باکس آفیس هفته منتهی به ۳ اردیبهشت؛ صدر نشینی دوباره «سرنوشت خشمگین»

باکس آفیس هفته منتهی به ۳ اردیبهشت؛ صدر نشینی دوباره «سرنوشت خشمگین»

همانند هفته گذشته، قسمت جدید مجموعه «سریع و خشن» با نام «سرنوشت خشمگین» صدر جدول باکس آفیس را به خود اختصاص داده است. این اثر سینمایی در این هفته ۳۸.۶ میلیون دلار فروخته؛ رقمی که کاهش ۶۰.۸ درصدی را در مقایسه با هفته نخست نشان می دهد. این میزان با در نظر گرفتن عدم وجود رقیب برای فیلم، مقداری بیش از حد برآورد می شود. علی رغم آنکه «سرنوشت خشمگین» در ادامه راه چندان قدرتمند عمل نکرده، اما می توان آن را محصولی موفق دانست.

فروش مجموع ۱۶۳.۵ میلیون دلاری به اندازه ای خوب هست که آن را در جایگاه چهارمین فیلم موفق در این مجموعه قرار دهد. به علاوه، اکران جهانی نیز بسیار خوب بوده و تا به حال ۹۰۸.۳ میلیون دلار درآمد به همراه داشته است. بنابراین باشگاه یک میلیاردی ها به زودی عضو جدیدی پیدا خواهد کرد.

بچه رئیس همانند روزهای قبل رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. این اثر در هفته گذشته ۱۲.۷ میلیون دیگر فروخته تا مجموع درآمدهای دریم ورکس از آن به ۱۳۶.۹ میلیون دلار برسد.

«دیو و دلبر» آخرین فیلم اما واتسون و محصولی که در روزهای نخست سر و صدای زیادی به پا کرد، با درآمد هفتگی و مجموع ۹.۹ و ۴۷۱ میلیون دلاری، سومین فیلم جدول باکس آفیس لقب می گیرد. این اثر موفق شده نامش را در میان ۱۰ فیلم پرفروش تاریخ آمریکا به ثبت برساند و انتظار می رود بتواند به راحتی «جنگ ستارگان اپیزود اول: تهدید شبح» را پشت سر بگذارد.

thumbnail_25147

«متولد چین» مستند جدید دیزنی توانسته در سه روز نخست اکران ۵.۱ میلیون دلار بفروشد و در جایگاه چهارم قرار بگیرد. مقایسه رقم اعلام شده با قسمت های قبلی نشان می دهد که محصول یاد شده شروع موفقی داشته است. هیچکس انتظار ندارد که چنین ساخته ای سود بزرگی عاید والت دیزنی نماید.

فیلم کمدی «Going in Style» با فروش هفتگی و مجموع ۵ و ۳۱.۷ میلیون دلاری، سکوی پنجم باکس آفیس را به خود اختصاص داده است. «اسمورف ها: دهکده گمشده» ۴.۸ میلیون دیگر فروخته تا با درآمد مجموع ۳۳.۳ میلیون دلاری، در جایگاه ششم قرار بگیرد.

«فراموش نشدنی» توانسته در هفته گذشته ۴.۸ میلیون بفروشد و به عنوان هفتمین فیلم باکس آفیس شناخته شود. علی رقم نقدهای منفی که به این محصول وارد شده، اما حضور چهره هایی مانند «کاترین هیگل» و «روزاریو داوسون» توانسته مقداری مخاطبان را به سمت اثر جلب کند. بودجه ساخت آن تنها ۱۲ میلیون دلار بوده و انتظار می رود که فیلم بتواند سرمایه را باز گرداند.

Unforgettable-starring-Rosario-Dawson-and-Katherine-Heigl

«استعداد» با فروش هفتگی و مجموع ۴.۵ و ۱۰.۷ میلیون دلاری، هشتمین فیلم باکس آفیس لقب می گیرد. «وعده» اثری که بیش از ۹۰ میلیون دلار برای ساخت آن هزینه شده، علی رغم حضور ستاره هایی مانند اسکار آیزاک و کریستین بیل، فروش خوبی نداشته و نهمین فیلم جدول لقب گرفته است. با توجه به این موضوع، اثر مذکور می تواند یک فاجعه برای تهیه کنندگان باشد.

«شهر گمشده Z» که در ۶۱۴ سینما اکران می شود، فروش هفتگی و مجموع ۲.۱ و ۲.۲ میلیونی را تجربه کرده و خودش را در ده فیلم برتر هفته جا داده است.

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود