کشته شدن بزرگترین خرگوش دنیا؛ نگاهی به ماجرای اسرار آمیزی که برای سیمون ۱۵ کیلویی رخ داده است

کشته شدن بزرگترین خرگوش دنیا؛ نگاهی به ماجرای اسرار آمیزی که برای سیمون ۱۵ کیلویی رخ داده است

حیوانات و موجودات خاص همواره مورد توجه قرار دارند و اخبار آن ها به شدت از سوی همه دنبال می شود. یکی از حیوانات بامزه ای مه میان اهالی مختلف مطرح شده بود، خرگوشی غول پیکر بود که به به عنوان بزرگترین نوع در جهان شناخته می شد. اکنون این جانور به طور اسرار آمیزی جانش را از دست داده است.

این خرگوش ۱۰ ماهه که سیمون نامه داشته، دارای یک متر طول و ۱۵ کیلوگرم وزن بوده است. این حیوان توسط فردی ناشناس خریداری می شود و وی برای انتقال آن از فرودگاه هیتروی لندن به شیکاگو، مبلغ ۲ هزار دلار پرداخت می کند. انتظار می رفت در صورت زنده ماندن خرگوش، موجود بتواند پدر خود (۱۳۵ سانتیمتر) را پشت سر گذاشته و به بزرگترین نوع در جهان تبدیل شود.

آنت ادواردز صاحب خرگوش اظهار داشت که خرگوش در ۱۹ آوریل هنگام انتقال به شیکاگو توسط پرواز هواپیمایی «United Airlines» جانش را از دست داده است. مسئولان این شرکت گفته اند که حیوان در پرواز زنده بوده، اما هنگامی که آن را در انبار فرودگاه می گذارند، می میرد.

جنجال ها پس از مرگ اسرار آمیز سیمون هنگامی شدت پیدا کرد که تنها چند هفته قبل شاهد ضرب و شتم یکی از مسافران به نام دکتر دیوید دائو در پروازهای این شرکت بوده ایم. همین امر موجی از اعتراض ها را به راه انداخت. این فرد ۶۹ ساله اهل کنتاکی، توسط افسران فرودگاه شیکاگو با چهره خونی از هواپیما بیرون آورده شد.

3F9CF36500000578-4445730-image-a-1_1493193389014

انتظار می رود صاحب جدید حیوان به خاطر مبلغی که برای انتقال پرداخت کرده، شکایت نماید. خانم رابرتز حادثه رخ داده را بسیار اسف بار دانسته و اظهار داشته که تا به حال چنین موردی را ندیده است. یکی از سوالاتی که مطرح شده این است که اگر خرگوش هنگام فرود در شیکاگو سالم بوده، پس از آن چه اتفاقی افتاده که کار حیوان به اینجا کشیده است؟ او در این رابطه اظهار نگرانی می کند و گفته که به پاسخ هایی روشن در این زمینه نیاز دارد.

3F9CF38800000578-4445730-image-a-12_1493194390567

سیمون که با ظاهر مشکی و چشم های آبی بسیار زیبا جلوه می کرد، تمام آزمایش های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته و از این نظر با هیچ مشکلی مواجه نبوده است. هنگامی که خدمه قصد دارند در بین راه حیوان را برای پرواز بعدی آماده نمایند، آن را مرده پیدا می کنند.

خانم آنت فروش این حیوانات را تجارت نمی داند و آن را تنها تلاشی برای به اشتراک گذاشتن آن ها با دیگر نقاط جهان عنوان می کند. وی اظهار داشته که اگر می دانسته خطر مرگ خرگوش را تهدید می کند، هرگز آن را به خارج از کشور نمی فرستاده است. کارشناسان اکنون در حال بررسی دوربین های مدار بسته هستند تا جزئیات ماجرای رخ داده فاش شود.

3F9AE51F00000578-0-image-a-99_1493157876237

سخنگوی خطوط هوایی یونایتد اظهار داشته: “ما از شنیدن این خبر بسیار غمگین شدیم. تامین سلامت و امنیت تمام حیواناتی که در خطوط هوایی ما قرار دارند، جزء اولیت های ماست و برای مدیران اهمیت زیادی دارد.” خانم ادواردز پیش از این به خاطر انجام عمل جراحی پلاستیک ۱۰ هزار دلاری برای تبدیل شدن به شخصیت «جسیکا رَبیت»، خبرساز شده بود.

داریوس یکی دیگر از حیوانات خانم ادواردز و پدر سیمون، اکنون بزرگترین خرگوش جهان به شمار می رود. او برای سیر کردن آن سالانه بیش از ۲ هزار هویج و ۷۰۰ عدد سیب خریداری می کند که هزینه ۵ هزار پوندی را در بر دارد. این ماجرا می تواند پرونده تازه ای علیه خطوط هوایی یاد شده باز نماید.

منبع: dailymail
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود