دنیای هنرمندان؛ مروری بر مدهای مورد علاقه و سبک لباس پوشیدن لیلا بلوکات

دنیای هنرمندان؛ مروری بر مدهای مورد علاقه و سبک لباس پوشیدن لیلا بلوکات

لیلا بلوکات، بازیگر سینما و تئاترکشورمان، از جمله هنرمندان فعال ایرانی در اینستاگرام بوده که ظرف ۳ سال گذشته، بیش از ۴۰۰ پست را در صفحه خود به اشتراک گذاشته و اکنون بیش از ۱.۲ میلیون فالوور دارد. لیلا بلوکات همچون بهنوش بختیاری و الهام حمیدی، عاشق دنیای مد و لباس بوده و هر از گاهی، هوادارانش را با فوتوشوتینگ های رنگارنگ خندان، سورپرایز می کند.

او اکنون در تلگرام نیز فعالیت زیادی دارد و پست های مختلفی را منتشر می کند و بعضا، نوشته های مفهومی و علایق ادبی و هنری ایشان را به تصویر می کشد. وی، یکی از هنرمندان عاشق کارهای خیریه بوده و به همین خاطر، موسسه خیریه مهر لیلا را چند سالی است که راه اندازی کرده و سفیر آسایشگاه معلولین فیاض بخش تهران نیز به شمار می رود.

bl20
سلفی های لیلا بلوکات با رونمایی از شال های رنگارنگ

گزارش امروز سرویس هنری روزیاتو را به سبک زندگی دیجیتالی لیلا بلوکات و نگاهی به استایل ایشان در ایرانگردی ها و جهانگردی های چند سال اخیرش اختصاص داده ایم.

با ما همراه باشید.

 سبک زندگی دیجیتالی بلوکات

لیلا بلوکات گر چه بر خلاف استاد پرستویی، روزانه چند اینستانوشته مفهومی برگرفته از ادبیات ایران و جهان را به اشتراک نمی گذارد، اما علاقه زیادی به نوشته های مفهومی دارد و سعی دارد در اینستانوشته های خود، گریزی به کتاب های مورد علاقه اش از ادبیات ایران و جهان نیز بعضا داشته باشد.

bl23
۳ تصویر از کلکسیون مد و لباس لیلا بلوکات در دی ماه ۹۵ که با برند سوئیت دولچه و عکسی از سعید عبداللهی در گالری آرت گرفته شده است و او را با ستی از مانتوهای گران قیمت و بوت های ایتالیایی مشاهده می کنیم

بر خلاف برخی از هنرمندان سینما که عاشق سلفی بازی هستند، تصاویر سلفی زیادی در صفحه او دیده نمی شود. اما روند انتشار فوتوشوتینگ های تبلیغاتی مد و لباس وی در کنار تصاویری از جهانگردی های متنوعش، نشان گر این حقیقت است که به فشن و توریسم، علاقه زیادی دارد. مخصوصا ایتالیا که گویا مقصد اصلی گردشگری وی در قاره سبز است.

BL13
سلفی لیلا بلوکات که به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۹۶ منتشر کرد و نوشت: تمام شدنت مبارک. فصل هایت، اصلا خوب نبود. خبرهایش یک روز خبر فوت محبوب های کشور به گوش می رسید و روز دیگر، آوار شدنه سقف های گوناگون و هر روز شنیدن خبرهای گوناگون . . .

استفاده از هشتگ لیلاـبلوکات در اکثر اینستانوشته های وی نشان می دهد که او علاقه زیادی به اطلاع رسانی تصاویرش بر روی هشتگ های مختلف به خصوص هشتگ اختصاصی خودش دارد تا لایک و کامنت های بیشتری دریافت کند و در این روند فشن، مخاطبان بیشتری پیدا کند.

bl21
استایل زمستانی لیلا بلوکات با سلفی خندان در کنار بهنوش بختیاری و لیلا خوشکار و رز رضوی

موضوعی که گر چه در بین هنرمندان و پر بیننده های اینستاگرام ایرانیان، چیز عجیبی نیست، اما به هر حال برای یکی از فعالان سینمایی دنیای مد و لباس ایرانی،‌ می تواند اهمیت بسزایی داشته باشد و البته درس خوبی برای فعالان فشن ایرانی که از ظرفیت های هشتگ ها برای بازاریابی و تبلیغات کار خود،‌ بیشتر استفاده کنند.

bl24
استایل لیلا بلوکات برای حمایت از کمپین خیریه انجمن اتیسم ایران

لیلا از یک اتفاق عجیب هم در میانه دنیای مد و لباسش خبر داد:

بیست روز پیش  (آذر ۹۵) کمپینى براى حمایت از کودکان اوتیسم به راه افتاد. کمپینى براى حمایت از خانواده هاى اوتیسم و کودکانى که نیاز به مراقبت و آموزش دارن.

دلیل ایجاد این کمپین هم اتمام قرارداد اجاره ساختمان خانه اوتیسم بود که بدون هیچ حمایت دولتى و به شکل خصوصى و با کمک خیرین، توسط انجمن اوتیسم راه اندازى شده بود. در این بیست روز به کمک هنرمندان و ورزشکاران زیادى که به این کمپین پیوستن تلاش کردیم که بخشى از مشکلات، کمبودها و نیازهاى خانواده هاى اوتیسم رو معرفى کنیم و صداى خسته این خانواده ها رو به گوش دیگران برسونیم.

بیست روز گذشت و این کمپین به پایان رسید. کمپینى که قهرمان هاى اصلیش شما بودین. شما مردمى که بارها ثابت کردین توانایى خلق معجزه رو دارین. شمایى که هر وقت صداقت دیدین، اطمینان کردین و هر وقت اطمینان کردین، بزرگى و قدرتتون رو نشون دادین… واریز یک میلیارد و صد میلیون تومن به حساب انجمن اوتیسم معجزه اى بود که به کمک شما اتفاق افتاد… یک میلیارد و صد میلیون تومن..

البته روایت های روزانه لیلا از شرکت در رویدادهای فرهنگی و هنری که سر می زند نیز در نوع خود برای هوادارانش جذاب است. مانند شرکت در جشن گرامی داشت اسکار دوم اصغر فرهادی که استایل ایشان را در آن جشن، در کنار یکی از بزرگان سینمای ایران می بینیم.

BL15
امشب با بانوی مهربان و درجه یک سینمای ایران در موزه سینما تهران. عکس از حسن مصطفوی،‌ مدیر تولید فیلم سینمایی فروشنده که تو اون ازدحام این عکس را شکار کرد. جا دارد از او تشکر کنم که بازم ما رو از اون شلوغی نجات داد. کافیه حسن جان؟ اصل مطلب ادا شد؟

مد گردی با لیلا

فوتوشوتینگ های لیلا، گهگاهی در کانون توجه رسانه ها و به خصوص هوادارانش قرار می گیرد. در تازه ترین تصویری که لیلا منتشر کرد و به نظر می رسد که عکس تبلیغاتی خاص با ژستی منحصر به فرد باشد، بخشی از تصویر توسط خود لیلا سانسور شده بود که با ده ها هزار لایک و هزاران کامنت موافق و مخالف کاربران ایرانی اینستاگرام مواجه شد.

bl2
تصویر لیلا بلوکات از فوتوشوتینگ های اردیبهشتی که بخشی از تصویر را به طرز غیر حرفه ای پوشانده و با واکنش گسترده کاربران ایرانی اینستاگرام مواجه شد. او نوشت: شب است و دیر وقت و جز دوستتان دارم، باقی کارها بماند برای فردا

البته همه فوتوشوت های لیلا از روبرو نیست و به قولی پرتره محسوب نمی شود. همچون تصویر زیر که او را مشغول مشاهده چراغ یک آباژور فرانسوی می بینیم و نحوه ست کردن ساعت با قاب آبی رنگ و شال و مانتو کرم رنگ و البته بخشی از کلکسیون اکسسوری های طلایی و نقره ایشان را به تصویر می کشد.

bl3

وی در زیر این تصویر نوشت: خدا حرفی نیست فقط یه دعا از ته دل. هیچکس رو از زندگی کردن سیر نکن. آرامش و دل خوشو واسه همه دوستان آرزومندم.

اوایل اردیبهشت امسال، وی به مشهد رفت و مشهد گردی هایش را با تصاویر زیر نشان داد.

BL16
سفر لیلا به مشهد در اردیبهشت ۹۶

BL17

لیلا در فروردین امسال برای حضور در یک پروژه سینمایی به شهر cologne آلمان رفت و با تیپ اروپایی خود و موهای چتری همیشگی و کلاهی خاص، عکسی را با محمد یوسفی گرفت که استایل مد ایشان را در آلمان ۲۰۱۷ میلادی به تصویر می کشد.

bl4
مد و لباس لیلا بلوکات در آلمان ۲۰۱۷
lb39
فوتوشوت های گردشگری لیلا بلوکات در کنار سینماگران ایرانی

ایتالیا گردی لیلا همچون الناز شاکر دوست که فروردین را در پایتخت مد و لباس ایتالیا (شهر میلان) گذرانده بود، زمینه ژست های خاص ایشان برای تصاویر اینستاگرامی را فراهم کرد که نمونه اش را در تصویر زیر مشاهده می کنید. در این تصویر، ایشان را در میدان معروف پیازا دومو میلان و روبروی کلیسای گوتیگ معروف این شهر (Doumo) می بینیم که با ۴۵ هزار لایک و ۳ هزار کامنت هوادارانش همراه شد.

bl5
لیلا بلوکات در PIAZZA DOUMO در میلان ۲۰۱۷
lb38
عکس ۱ سال پیش لیلا بلوکات روبروی کلیسای معروف میلان ایتالیا در ۲۰۱۶

لیلا، کلکسیونی از تصاویر مد و لباس تبلیغاتی خود را در روز جهانی تئاتر منتشر کرد که در ادامه به شماری از آن ها اشاره می کنیم.

BL6
لیلا بلوکات و نحوه ست کردن مانتویی رنگارنگ با کلاه و کیف دستی که برند آن معرفی نشده است
BL7
تصویر یکی از پوشش های لیلا بلوکات در صحنه تئاتر که لباسی فرنگی را به تصویر می کشد
BL8
تصویری از جدید ترین بازی لیلا بلوکات در تئاتر خانه عروسک تهران که نوسط ساناز جهان آرایی عکاسی شده است و مربوط به دی ماه سال ۹۵ است
BL9
لیلا بلوکات و تصویری از یکی از صحنه های تئاتر وی در سال ۹۵ که به مناسبت روز جهانی تئاتر منتشر شد
BL10
لیلا بلوکات و تصویر یکی از اجراهای تئاتر ایشان در سال ۹۵ به مناسبت روز جهانی تئاتر
BL11
استایل فرنگی لیلا بلوکات که وی را با مانتو سرخ و سفید و کلاه و کیف دستی ست شده در یکی از اجراهای تئاتر سال ۹۵ به تصویر می کشد و می تواند الگوی خوبی برای مد و لباس تابستانی بانوان جوان باشد
BL12
گریم و لباس لیلا بلوکات در صحنه یکی از اجراهای تئاتر سال ۹۵ ایشان که به مناسبت روز جهانی تئاتر منتشر کرد
BL14
فوتوشتینگ سیاه و سفید لیلا بلوکات در اسفند ۹۵ که حس رمانتیکش را با اینستانوشته ای مفهومی تکمیل کرد: زن را توان دوستی نیست. . . او عشق را می شناسد و بس
BL18
استایل زمستانی لیلا بلوکات در کنار بهاره کیان افشار و سپیده ایلچی
BL19
استایل زمستانی لیلا بلوکات که مانتویی با طرح خاص طلایی رنگ روی سر آستین و شال سبز، ست شده است و او را در کنار الهام پاوه نژاد، هنرپیشه سینما و تلویزیون مشاهده می کنیم
bl22
اکسسوری سبز رنگ و کیف دستی برند والنتینو که از فوتوشوت های بهمن ماهی لیلا بلوکات است
bl25
استایل مد و لباس لیلا بلوکات در کنار سحر قریشی
bl26
استایل مد لیلا بلوکات در اکران خصوصی فیلم سینمایی جاودانگی با عکس نسیم یوسفی
bl27
استایل مد و لباس لیلا بلوکات با سلفی خودرویی
bl28
استایل پاییزی لیلا بلوکات در کنار رویا تیموریان از هنرپیشه های سینما و تلویزیون
bl29
استایل مد و لباس لیلا بلوکات در مراسم فرش قرمز جشن حافظ در سال ۹۵
bl30
استایل لیلا بلوکات در کنار بهنوش بختیاری سر صحنه تئاتر ۳ خواهر در سالن اصلی تئاتر شهر تهران- طراح مانتو: نیکی خطیبیان- عکاس: حانیه زاهد
bl31
استایل پاییزی لیلا بلوکات در نمایشگاه نقاشی ماهیار چرمچی
bl32
لیلا بلوکات و ژستی خاص برای یک سلفی خاص با اینستانوشته ای مفهومی: منتظر کسی نباش. خودت خوشبختی را پیدا کن. امروز تو خوشبخت ترین انساانی با وجود تمام سختی ها.
bl33
فوتوشوتینگ متفکرانه با شال و مانتو آبی رنگ و اکسسوری های نقره ای لیلا بلوکات- تنها زمانی صبور خواهی شد که صبر را یک قدرت بدانی نه یک ضعف. انچه ویرانمان می کند. روزگار نیست و حوصله کوچک و آروزهای بزرگمان است
bl34
استایل تابستانه لیلا بلوکات در تراس خانه ای قدیمی

