چیپس جدید دوریتوز؛ محصولی که موسیقی متن فیلم «نگهبانان کهکشان ۲» را برای شما پخش می کند

چیپس جدید دوریتوز؛ محصولی که موسیقی متن فیلم «نگهبانان کهکشان ۲» را برای شما پخش می کند

همواره راه های مختلفی برای بازاریابی یک محصول و شناساندن آن به افراد مختلف وجود دارد. اما راه حلی که توسط کمپانی مارول در نظر گرفته شده، با سایر مواردی که تا به حال دیده ایم تفاوت دارد.

اگر اندکی به غذا خوردن و خوراکی ها علاقه داشته باشید، حتما نام چیپس «دوریتوز» را شنیده اید. این محصول توسط کمپانی «فریتو-لی» تولید می شود و در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد. اکنون کمپانی مارول تصمیم گرفته برای آنکه نام ««نگهبانان کهکشان ۲» فیلم جدید خود را بیشتر بر سر زبان ها بیاندازد، با شرکت یاد شده همکاری نماید.

بر این اساس دوریتوز به صورت محدود پاکت های چیپسی ارائه می کند که در آن پخش کننده نوار قابل شارژی قرار گرفته و برای شما موسیقی متن کامل این فیلم را پخش می نماید. درون این آلبوم ۱۴ آهنگه، موسیقی های پاپ و راک دهه ۶۰ و ۷۰ میلادی از هنرمندانی مانند فلیتوود مک، جرج هریسون، جیپ تریک و دیوید هسلهاف قرار گرفته است.

dims

این نخستین باری نیست که فریتو-لی از فناوری برای فروش بیشتر محصولات خود استفاده می کند. امسال در خلال برگزاری لیگ فوتبال ملی آمریکا (سوپربول)، برند توستیتوز محصول خاصی را روانه بازار کرد. در بسته های ارائه شده حسگری وجود داشت که می توانست وجود الکل در نفس را نشان دهد.

بسته های نگهبانان کهکشان ۲ از دو روز دیگر در وب سایت آمازون قابل خرید خواهند بود. قیمت دقیق آن ها هنوز اعلام نشده و باید منتظر خبرهای بعدی در این زمینه باشیم.

منبع: engadget
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود