ۲۷, ۱۴۰۰

      آفرین قبول دارم

      • mf66 مرداد ۱۵, ۱۴۰۱

        چون یک لنگش جا ماند،طلسم روی کفش وقتی که هردو کفش پای سیندرلا بود رخ داد، حالا ک یک لنگش جاماند ، طلسم ناقص شد، متوجه شدید.

        • امید شهریور ۲۳, ۱۴۰۱

          چرا دری پرت و پلا میگی؟
          انیمیشن های آلوده والت دیزنی ارزش بحث هم نداره

  • mohadeseh فروردین ۱۳, ۱۴۰۰

    به تو چه هر کاری دوست داشتن کردن زندگی اونا هس
    دومی داشتن ازدواج کردن دوس داشتن باهم زندگی کردن دوس داشتن همو واقعا به ما ربطی ندارد دیزنی خواسته

  • ناشناس اردیبهشت ۱۹, ۱۴۰۰

    چ دقتی ایول عالی

  • M اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۰

    موضوع خیلی مسخره ای بود .انیمیشن هایی مثل پری دریایی ،سیندرلا ،سفید برفی و …..
    همه قبلا یک داستان بودن و باید فیلم رو جوری میساختن که ته فیلم مثل داستان بشه،بعدم شما نمیدونین این فیلم ها ماله ۳۰،۴۰سال پیشه!
    اون موقع نصف ایران تلویزیون نداشتن اگر هم داشتن سیاه و سفید بوده اما اینا داشتن فیلم رنگی درست میکردن.
    بیکارین برین و در مورد چیزهای دیگه تحقیق کنید
    متاسفم

  • .... خرداد ۵, ۱۴۰۰

    اینا همش چرته اینا همه این کارارو کردن که ما ازش درس بگیریم و همیچین کارایی نکنیم تو اسباب بازی هاهم اون یه فضانورد بود اما باز هم اسباب بازی بود درمورد فروزنم باید یه چیزای اصلیش نگاه کرد نه حاشیه ها در هر صورت همه اینا چرنه

  • .... خرداد ۵, ۱۴۰۰

    اینا همش چرته اینا همه این کارارو کردن که ما ازش درس بگیریم و همیچین کارایی نکنیم تو اسباب بازی هاهم اون یه فضانورد بود اما باز هم اسباب بازی بود درمورد فروزنم باید یه چیزای اصلیش نگاه کرد نه حاشیه ها در هر صورت همه اینا چرته

  • امیر محمد خرداد ۹, ۱۴۰۰

    دیزنی که جهنم.
    اولاً داستان اسباب بازی ها واسه پیکساره
    دوماً شما دیگه کی هستید آخه جناب باز اسباب بازی تکاور فضاییه.
    یه جوری میگید انگار آدم واقعیه خب اسباب بازیه باید ثابت وایسه دیگه باهوش ها.

    • F مرداد ۲۹, ۱۴۰۰

      پیکسار انحصار شده‌ی دیزنیه
      اینو برادر نه سالمم می‌دونه

  • Niayesh آبان ۱۲, ۱۴۰۰

    در مورد مولان.اول اینکه در اصل شانگ یو به ارتش چند هزار نفری تعلیم میداده.پس از کجا میخواسته بین چند هزار نفر به همچین موضوعی مشکوک بشه. و نکته دوم اینکه مولان سال ۵۰۰ قبل مسیح رو روایت میکرده یعنی ۲۵۰۰ سال قبل. مطمعنا همین که شخصیت شان یو مولان رو نکشته بوده خغبه خودش افتخار میکرده?

  • Sofia اسفند ۱۱, ۱۴۰۰

    خب چه ربطی داره اینا کارتونن دیگه

  • SHINE فروردین ۲۷, ۱۴۰۱

    واقعا ذهن آدمو درگیر میکنن این سوالات دستتون درد نکنه عالی بود من پشمام ریخت

  • ناشناس تیر ۸, ۱۴۰۱

    من ۱۰ سالمه از بعضی از پرنسس های دیزنی بدم میاد چون پایانش بده مثل پری دریایی فیلم سازا پایانشونو تغییر میدن تا فیلم رنگ و لعاب داشته باشه و جذاب تر باشه مثلا یکی از طلسم های پری دریایی اینه که با هر قدم که راه میره انگار یک شیشه بزرگ میره تو پاش و وقتی شاهزاده ازدواج میکنه برای اینکه تبدیل به کف دریا نشه باید با خنجر شاهزاده را بکشه و با خونش پاهاشو بشوره

  • mf66 مرداد ۱۵, ۱۴۰۱

    درمورد کفشهای سیندرلا چون کفشش یه لنگش جامانده بود برای همین طلسم اجرا نشد رو اون و همین باعث شد سرنوشتش تغییر کنه (کلا قضیۀ هر چیزی یه حکمتی دارهاست،) راجب باعث عصبانیت مادرناتنیش شد، چون فهمید ک قرار نیست به مهمانی و واکنشش بخاطر تنهایی و خودخوری هایی ک کرده بود و شاهزاده یه راه فرار بود، برای همین کنترلش را از دست میده، . در مورد سگ ها هم اونا شخصیت کلا متفاوتند.

  • mf66 مرداد ۱۵, ۱۴۰۱

    درمورد این ک گفتید چرا قیافه سیندرلا رو یادش نبود دو دلیل داره، اولا هیجان زده و سرخوش و مات و مبهوت شده بود و انتظار نداشت ک سیندرلا جادو باشه و ساعت دوازده شب هم بره اونم اون شکلی، فکر میکرد یه فرد سرشناس تازه وارد به شهره ک میتوانه پیداش کنه، دلیل دومم هم گفتم، خبر نداشت از هیچی، دوما سرخوش و هیجان زده شده، در حالت واقعی هم گاه ادم انقدر تحت تاثیر قرار میگیری ک میگی ای بابا برای این رفته بودم چرا یادم رفت.. یه همچی موقعیت هایی مثلا.

  • ناشناس اردیبهشت ۲۸, ۱۴۰۲

    دقت کردی باز با اینکه عروسک بوده ولی اندی اونو سوگلیش کرده اونم فقط به خاطر اینکه نوئه البته پیامش دوس داشتم حسادت قلب و چشم کور می کنه به دردسر می اندازه البته اندی باعث این بی تعادلی شده بود

  • یه نفر مرداد ۱۲, ۱۴۰۲

    خرن

  • EXOL مرداد ۲۸, ۱۴۰۲

    بابا خب کارتون دیگه و احتمالا به خاطر این کفشش هم به حالت اول برنمیگرده که تو دست پرنس بود

  • EXOL مرداد ۲۸, ۱۴۰۲

    و یه تئوری هم درباره ی سیندرلا هست که میگه سایز پای سیندرلا چهل بوده😳و اینکه وقتی کفش رو به خانه ی سیندرلا می برن نامادری اش به دخترانش دستور میده انگشت پاهاشون رو ببورن و اینکه سفید برفی خون آشام بوده

    • بارانا فروردین ۲, ۱۴۰۳

      درسته و اما در قصر وقتی سیندرلا با پرنس میرقصه دو پرنده میان و چشم های خواهراشو در میارن

  • بارانا فروردین ۲, ۱۴۰۳

    خب چون فرشته لباس و… سیندرلا رو درست کرد اما کفشاشو در آورد و کفش جدید به او داد
    یکم عاقلانه فکر کنید