پسر ۱۲ ساله استرالیایی پس از ۱۳۰۰ کیلومتر رانندگی در جاده توسط پلیس راهنمایی رانندگی متوقف شد

پسر ۱۲ ساله استرالیایی پس از ۱۳۰۰ کیلومتر رانندگی در جاده توسط پلیس راهنمایی رانندگی متوقف شد

یک پسر بچه ۱۲ ساله استرالیایی در اقدامی جسورانه و بسیار جالب از روستای محل اقامت خود در منطقه نیو ساوت ولز استرالیا در مسافتی حدود ۱۳۰۰ کیلومتر رانندگی کرده و در نهایت، توسط نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی متوقف و دستگیر شد.

داستان از این قرار بوده که این پسر بچه در نظر داشته مسافتی معادل ۴ هزار کیلومتر را در عرض کشور استرالیا پیموده و خود را به سمت دیگر این کشور پهناور برساند، اما وقتی حدود یک سوم از مسیر را پیموده، پلیس راهنمایی و رانندگی نظرش به اتومبیل وی که سپرش کف زمین می کشیده، جلب شده و در نهایت او را متوقف و بازداشت می کند. البته وی در بازداشت نمانده و فقط شامل اخطار پلیس شده است.

2

نیروهای راهنمایی و رانندگی در گزارش خود بیان داشته که این پسر ۱۲ ساله از نیو ساوت وست به سمت پرث در حال رانندگی بوده است. والدین وی نیز به اداره پلیس گم شدن فرزند خود را اعلام کرده بودند. تااینکه در نهایت، پسر خود را در سلامت کامل به خانه باز می گردانند.

در آخر هم اشاره کنیم که در متن خبر به این موضوع که آیا این کودک در طول مسیر توقف داشته یا خیر یا اینکه چگونه باک ماشین را در این مسیر طولانی پر کرده، هیچ اشاره ای نشده است.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود