همه آنچه که باید درباره «بریژیت تروینو»، همسر رئیس جمهور جدید فرانسه بدانید

همه آنچه که باید درباره «بریژیت تروینو»، همسر رئیس جمهور جدید فرانسه بدانید

بریژیت تروینو که روزگاری نه چندان دور یک معلم مدرسه ی ساده بود به زودی به عنوان بانوی اول فرانسه همراه با شوهرش امانوئل ماکرون وارد کاخ الیزه خواهد شد. امانوئل ماکرون جوان روز یکشنبه موفق شد با غلبه بر مارین لوپن جنجالی به عنوان جوان ترین رییس جمهور فرانسه انتخاب گردد. بریژیت که ۲۴ سال از همسر خود بزرگ تر است در دوران مدرسه و در زمانی که امانوئل تنها ۱۵ سال داشته در مدرسه ی شهر آمیان به وی تئاتر یاد می داد.

در طول دوران رقابت های سخت انتخاباتی وی در کنار شوهر جوان خود بوده و نقش بسزایی در رسیدن ماکرون به مقام ریاست جمهوری فرانسه ایفا کرد. تروینو اکنون مهیا می شود که نقشی کلیدی را در دولت آینده ی همسرش به عهده بگیرد. در ادامه قصد داریم شما را با این بانوی اول فرانسه آشنا کنیم.

meet-brigitte-trogneux-the-glamorous-high-school-teacher-who-is-the-wife-of-french-president-elect-emmanuel-macron-w700
بریژیت تروینو معلم سابق دوران دبیرستان شوهرش امانوئل ماکرون به زودی به عنوان بانوی اول فرانسه رهسپار کاخ الیزه خواهد شد.
she-is-the-youngest-of-six-trogneux-children-and-her-family-are-famous-chocolatiers-in-the-region-of-amiens-les-trogneux-is-famous-for-its-macaroons-w700
بریژیت کوچکترین فرزند خانواده ی تروینو بوده و خانواده ی او در شهر آمیان فرانسه به خاطر شیرینی هایی که تولید می کنند شهرت بالایی دارند. یکی از شیرینی های بادامی این خانواده به نام «macaroon» بسیار معروف است.
there-is-a-24-year-age-gap-between-64-year-old-trogneux-and-39-year-old-macron-w700
بریژیت ۶۴ سال و امانوئل ۳۹ سال سن دارد که به معنای ۲۴ سال اختلاف سنی بین این دو است.
Brigitte-Auzieres-prof-a-Amiens-au-lycee-de-la-Providence_exact1024x768_l (1)-w700
تروینو معلم تئاتر ماکرون بوده است. این دو اولین بار در حالی که ماکرون تنها ۱۵ سال سن داشت در شهر آمیان با هم ملاقات کردند. تصاویری از این دو در دورانی که شاگرد و معلم بوده اند در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.
emmanuel-macron-brigitte-trogneux-young-w700
در سال ۲۰۰۶ تروینو از شوهر بانکدار خود جدا شد و سال بعد با ماکرون ازدواج کرد.
b860b70f-w700
از آن زمان تاکنون تروینو همواره در کنار ماکرون بوده است.
macron-is-stepfather-to-trogneuxs-three-children--two-girls-and-a-boy-below-her-daughters-thyphaine-left-and-laurence-right-at-one-of-macrons-campaign-rallies-w700
ماکرون پدر ناتنی سه فرزند تروینو (دو دختر و یک پسر) است. در این عکس می توانید تیفانی در سمت چپ و لاورنس در سمت را در یکی از کمپین های انتخاباتی امانوئل ماکرون ببینید.
20170423001303872745original-w700
تفاوت سنی بین این دو یه شدت مورد توجه رسانه های محلی قرار گرفته است با همه ای این شرایط این دو با هم به موفقیت و شهرت رسیده اند.
they-live-together-in-le-touquet-a-commune-near-boulogne-sur-mer-in-the-pas-de-calais-department-in-northern-france-below-trogneux-speaks-with-the-press-outside-their-home-w700
این دو در آپارتمانی در شمال فرانسه زندگی می کنند. در عکس می توانید تروینو را در حال مصاحبه با روزنامه نگاران در برابر منزل شخصی شان ببینید.
tert
بر اساس گزارش ها این زوج شدیدآ عاشق فرهنگ انگلیسی هستند. تروینو در این باره به رسانه ها گفته است: “ما به شدت بریتانیا را دوست داریم و هر ساله بلااستثنا از این کشور دیدن می کنیم. ما برای خوشگذرانی به لندن می رویم ولی من و امانوئل علاقه ی زیادی به پیاده روی داریم. ما دوست داریم به قدم زدن های طولانی در شهر بپردازیم و با مردم صحبت کنیم. ما عاشق پیاده روی هستیم”.
yyyy
همچنین آن ها علاقه ی زیادی به اسکی کردن دارند. در این عکس می توانید امانوئل و تروینو را در حالی که به دوربین ها لبخند می زنند در حال رفتن به مناطق کوهستانی جنوب غرب فرانسه برای اسکی کردن هستند.
trogneux-is-also-known-for-her-strong-personal-sense-of-style-w700
تروینو به خاطر علاقه اش به دنیای مد و شیک پوشی معروف است.
t
بر اساس اظهارات آن فولدا، نویسنده ی کتاب زندگی نامه ی ماکرون، وی تنها یک بار در دوران جوانی برای مدتی کوتاه با دختری همسن خود نامزد بوده و بعد از آن با همسر کنونی اش، بریژیت، ازدواج کرده است.
tttt-w700
به نظر می رسد که تروینو تاثیر زیادی در موفقیت و زندگی ماکرون داشته است به طوری که ماکرون در مصاحبه ای بعد از پیروزی در رقابت های انتخاباتی چنین می گوید: “بدون او من این نبودم”.
hhhh-w700
تروینو در حال انداختن رأی خود به صندوق در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه
uyii-w700
در سخنرانی بعد از اعلام پیروزی ماکرون، همسرش بریژیت نیز روی صحنه آمد در حالی که حاضران یک صدا اسم او را فریاد می زدند.
fhfdghg-w700
می توان حدس زد که تروینو به عنوان بانوی اول فرانسه بر روی آموزش و پرورش و به خصوص آموزش کودکان عقب افتاده و ناتوان ذهنی تمرکز کند.
tttttt-w700
باید دید که بانوی اول جدید فرانسه چگونه عمل خواهد کرد اما بدون شک باید منتظر دیدن فعالیت های جالبی از این معلم مدرسه ی سابق باشیم.

منبع: businessinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۴ نظر

ورود

  • صبا اردیبهشت ۱۹, ۱۳۹۶

    خیلی جالب بود

  • فروشگاه پوشاک زیبا تن پوش اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۶

    رئیس جهور ۳۹ ساله خیلی جالبه

  • sorush اردیبهشت ۲۶, ۱۳۹۶

    جالب بود

  • Delaram اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۷

    درسته که تفاوت سنیشون خیلی زیاده ولی ببین چه جور این خانم خوب بوده که همسر ۳۹سالش شده رئیس جمهور
    واقعا رئیس جمهوری تو این سن کم چیزی نیست