بازیگران سه گانه سینمایی «پدرخوانده» اکنون چه ظاهر و قیافه ای دارند؟

بازیگران سه گانه سینمایی «پدرخوانده» اکنون چه ظاهر و قیافه ای دارند؟

فیلم سینمایی «پدرخوانده» در ژانر جنایی، یکی از محبوب ترین و موفق ترین فیلم های سینمایی تاریخ به شمار می رود و  بعد از فیلم «رستگاری در شائوشنک»، مقام دوم را در فهرست ۲۵۰ فیلم برتر وب‌گاه IMDb دارد.

این فیلم به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا، محصول سال ۱۹۷۲ است و با ۶ میلیون دلار هزینه ساخته شد. اما در اکران عمومی‌ اش در همان سال طی ۱۸ هفته بیش از ۱۰۱ میلیون دلار فروش کرد و نامزد دریافت ۱۱ جایزه اسکار شد.

فیلم سینمایی «پدرخوانده» که ساخته کمپانی آمریکایی پارامونت است بر اساس رمانی به همین نام از ماریو پوزو که در سال ۱۹۶۹ نوشته شده، ساخته شده. داستان آن  به خانوادهٔ مافیایی کورلئونه مربوط می شود و بین سال‌های ۱۹۴۵ تا ۱۹۵۵ اتفاق می‌افتد.

در فیلم بازیگرانی همچون مارلون براندو، آل پاچینو، رابرت دووال، دایان کیتن و جیمز کان نقش آفرینی می‌کنند. از این رو شاید برایتان جالب باشد تا بدانید این افراد پس از بازی در پدرخوانده، در چه فیلم های دیگری حضور داشتند. برای آگاهی از این امر پیشنهاد می کنیم تا در ادامه مطلب با روزیاتو همراه باشید.

رابرت دووال

نکته جالب: «دووال» پس از نقش آفرینی در «پدرخوانده» (Godfather) در بسیاری دیگر از فیلم های موفق از جمله «حواری» (The Apostle) [1997]، «فعالیت مدنی» (Civil Action) [1998] و «کم حاصل» (Get Low) [2010] به ایفای نقش پرداخت.

دایان کیتون

نکته جالب: در دنباله انیمیشن سینمایی موفق «در جستجوی نمو» (Finding Nemo)، موسوم به «در جستجوی دوری» (Finding Dory)، «دایان کیتون» به عنوان صداپیشه هنرنمایی کرده است.

تالیا شایِر

نکته جالب: علاوه بر نقش آفرینی در سه گانه «پدرخوانده»، «تالیا شایِر» در نقش «آدریَن بالبوآ» در سری فیلم های «راکی» (Rocky) حضور داشته است.

جیمز کان

نکته جالب: «جیمز کان» پدر «اسکات کان» بازیگر است که او را به خاطر بازی در نسخه بازسازی شده از سریال «هاوایی فایو-زیرو» (Hawaii Five-0) می شناسند.

اندی گارسیا

نکته جالب: «اندی گارسیا» در سه گانه سینمایی «اقیانوس ها» (Oceans)، در کنار «جورج کلونی» و «برد پیت» ایفای نقش کرده است.

سوفیا کاپولا

نکته جالب: «سوفیا کاپولا» دختر «فرانسیس فورد کاپولا» کارگردان سه گانه «پدرخوانده» است. او بعدها عهده دار کارگردانی و نویسندگی فیلم «گمشده در ترجمه» (Lost in Translation) [2003] گردید و به خاطر این اثر صاحب جایزه اسکار بهترین فیلمنامه ارجینال شد. علاوه بر این، در همان دوره از جشنواره اسکار، وی نامزد کسب جایزه بهترین کارگردان گردید.

رابرت دنیرو

نکته جالب: «رابرت دنیرو» در تعدادی از شاخص ترین آثار سینمایی دنیا درخشیده است. از جمله این آثار می توان به فیلم «گاو خشمگین» (Raging Bull) [1980] اشاره کرد که برای نقش آفرینی در آن جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را تصاحب نمود.

آل پاچینو

نکته جالب: مدتی پس از انتشار «پدرخوانده: قسمت دوم» (The Godfather: Part II)، پاچینو با حضور در فیلم «صورت زخمی» (Scarface) [1983] درخشید و در جشنواره «گلدن گلوب» نامزد کسب جایزه گردید.

منبع: BuzzFeed
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • omid مرداد ۳۰, ۱۳۹۶

    سلام
    ممکنه پلاگین یا کد جاوا اسکریپت افکت روی تصاویر رو بفرمایید ؟؟؟

    • asd313 شهریور ۴, ۱۳۹۶

      سلام، شما ایمیل یا ایدی تلگرامتو بده خودم برات میفرستم

  • Emad شهریور ۱۸, ۱۳۹۹

    ممنونم برای حرکت جالبی که روی تصاویر ایجاد کردید