مک دونالد چنگالی خوراکی از جنس سیب زمینی سرخ شده اختراع کرده است [تماشا کنید]

مک دونالد چنگالی خوراکی از جنس سیب زمینی سرخ شده اختراع کرده است [تماشا کنید]

کمپانی شناخته شده ی مک دونالد دیروز از جدیدترین اختراع خود پرده برداری کرد که هرگز تصور نمی کردید شاید یک روز به آن احتیاج پیدا کنید؛ چنگال خوراکی که از سیب زمینی سرخ کرده درست شده است.

کمپانی های بزرگ و سرشناس گاهی محصولاتی عرضه و برای آن ها به طور گسترده تبلیغ می کنند که آدم تصور می کند فقط به واسطه شهرتشان قادر به فروش کالای یاد شده خواهند بود و بس! مصداق بارز این گونه اختراعات، چنگال جدیدی است که مک دونالد عرضه کرده است.

1

رستوران زنجیره ای موردبحث این چنگال را راه حلی خوردنی و خوشمزه برای مشکل ریختن سس از ساندویچ معرفی کرده که از نظر این کمپانی بزرگ، یک مشکل واقعی برای دوستداران فست فود به شمار می رود.

2

وسیله قرمز رنگی که از جنس سیلیکون ساخته شده، به این صورت است که شما می توانید سه تا ۴ عدد سیب زمینی سرخ شده را درون آن قرار داده و همانند یک چنگال از آن برای برداشتن سس یا تاپینگ های روی ساندویچ بهره بگیرید.

3

در ویدئوی تبلیغاتی این چنگال، آنتونی سولیوان و سرآشپز، مایک هاراکز نحوه کاربرد و استفاده از این چنگال سیلیکونی را توضیح می دهند. در بخش هایی از این ویدئو که می توانید در زیر تماشا کنید، آنتونی از بیننده ها می پرسد: «آیا این چنگال زندگی شما را تغییر می دهد؟ بدون شک، خیر! اما آیا این چنگال می تواند خوردن ساندویچ را برایتان آسان تر کند؟ باید بگوئیم که بله. صد در صد.»

4

از شما دعوت می کنیم آگهی این محصول را در زیر تماشا کنید.

منبع: cnet
بدون نظر

ورود