bl35

bl36
لیلا بلوکات در اکران خصوصی فیلم سینمایی یک دزدی عاشقانه
bl37
استایل لیلا بلوکات در قبرستانی معروف در شهر میلان ایتالیا
lb40
در حاشیه جشنواره فیلم فجر سال ۹۵

فیلم و تئاتر شناسی لیلا بلوکات

فیلم هایی که با حضور لیلا بلوکات در چند سال اخیر اکران شده است عبارتند از:

  • آس و پاس (فیلم ۱۳۹۴)
  • دراکولا (۱۳۹۴)
  • پنج ستاره (۱۳۹۲)
  • آینه شمعدون (۱۳۹۱)
  • عملیات مهد کودک (۱۳۹۱)
  • جیب بر خیابان جنوبی (۱۳۹۰)
  • آقا یوسف (۱۳۸۹)
  • اخراجیها ۲ (۱۳۸۷)
  • اخراجیها (۱۳۸۵)
  • ابراهیم خلیل‌الله (۱۳۸۴)

حضور تلویزیونی لیلا بلوکات نیز در مجموعه های زیر بوده است:

  • زمانی برای عاشقی (۱۳۹۲)
  • شوخی با ستارگان (۱۳۹۲)
  • و خدا زن را آفرید (۱۳۹۲)
  • راز پنهان (۱۳۹۱)
  • سایه روشن ۱۳۹۰
  • یوسف پیامبر (۱۳۸۷)
  • عملیات پایتخت (۱۳۸۷)
  • روز رفتن (۱۳۸۵)
  • روزهای زندگی (۱۳۷۸–۱۳۷۷)
  • آسمان همیشه ابری نیست

لیلا بلوکات در نمایش های زیر نیز حضور داشته است:

  • شکار مرغابی (حمیدرضا قطبی) تهران، تماشاخانه ایرانشهر – سالن استاد ناظرزاده کرمانی؛ خرداد ۱۳۹۵ (بازیگر)
  • نمایش رام کردن مرد سرکش (بهرام تشکر) تهران، پردیس سینمایی کوروش – سالن البرز؛ تیر و مرداد ۱۳۹۴ (بازیگر)
  • نمایش روز سیاووش (شکرخدا گودرزی) تهران، تماشاخانه سنگلج؛ اردیبهشت و خرداد ۱۳۹۲ (بازیگر)

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • فرهاد اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۶

    رنگ بندیش هاش خوشگله.
    مخصوصا توصیف های نگارنده گزارش که جذاب شده
    تشکر

  • سید روح الله حسینی آذر ۲۲, ۱۴۰۱

    خدمت نویسندگان عرض سلام دارم
    اوایل دست به هر ابزار و هرگونه فن و فعل زدم
    دیگران درمحیط ناخداگاه درهمان مسیر بوده اکنون هم آشنابه دنیای مصنوعی شدم دراین ابزار و فن وفعلم این برایم روشنست خروجم را دستکاری نکنم مبادا بیراهه رود شمارا هم قبول دارم مرسی سعی می کنم از خراسان به طرز نیکویی بیرون بزنم سپاسگذارم