آنچه کیف دستی شما در مورد شخصیت تان آشکار می سازد

آنچه کیف دستی شما در مورد شخصیت تان آشکار می سازد

نحوه پوشیدن لباس، استفاده از آکسسوآرها و وسایلی که در طول روز با خود حمل می کنید می توانند بخش های پنهانی از شخصیت شما را آشکار سازند. شاید در میان اطرافیان تان افرادی وجود داشته باشند که شهرت اصلی شان به دلیل استفاده از کلاه های خاص، کیف ها و یا کفش های مخصوص به خود بوده و تشخیص شان از سایرین آسان تر باشد.

در ادامه مواردی که کیف دستی تان در مورد شخصیت تان آشکار می سازد را برای تان بر خواهیم شمرد:

کسانی که از کوله پشتی استفاده می کنند، ماجراجو هستند

1

اگر در گروه افرادی هستید که آرزوی سفر به تمام نقاط جهان را دارید و تمایل چندانی به حمل بار اضافه نیز ندارید، احتمالا کوله پشتی به دست می گیرید.

«سوگاند جی. آگراوال»، یکی از طراحان برند «گوناس» در نیویورک، از کوله پشتی به عنوان یک وسیله راحت یاد می کند. وی بر این باور است، زنانی که بیشتر مواقع کوله پشتی بدست می گیرند، بدون آنکه توجه چندانی به مد داشته باشند، سبک زندگی راحت تر و سلامتی را در پیش گرفته اند. همچنین کوله پشتی به فرهنگ خاصی مرتبط نمی شود و در تمام جهان کاربرد دارد.

این افراد اغلب قابل اعتماد بودن را ارزشمند می دانند و حس تعلق خاصی به کوله پشتی شان دارند و آن را بخشی از مارجراجویی خود تلقی می کنند.

 خودرای و ثابت قدم هستند

2

اگر در گروه افراد خودرایی هستید که صرفنظر از منفور بودن ایده تان در برخی موارد باز هم می خواهید آن را به دیگران تحمیل کنید، احتمالا چنین کیفی بدست می گیرید.

آگراوال در این باره می گوید: “لازم است بسیاری از مسائل زندگی خود را پنهان کنید، با گرفتن چنین کیفی در دست تان، برای رسیدن به این هدف آماده می شوید. شما فردی هستید که بسیاری از چیزها را سازماندهی می کنید و از داشتن ابتکار عمل نمی هراسید و به سوی باورهای قوی تری نیز پیش می روید.”

نیاز چندانی به حمل وسایل اضافه ندارند

3

افرادی که عمدتا چنین کیف هایی را بدست می گیرند، علاقه چندانی به حمل کردن وسایلی جز موبایل، کیف پول، کلید و سایر وسایل ضروری را ندارند. به گفته آگراوال برای چنین افرادی، کم هم زیاد است. آنها تابع و ابهام زدا اما در عین حال جسور هستند.

از اعتماد به نفس بالایی برخوردارند و مصصم نیز هستند

4

اگرچه شاید به نظر برسد که چنین کیف هایی مخصوص آقایان هستند اما برخی از خانم ها نیز آن را به دست می گیرند. چنین زنانی به گفته آگراوال عمدتا مدرن، مستقل و افرادی هدف محور هستند. آنها دیدگاه های کاملا واضح و تصویری آشکار از خود دارند. اگر کسی نمی تواند با مصصم بودن چنین افرادی همراه شود باید خود را کنار بکشد.

موفقیت های خود را به نمایش می گذارند

5

اگر در گروه افرادی هستید که چنین کیف هایی را روی شانه خود می اندازید، بپذیرید که دوست دارید روی خود را از دیگران برگردانده و آنها را تحت تاثیر آنچه پوشیده اید خود قرار دهید. روی شانه انداختن چنین کیفی، نشانه ای از وضعیت موفقیت شماست و به همین دلیل هم مداوم و با خرید انواع جدید آن مجموعه خود را بزرگ تر می کنید.

آگراوال بر این باور است کسانی که چنین کیف هایی را بدست می گیرند، اگرچه به کارآیی آن نیز توجه دارند اما بیشتر برای نمایش آن را در دست می گیرند.

به مهمانی رفتن و گشت و گذار علاقه فراوانی دارند

6

می توان به طور خلاصه گفت چنین افرادی علاقه فراوانی به شاد بودن، جشن گرفتن، پایکوبی و داشتن احساس جوانی دارند و عمدتا هم چنین کیفی را با لباسی سیاه و در ابعاد کوچک به دست می گیرند.

هرگز انتظار بدترین را ندارند

7

افرادی که چنین کیف هایی را در دست می گیرند، افراد مثبت اندیشی هستند و هیچ وقت توقع آن را ندارند که چیزی غلط از آب دربیاد. داشتن چنین خصوصیتی سبب می شود که برای حوادث غیرمترقبه آمادگی کامل را نداشته باشند.

آگراوال نیز بر این باور است که چنین افرادی در طبیعت خود مسائل را آسان می گیرند و به اینکه دیگران در اطراف شان حضور داشته باشند علاقه فراوانی دارند.

ثبات را ترجیح می دهند

8

اگر در میان افرادی باشید که علاقه چندانی به تغییر نداشته باشید، عمدتا در بیشتر روزهای سال چنین کیفی بدست می گیرید. آگراوال می گوید علاقمندان به چنین کیف هایی از آن به عنوان ارزشمندترین زینت خود یاد می کنند و به آسانی در وضعیت زندگی خود تغییری به وجود نمی آورید.

شخصیت هایی بسیار زنانه دارند

9

اگر در گروه افرادی هستید که دائم رنگ لاک و رژ لب خود را تغییر می دهید، احتمالا از طرافداران در دست گرفتن چنین کیف هایی هستند. آگراوال می گوید، چنین افرادی از نشان داده جنبه های زنانه وجودشان واهمه ندارند. از چیزهای بسیار ساده و کوچک، شاد می شوند و لذت و هیجان را تجربه می کنند و همان چیز ساده آنها را به یاد خاطرات خوب زندگی شان می اندازد.

منبع: rd
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود