مروری بر سریال های جذاب و هیجان انگیزی که به زودی فصل جدیدی از آنها به نمایش در خواهد آمد [قسمت سوم-پایانی]

مروری بر سریال های جذاب و هیجان انگیزی که به زودی فصل جدیدی از آنها به نمایش در خواهد آمد [قسمت سوم-پایانی]

همانطور که در قسمت اول و دوم این مطلب گفته شد این روزها ادامه ی سریال های تلویزیونی خارجی یا کنسل شدن آن ها به یکی از دغدغه های اصلی طرفداران و عاشقان سریال های تلویزیونی خارجی تبدیل شده است به نحوی که با شنیدن خبر لغو یا اتمام پخش یک سریال نارحت شده و با اعلام خبر ادامه ی پخش و تمدید سریال مورد علاقه ی خود به وجد می آیند. اما مهم تر از این نگرانی ها بی خبری از این موضوعات خواهد بود. به همین دلیل در قسمت سوم و پایانی این مطلب قصد داریم که دیگر سریال هایی که پخش آن ها دستکم برای یک فصل دیگر تمدید شده است را به شما معرفی کنیم.

لازم به ذکر است که قسمت اول و قسمت دوم این مطلب را نیز می توانید از طریق کلیک بر روی آن ها مشاهده نمایید.

۵۳- سریال Scandal/ شبکه ی ABC

170126-news-scandal2-w700
داستان این سریال در واشنگتن دی سی رخ می دهد و بر زندگی یک حقوقدان سیاهپوست به نام الیویا پوپ که مدیر یک موسسه ی مدیریت بحران است تمرکز دارد. سریال به روابط الیویا با دیگر کارمندان موسسه و همچنین رییس جمهور ایالات متحده می پردازد که در گذشته از مشتریان وی بوده است. سریال «Scandal» تمی سیاسی دارد و برای فصل هفتم نیز تمدید شده است.

۵۴- سریال Unbreakable Kimmy Schmidt/ شرکت اینترنتی Netflix

12186177-w700
این سریال داستان یک زن ۲۹ ساله به نام کیمی اشمیت را دنبال می کند که توسط یک کشیش مسیحی و همراه با ۳ زن دیگر به مدت ۱۵ سال در یک خانه محبوس بوده و به آن ها گفته شده است که قیامت فرار رسیده و نسل بشر به طور کلی از بین رفته و آن ها تنها بازماندگان این واقعه هستند. وی به یک انسان فوق العاده مثبت نگر تبدیل شده است و بعد از آزادی باید خود را با زندگی در شهر شلوغ نیویورک که هیچ آشنایی با آن ندارد وفق دهد. سریال «Unbreakable Kimmy Schmidt» برای فصل سوم تمدید شده است.

۵۵- سریال Scorpion/ شبکه ی CBS

scorpion03-w700
سریال «Scorpion» داستان تیمی را روایت می کند که به کمک هم قصد دارند مشکلات جهانی را حل کنند و بدین ترتیب جان انسان ها را از خطر نجات دهند. در واقع این گروه جهان را در مقابل جرائم اینترنتی و سایبری محافظت می کنند و هر کدام از اعضای گروه در زمینه ی خاصی استعداد دارد. آن ها علاوه بر ماموریت های دولتی به افراد و شرکت های خصوصی نیز خدمات ارائه می دهند. این سریال برای فصل چهارم نیز تمدید شده است.

۵۶- سریال انیمیشن The Simpsons/ شبکه ی Fox

The-Simpsons-Virtual-Reality-600-Episode-w700
این سریال انیمه ی قدیمی داستان خانواده ای به نام خانواده ی سیمپسون را روایت می کند که از طبقه ی کارگر بوده و در شهری به نام اسپرینگفیلد زندگی می کنند. سریال «The Simpsons» سبک زندگی ، جامعه و سیستم تلویزیونی آمریکا و شرایط انسانی حاکم بر این کشور را به نقد می کشد. این خانواده کاملا از هم پاشیده است و داستان سریال به روابط بین افراد حاضر در این خانواده و علایق آن ها می پردازد. سریال «The Simpsons» برای فصل بیست و نهم نیز تمدید شده است.

۵۷- سریال Stranger Things/ شرکت اینترنتی Netflix

stranger-things-season-two-netflix-w700
داستان این سریال در یک شهر داستانی در ایندیانا به نام هاوکینز و در دهه ی ۱۹۸۰ رخ می دهد. در آزمایشگاه ملی شهر ظاهراً یک آزمایش در حوزه ی انرژی در جریان است اما در واقع این آزمایشات در مورد مسائل ماورائ الطبیعه بوده و بر روی انسان ها انجام می گیرد. این آزمایش ها به زودی ساکنان بی خبر شهر را تحت تاثیر قرار می دهد. سریال «Stranger Things» برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

۵۸- سریال Supergirl/ شبکه ی The CW

supergirl-season-three-the-cw-w700
این سریال داستان زنی فضایی به نام کارا زور ای را روایت می کند که از یک سیاره ی در حال نابودی همراه با پدر و مادرش در سن ۱۳ سالگی به زمین فرستاده شده است. وی باید از پسرعموی نوزاد خود محافظت کند. سیاره ی حامل آن ها دچار حادثه شده و آن ها به مدت ۲۴ سال در یک منطقه ی موسوم به فانتوم می مانند اما بعد از این که آن ها موفق به فرار از این منطقه می شوند او هنوز ۱۳ سال دارد. وقتی که سفینه ی آن ها با زمین برخورد می کند در این سیاره ساکن می شوند. کارا رشد کرده و به یک زن با قدرت های فوق العاده تبدیل می شود و در کنار سوپرمن به جنگ انسان های بدذات می رود. سریال «Supergirl» برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

۵۹- سریال Supernatural/ شبکه ی The CW

supernatural-season-13-the-cw-w700
سریال «Supernatural» داستان دو برادر را روایت می کند که به شکار نیروهای اهریمنی، ارواح، اجنه و هیولاها می روند. این سریال برای فصل سیزدهم نیز تمدید شده است.

۶۰- سریال Superstore/ شبکه ی NBC

superstore-season-three-nbc-w700
سریال «Superstore » داستان یک فروشگاه بزرگ و کارکنان آن را روایت می کند. هر کدام از کارمندان این شرکت علایق و رفتارهای متفاوت و روابط شخصی و کاری پیچیده ای دارند که داستان سریال حول همین ارتباطات متمرکز بوده و پخش آن برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

۶۱- سریال Taboo/ شبکه ی FX

1200-w700
داستان این سریال در اوایل قرن نوزدهم رخ می دهد و نقش اول آن را نیز تام هاردی بازیگر سرشناس بریتانیایی بازی می کند. جیمز دلانی بعد از ۱۲ سال از آفریقا به لندن باز می گردد در حالی که ۱۴ قطعه الماس را دزدیده است. بعد از بازگشت وی از مرگ پدرش خبردار شده و جنگ انگلستان با آمریکا در روزهای پایانی خود جریان دارد. تنها چیزی که برای او باقی مانده یک قطعه زمین است که کمپانی هند شرقی آن را غصب کرده و وی برای بدست آوردن آن با این غول تجاری درگیر می شود. سریال «Taboo» برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

۶۲- سریال This Is Us/ شبکه ی NBC

this-is-us-variety-cover-story-w700
این سریال داستان خانواده و آشناهایی را به تصویر می کشد که علی رغم داشتن روز تولد مشابه با هم تفاوت هایی نیز دارند که داستان سریال حول روابط آن ها با هم و تفاوت ها و اشتراکاتشان می گذرد. سریال «This Is Us» برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

۶۳- سریال Westworld/ شبکه ی HBO

episode-03-1920-w700
داستان سریال «Westworld» در یک دنیای داستانی به نام وست وورلد اتفاق می افتد که یک پارک جذاب با تم دوران غرب وحشی است و میزبان های اندرویدی زیادی در آن اقامت دارند. این پارک برای مشتریان ثروتمند طراحی شده و آن ها می توانند هر کاری که دلشان می خواهد را در این مکان با کمک تکنولوژی های پیشرفته بازسازی کنند. از بازیگران معروف این سریال می توان به آنتونی هاپکینز، اد هریس، ایوان راشل وود، ثاندی نیوتون، جفری رایت و لوک همسوورث اشاره کرد. این سریال فانتزی برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

۶۴- سریال Workaholics/ شبکه ی Comedy Central

workaholics-season-seven-comedy-central-w700
سریال «Workaholics» داستان سه جوان هم سن و سال و لاابالی را روایت می کند که از دانشگاه اخراج شده و در یک خانه سکونت دارند. این سه در یک شرکت تجارت الکترونیکی مشغول به کار هستند. داستان سریال حول مشکلات آن ها با رییس شرکت و دیگر کارمندان و البته یک قاچاقچی مواد مخدر می چرخد. این سریال برای فصل هفتم نیز تمدید شده است.

۶۵- سریال Younger/ شبکه ی TV Land

younger-season-four-tv-land-w700
این سریال داستان یک زن ۴۰ ساله به نام لیزا میلر را روایت می کند که اخیراً از شوهر خود جدا شده و تنها دخترش نیز در هند نحصیل می کند. از آن جایی که شوهر قماربازش چیزی جز دردسر و بدهی برای وی و دخترش باقی نگذاشته است لیزا مجبور می شود برای تامین مخارج زندگی خود و دخترش سعی می کند در صنعت چاپ و نشر مشغول فعالیت شود اما شکست می خورد. در این حین وی با مردی آشنا می شود که متخصص تتو بوده و ۲۶ سال دارد. این مرد فکر می کند که او و لیزا هم سن و سال هستند و همین موضوع باعث می شود که وی بتواند شغل جدیدی پیدا کند. سریال «Younger» برای فصل چهارم نیز تمدید شده است.

۶۶- سریال Zoo/ شبکه ی CBS

zoo-season-three-cbs-w700
سریال «Zoo» داستان یک گروه محقق حرفه ای را روایت می کند که درگیر رفتارهای خشونت آمیز جانواران و حمله ی آن ها به انسان ها در سراسر جهان می شوند. این سریال برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

۶۷- سریال You’re the Worst/ شبکه ی FXX

این سریال داستان یک نویسنده ی جوان و گمنام به نام جیمی را روایت می کند که تاکنون تنها یک داستان نوشته و کتابش نیز فروش چندانی نداشته است اما با نوشتن مقاله برای مجلات زرد و مبالغ ناچیزی که هر چند وقت یک بار در صندوق پستی وی قرار داده می شود امرار معاش می کند. وی چند سال پیش دچار شکست عشقی شده و در صدد انتقام از محبوب سابقش است. جیمی در شب عروسی محبوب سابقش با دختر دیگری آشنا شده و به او دل می بازد. سریال «You’re the Worst» برای فصل چهارم تمدید شده است.

۶۸-سریال UnReal/ شبکه ی Lifetime

unreal-season-three-lifetime-w700
سریال «UnReal» داستان تهیه کننده ی جوان یک برنامه ی تلویزیونی را روایت می کند که رییس اش از او بیش از حد کار کشیده و انتظارات نامعقولی از وی دارد. از این رو وی مجبور می شود برای جلب توجه تماشاگران واقعیاتی را در برنامه ی خود تغییر دهد. این سریال برای فصل سوم نیز تمدید شده است.

۶۹- سریال Superior Donuts/ شبکه ی CBS

superior-donuts-season-two-cbs-w700
سریال «Superior Donuts» به روابط بین یک صاحب فروشگاه دونات فروشی و کارمند جدیدش و نگهبانان فروشگاه می پردازد. در حالی که این فروشگاه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و در آستانه ی ورشکستگی قرار دارد این کارمند جدید و جوان پیشنهاداتی را برای بهبود وضعیت موجود ارائه می دهد. این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

۷۰- سریالSanta Clarita Diet/ شرکت اینترنتی Netflix

santa-clarita-diet-season-two-netflix-w700
سریال «Santa Clarita Diet» داستان دو زوج به نام های شیلا و جوئل را روایت می کند که هر دو در زمینه مشاوره ی املاک فعالیت کرده و همراه با دخترشان در شهر سانتاکلاریتا در کالیفرنیا اقامت دارند. شیلا بعد از مدتی به زامبی تبدیل می شود که باید از گوشت انسان تغذیه کند و این موضوع زندگی این زوج را در تاریکی فرو می برد. نقش اصلی این سریال را درو بریمور بازیگر سرشناس هالیوود بر عهده دارد. این سریال برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

۷۱- سریال One Mississippi/ شبکه ی Amazon

amazon_studios-OMIS_S1-Full-Image_GalleryBackground-en-US-1484160832326._SX940_-w700
یک مجری رادویی به نام تیگ باوارو بعد از بازگشت به شهر سنت لوسیل در ایالت می سی سی پی در می یابد که مادرش به زودی خواهد مرد. تیگ که خود نیز از بیماری رنج می برد همراه با برادرش به طور موقتی نزد ناپدری شان می روند. در این مدت وی با واقعیات جدیدی در مورد زندگی گذشته ی مادرش مواجه می شود که ادامه ی داستان را به پیش می برند. سریال «One Mississippi» برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

۷۲- سریال One Day at a Time/شرکت اینترنتی Netflix

la-et-st-one-day-at-a-time-review-20170104-w700
این سریال داستان یک پرستار که قبلا در ارتش خدمت می کرده است را روایت می کند. وی همراه با مادر دمدمی مزاج و دو فرزندش زندگی می کند. و ی در حال حاضر در مطب یک پزشک مشغول به کار است که شرایط را طوری برای وی فراهم کرده تا بتواند آخر روز کاری خود را در کنار خانواده اش بگذراند. اما خاطرات دوران خدمت در ارتش و شوهر الکلی سابقش او را رها نمی کنند. سریال «NOne Day at a Time» برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

۷۳-  سریال Bull/ شبکه ی CBS

bull_cbs_michael_weatherly_1920-w700
این سریال داستان یک شرکت حقوقی را روایت می کند که رییس آن در حوزه ی علم دادگاهی و روانشناسی مهارت دارد. او همراه با کارمندان شرکتش از مهارت شان برای انتخاب هیئت منصفه ای استفاده می کنند که به نفع موکلان این شرکت رای خواهند داد. آن ها همچنین به وکلای مشتریان خود کمک می کنند که بهترین دفاعیات را برای موکل خود تنظیم کنند. سریال «Bull» برای فصل دوم نیز تمدید شده است.

۷۴- سریال Broad City/ شبکه ی Comedy Central

o-BROAD-CITY-facebook-w700
سریال کمدی «Broad City» داستان دو زن جوان یهودی آمریکایی را روایت می کند که زندگی شان پر از بی مبالاتی و بیهودگی بوده و تنها در پی خوشگذرانی و لذت بردن هستند. یکی از این دو از کار گریزان بوده و دیگری سعی دارد در زمینه ی طراحی برای خود کاری دست و پا کند. اتفاقاتی که در نتیجه ی زندگی بی هدف این دو می افت تم اصلی سریال را تشکیل می دهد. این سریال برای فصل چهارم نیز تمدید شده است.

۷۵- سریال BoJack Horseman/ شرکت اینترنتی Netflix

bojack-horseman-season-four-netflix-w700
داستان این سریال انیمیشن در یک دنیای خیالی که انسان ها و حیوانات شبه انسان در کنار هم زندگی می کنند می گذرد. سریال «BoJack Horseman» به طور هجوامیزی به موضوعاتی از قبیل دنیای هالیوود، فرهنگ سلبریتی، مصرف مواد مخدر، اضطراب و افسردگی و صنعت فیلم سازی می پردازد و پخش آن برای فصل چهارم نیز تمدید شده است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود