شرکتی که در ازای سفر به نقاط مختلف جهان به شما پول پرداخت می کند

شرکتی که در ازای سفر به نقاط مختلف جهان به شما پول پرداخت می کند

سفر کردن و بازدید از نقاط مختلف دنیا، امری است که همه به آن علاقه مند هستند و دوست دارند آن را انجام دهند. رفتن به مسافرت معمولا هزینه زیادی دارد و هر کسی از عهده آن بر نمی آید. اما اکنون شرکتی پیدا شده که در ازای سفر شما به مکان های دیدنی جهان، به شما پول پرداخت می کند.

یک شرکت قصد دارد با ارائه پیشنهاد به دانشجویان سال آخر، هزینه گشت و گذار و فعالیت های آن ها در طول سفر را بپردازد و در ازای آن از افراد بخواهد که نقش راهنمای سفر را ایفا کنند. کسانی که موفق شوند نظر کمپانی یاد شده را جلب نمایند، بلیط سفر به دور دنیا را دریافت کرده و به نقاطی مانند دیوار بزرگ چین، تاج محل هندوستان و دیواره بزرگ مرجانی در استرالیا فرستاده می شوند.

دانشجویان در ازای آن باید هر ماه گزارش های گردشگری مفصلی نوشته و علاوه بر به اشتراک گذاشتن تجربیات خود، عکس ها و تصاویر گرفته شده با دوربین را نیز به شرکت مذکور تحویل دهند. این کمپانی تجهیزات و ابزارهای لازم برای عکاسی حرفه ای را در اختیار افراد قرار می دهد. تصاویر گرفته شده در وبسایت کمپانی به اشتراک گذاشته می شوند تا علاقه مندان به راحتی مقصد بعدی خود را انتخاب نموده و راهنمای گردشگری جامعی برای نقاط مختلف دریافت کنند.

در نظر داشته باشید که در ازای سفر فرد انتخاب شده، هیچ مبلغی به وی پرداخت نمی گردد، بلکه هزینه هایی مانند بلیط هواپیما، محل اقامت، بیمه سفر، گشت و گذار و ماجراجویی های مختلف توسط شرکت پوشش داده می شود. همچنین مبلغ ۵ هزار یورو نیز به عنوان هدیه در اختیار فرد قرار می گیرد تا وی در صورت لزوم از آن استفاده نماید.

کسانی که به انجام این کار علاقه دارند، باید تا نیمه شب ۳۰ آوریل توضیحاتی ۲۰۰ کلمه ای درباره مقصد مورد علاقه برای سفر و علت انتخاب خود ارائه نمایند. تیم کمپانی مذکور فهرستی ۵ نفره از داوطلبان را تهیه می کند. افراد برگزیده باید ویدیویی کوتاه را به یوتوب بفرستند و در آن توضیح دهند که چرا باید این کار به آن ها سپرده شود.

کسی که بتواند بیشترین رای را از طرف بینندگان و مردم دریافت کند، باید چمدان های خود را بسته و آماده سفر به نقاط مختلف جهان شود. برنده در ماه آینده میلادی اعلام خواهد شد.

nintchdbpict000318361555

سم گرنت مسئول بخش بیمه سفر کمپانی اظهار داشته: “بسیاری از دانشجویان برای بیمه مسافرات های خود پس از دوران تحصیل، به وب سایت ما مراجعه می کنند، بنابراین ما تصمیم گرفتیم از اطلاعات مقصد مسافرت آن ها و کارهایی که در طول سفر انجام می دهند، آگاهی پیدا کنیم. ما دریافتیم که بسیاری از دانشجویان تمایل دارند قبل از آغاز دوران حرفه ای کاری خود، سفر را تجربه کنند. این فرصت خوبی برای چنین افرادی به شمار می رود.”

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • Hassan آذر ۱, ۱۳۹۷

    من عاشق سفر به دور دنیا هستم و دوستدارم جاهایی برم ک هیچ انسانی نرفته و بتونم برای اولین بار از اونجا اطلاعات پیداکنم و دراختیار بقیه بزارم تا همه ببینند و استفاده کنند،خیلی کار ها هم از دستم برمیاد ک میتونم برای خودم و همراهانم انجام بدم

  • Ehsan بهمن ۱۵, ۱۳۹۷

    یکی از آرزوهای دیرینم این است که از تمام نقاط جهان دیدن کنم و اطلاعاتی از آنجا بگیریم میخواهم با تمام مردم کشور های دیگر بنشینم و هم کلام شوم میخواهم درباره فرهنگ کشور های دیگر بدونم درباره زندگی شان درباره دین مذهب شان و این به خودم دارم که یه روزی به آرزوهای دیرینه ام میرسم یهویی به آرزوهام نمیرسم ولی حتما میرسم