مجموعه تصاویر جالب و خنده داری که زندگی پر دردسر در یک آژانس تبلیغاتی را نشان می دهند

مجموعه تصاویر جالب و خنده داری که زندگی پر دردسر در یک آژانس تبلیغاتی را نشان می دهند

خلاقیت همواره جنبه های مختلفی داشته و می توان به هر شکلی ابتکار را در هر زمینه ای نشان داد. این موضوع به اندکی تامل نیاز دارد تا بتوان چیزی را ترتیب داد که باعث شادی و سرگرمی دیگران شود. به کار بردن خلاقیت همیشه در کارهایی مانند نقاشی و مجسمه سازی نمود پیدا نمی کند و می توان به وسیله حس شوخ طبعی، هر مورد به ظاهر جدی را به لحظه ای خنده دار تبدیل نمود. در همین راستا شرکتی تبلغاتی ایده جالبی را دنبال کرده است.

آن ها تصمیم گرفته اند با استفاده از تصاویری که در اختیار دارند، لحظه ها و صحنه های خنده داری درست نمایند و زندگی پر دردسر در یک آژانس تبلیغاتی را نشان دهند. تماشای تصاویر و خواندن توضیحات آن ها می تواند برای هر کسی جذاب باشد، بنابراین از شما دعوت می کنیم آن ها را ببینید و مطلب را تا پایان دنبال نمایید.

Capture
هنگامی که قرار است چیزی را به خودتان یادآوری کنید.
885
چنین صحنه هایی در یک آژانس تبلیغاتی چندان هم عجیب نیست. تصور کنید محصولی که درباره اش حرف می زدید به یک باره به این شکل وارد شود.
886
کارکنان معمولا با کسی در ساعت مشخص قرار می گذارند، اما فرد در همان ساعت هنگام حاضر شدن در قرار با چنین صحنه ای مواجه می شود.
887
حرف زدن ممنوع.
888
این صحنه معمولا هنگامی رخ می دهد که مشتری درخواست هایش را عوض می کند.
889
برخی مشتری ها نیز ایده ها را دوست دارند اما هزینه کافی برای انجام دادنشان را ندارند. مانند این صحنه که مشتری بودجه لازم برای استفاده از پهپاد را نداشته و شرکت تبلیغاتی نیز به این شکل پاسخ آن را داده است.
Capture
هنگامی که از جایی باز می گردید و همکاران این گونه از شما استقبال می کنند.

منبع: designtaxi
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود