با ۳۵ سریال تلویزیونی محبوبی آشنا شوید که به تازگی ادامه پخش آنها کنسل شده است

با ۳۵ سریال تلویزیونی محبوبی آشنا شوید که به تازگی ادامه پخش آنها کنسل شده است

در این موقع از سال بسیاری از شبکه های تلویزیونی ادامه ی پخش برخی از سریال های خود را کنسل می کنند. مدیران این شرکت ها برای این که جا را برای پخش سریال های جدید باز نمایند، با بررسی تعداد تماشاگران سریال های کنونی و بازبینی قسمت های آزمایشی سریال های جدید در مورد سریال هایی که باید ادامه ی پخش آن ها متوقف شود تصمیم گیری می کنند. کنسل شدن برخی از این سریال ها غیرمنتظره به نظر نمی رسید، برای مثال سریال درام حقوقی «شک» (Doubt) از شبکه ی سی بی اس با بازی کاترین هیگل در نقش اول که مورد استقبال تماشاگران قرار نگرفت. همچنین سریال دیگر این شبکه نیز با عنوان «ناتوان» (Powerless) نیز نتوانست بینندگان زیادی را به خود جلب کند.

اما کنسل کردن ادامه ی پخش سریال «پرتاب» (Pitch) از شبکه ی فاکس که علی رغم استقبال کم تماشاگران از انسجام داستانی خوبی برخوردار بود غیرمنتظره به نظر می رسد. این سریال داستان یک زن جوان را روایت می کرد که وارد لیگ حرفه ای بیسبال شده و به عنوان پرتاب کننده ی توپ به شهرت می رسد. همچنین شبکه ی آمازون سریال «شورش دختران خوب» (Good Girls Revolt) که در مورد سه زن جوان و دشواری های آن ها در مسیر تبدیل شدن به روزنامه نگاران موفق بود را کنسل کرده است. شبکه ی اچ بی او نیز نتوانست سریال «باقیمانده ها» (The Leftovers) را به دلیل کمبود تماشاگر ادامه دهد، هر چند نظر منتقدان را به خود جلب کرده بود و در میان قشری از تماشاگران محبوبیت بالایی داشت.

قبلا در مقاله ای سه قسمتی به سریال های محبوب تلویزیونی که دستکم برای یک قسمت دیگر تمدید شده اند اشاره کردیم که از طریق این لینک می توانید به آن دسترسی داشته باشید. در این مقاله می خواهیم سریال هایی که ادامه ی پخش آن ها کنسل شده است را به شما معرفی کنیم و امیدواریم که سریال محبوب شما در میان این فهرست نباشد.

۱- سریال ۲ Broke Girls/ شبکه ی CBS

106887_d01448b_-_h_2015-w700
این سریال کمدی داستان دو دختر جوان که یکی در ناز و نعمت و در خانواده ای ثروتمند بزرگ شده و دیگری در فقر و در یک خانواده ی تهیدست به دنیا آمده است را روایت می کند. به همین دلیل این دو دیدگاه های متفاوتی نسبت به زندگی دارند. با این وجود آن ها در یک رستوران کوچک مشغول به کار می شوند تا بتوانند سرمایه ی لازم برای تاسیس یک شیرینی فروشی را به دست بیاورند. این سریال بعد از پخش ۶ فصل کنسل شد.

۲- سریال American Crime/ شبکه ی ABC

american-crime-abc-w700
این سریال جنایی به موضوعاتی از قبیل نژاد، طبقه ی اجتماعی و جنسیت می پردازد. برای مثال در فصل اول بعد از اتفاقاتی که در خانواده ی متعلق به یک کهنه سرباز رخ می دهد زندگی افراد این خانواده به طور کلی دچار تغییر می شود. البته این سریال جنایی در سه فصل پخش شد که هر کدام داستان جداگانه ای داشت که در مورد قتل و خشونت بودند.

۳- سریال APB/ شبکه ی Fox

apb-fox-w700
این سریال داستان یک میلیاردر عرصه ی تکنولوژی را روایت می کند که کنترل اداره ی پلیس شهر شیکاگو به وی واگذار می شود تا راز پرونده ی قتل دوست و شریک خود را فاش کند. سریال APB تنها بعد از یک فصل کنسل شد.

 ۴- سریال Bates Motel/ شبکه ی A&E

bates-motel-ae-w700
این سریال داستان زنی به نام نورما و پسرش نورمن را روایت می کند که بعد از مرگ پدر خانواده یک مسافرخانه را در کنار سواحل اوریکون کانتی خریداری کرده و سعی دارند زندگی شان را از نو آغاز نمایند. در یکی از اولین شب ها یک نفر به زور وارد مسافرخانه شده و نورمن و نورما او را به قتل می رسانند. آن دو تصمیم می گیرند که پلیس را از موضوع باخبر نکرده و موضوع را مسکوت بگذارند. با مشخص شدن مشکلات روانی نورمن، نورما باید قتلی که انجام داده اند را از پلیس مخفی نگه داشته و همزمان از پسرش نیز محافظت کند. این سریال بعد از پخش ۵ فصل کنسل شد.

۵- سریال The Blacklist: Redemption/ شبکه ی NBC

170329_3493073_Whitehall-w700
این سریال تریلر جنایی در واقع اسپین آف سریال معروف «The Blacklist» بود که داستان سوزان اسکات به عنوان رییس یک شرکت نظامی خصوصی و تیمی از همکاران او را روایت می کرد. سریال «The Blacklist: Redemption» تنها بعد از یک فصل پخش کنسل شد.

۶- سریال Black Sails/ شبکه ی Starz

black-sails-season-4-episode-4-billy-w700
این سریال درام تاریخی به اتفاقات دو دهه قبل از داستان «جزیره ی گنج» و دوران عصر طلایی دزدان دریایی می پردازد. سریال «Black Sails» داستان یک دسته دزد دریایی برای بقا و رسیدن به قدرت در یک جزیره ی خودمختار و تلاش های دولت انگلیس برای از میان برداشتن آن ها را به تصویر می کشد. این سریال جذاب بعد از ۴ فصل به اتمام رسید.

۷- سریال Bloodline/ شرکت اینترنتی Netflix

Bloodline-netflix-season-2-review-w700
این سریال داستان مردی را روایت می کند که بعد از سال ها به زادگاهش در فلوریدا باز می گردد تا در مراسم سالگرد تاسیس هتل خانوادگی پدر و مادرش شرکت کند. این مرد که دنی ریبورن نام دارد محبوبیتی در بین اعضای خانواده نداشته و همه از بازگشت او خوشحال نیستند و از او می خواهند که خانه را ترک کند اما وی قصد دارد برای مدت طولانی در شهر بماند و این موضوع اتفاقاتی را به وجود می آورد. این سریال بعد از ۲ فصل کنسل شد.

۸- سریال Bones/ شبکه ی Fox

bones-fox-w700
این سریال در مورد رابطه ی کاری بین یک مردم شناس قضایی و ماموری از افی بی آی است که برای حل پرونده های قتل از طریق بررسی بقایایی به دست آمده از قربانیان با همه همکاری می کنند. هر یک در این کار از روش های مخصوص و تجربه های شغلی و آموزشی خود استفاده می کنند. این سریال بعد از ۱۲ فصل کنسل شد.

۹- سریال The Catch/ شبکه ی ABC

145664_0423-w700
این سریال داستان زنی به نام آلیس را روایت می کند که ریاست یک موسسه ی تحقیق و بازجویی شخصی را بر عهده دارد.آلیس بعد از این نامزدش از او کلاهبرداری می کند تصمیم می گیرد به هر نحوی شده وی را پیدا کند. این سریال بعد از ۲ فصل کنسل شد.

۱۰- سریال Doubt/ شبکه ی CBS

doubt-cbs-w700
این سریال جنایی داستان یک وکیل موفق به نام سادی الیس را روایت می کند که شیفته ی یکی از موکلان خود می شود. موکل وی یک متخصص و جراح اطفال است که به قتل نامزدش در ۲۴ ساعت گذشته متهم می شود و سادی سعی دارد از او دفاع کند. این سریال تنها بعد از یک فصل کنسل شد.

۱۱- سریال Dr. Ken/ شبکه ی ABC

dr-ken-abc-w700
این سریال داستان یک پزشک شوخ طبع کره ای- آمریکایی و خانواده اش که هر کدام شخصیت ها و علایق متفاوتی دارند را روایت می کند. این سریال بعد از دو فصل کنسل شده است.

۱۲- سریال Emerald City/ شبکه ی NBC

nup_172711_3901-w700
داستان این سریال در قلمرو افسانه ای «اُز» اتفاق می افتد. یک زن ۲۰ ساله توسط طوفان از شهری در ایالت کانزاس به شهر افسانه ای «اُز» برده می شود و نمی داند که او قرار است زندگی بسیاری از مردم را برای همیشه تغییر دهد. این سریال تنها بعد از ۱۰ اپیزود در قالب یک فصل کنسل شد.

۱۳- سریال Eyewitness/ شبکه ی USA

eyewitness-usa-w700
این سریال داستان دو دوست نوجوان به نام های فیلیپ و لوکاس را بعد از این که شاهد قتل سه نفر هستند را روایت می کند. آن ها از این موضوع هراس دارند که قاتل به سراغ آن ها نیز بیاید. از این رو سعی می کنند موضوع را نادیده بگیرند اما به زودی اوضاع برای آن ها پیچیده می شود. این سریال تنها بعد از یک فصل کنسل شد.

۱۴- سریال Frequency/ شبکه ی The CW

frequency-the-cw-w700
یک افسر پلیس به نام ریلی سالیوان در می یابد که از طریق بیسیم قدیمی خود می تواند با پدرش که سال های پیش فوت کرده صحبت کند. تلاش های او برای کمک به پدرش اوضاع زمانی را به هم می ریزد و او باید به کمک پدرش اوضاع را به حالت عادی بازگرداند. این سریال تنها بعد از یک فصل کنسل شد.

۱۵- سریال Girl Meets World/ شبکه ی Disney Channel

girl-meets-world-w700
این سریال در واقع دنباله ی سریال دیگری به نام «Boy Meets World» است که بین سال های ۱۹۹۳ تا ۲۰۰۰ از شبکه ی ای بی سی پخش می شد. داستان اصلی سریال در مورد دو دختر و همکلاسی هایشان و روابط بین تعدادی نوجوان است. این سریال بعد از پخش ۳ فصل کنسل شد.

۱۶- سریال Girls/ شبکه ی HBO

episode-13-1920-w700
این سریال داستان دختری به نام هانا و سه دوستش را روایت می کند. والدین هانا در دیداری غیرمترقبه اعلام می کنند که دیگر او را از لحاظ مالی پشتیبانی نخواهند کرد و این موضوع داستان هایی را برای هانا و دوستانش رقم می زند. این سریال بعد از ۶ فصل کنسل شده است.

۱۷- سریال Good Girls Revolt/ شبکه ی Amazon

good-girls-revolt-amazon-w700
این سریال داستان دسته ای از دختران روزنامه نگار جوان در یک مجله ی خبری را در سال ۱۹۶۹ روایت می کند که علی رغم هوش و استعدادی که دارند و آموزش هایی که دیده اند در کارهای کم ارزش تر مجله به کار گمارده شده اند و حقوق بسیار کمتری نسبت به همکاران مرد خود دریافت می کنند. این تبعیضات آشکار داستان هایی را به وجود می آورد که سریال به شرح آن ها می پردازد. این سریال بعد از پخش یک فصل کنسل شده است.

۱۸- سریال The Great Indoors/ شبکه ی CBS

CBS_GREAT_INDOORS_118_CLEAN_IMAGE_thumb_Master-w700
این سریال داستان یک گزارشگر ماجراجو به نام جک را روایت می کند که در مجله ای باعنوان «Outdoor Limits» کار می کند و به شهرت زیادی دست یافته است. بعد از مدتی صاحب مجله تصمیم می گیرد که این مجله را تنها به صورت اینترنتی منتشر کند و بدین ترتیب به عنوان رییس تیمی از جوانان نسل هزاره مشغول به کار می شود. سریال به روابط جک و همکاران جوانش می پردازد. این سریال نیز بعد از یک فصل کنسل شده است.

۱۹- سریال Grimm/ شبکه ی NBC

grimm-nbc-w700
این سریال داستان یک افسر بخش جنایی اداره ی پلیس شهر پورتلند را روایت می کند که در می یابد از نسل قهرمانانی به نام «گریم ها» است که باید بین دنیای بشری و دنیای موجوداتی افسانه ای به نام «وسن» تعادل برقرار کند. بدین ترتیب وی باید با کمک دوستان وسن خود با موجودات شرور و خبیث مبارزه نماید. این سریال بعد از ۶ فصل کنسل شده است.

۲۰- سریال Last Man Standing/ شبکه ی ABC

last-man-standing-abc-w700
این سریال داستان مردی به نام مایک را روایت می کند که مدیریت بازاریابی یک فروشگاه بزرگ محصولات ورزشی را برعهده دارد. وی مردی خانواده دوست بوده و داستان سریال بر پایه روابط وی با همسر و فرزندانش استوار است. این سریال بعد از پخش ۶ فصل کنسل شد.

۲۱- سریال The Leftovers/ شبکه ی HBO

yyyyy
این سریال اتفاقات سه سال بعد از یک رخداد بزرگ به نام «کوچ ناگهانی» را روایت می کند که در طول این رخداد بیش از ۱۴۰ میلیون نفر از مردم جهان به یکباره و همزمان در سال ۲۰۱۱ ناپدید شده اند. بعد از این اتفاق مذاهب اصلی دچار رکود شده و دین های جدیدی به وجود می آیند. این سریال بعد از ۳ فصل کنسل شده است.

۲۲- سریال Making History/ شبکه ی Fox

making-history-fox-w700
این سریال کمدی داستان سه دوست از دو قرن متفاوت را روایت می کند که سعی می کنند هیجان سفر در زمان را کنترل نمایند و همزمان از پس مشکلات روزمره ی دوره ی خود برآیند. سریال «Making History» نیز بعد از یک فصل کنسل شده است.

۲۳- سریال Man Seeking Woman/ شبکه ی FXX

man-seeking-world-mike-josh-w700
این سریال داستان مرد جوانی به نام جاش گرینبرگ را روایت می کند که در روابط عاطفی خود دچار مشکل شده است. وی که از نامزد خود جدا شده تلاش می کند تا عشق تازه ای برای خود بیابد. تلاش های جاش و کمک های خواهر و دوست دیوانه اش باعث می شود که اتفاقات سوررئال جالبی برای وی بیفتد. این سریال بعد از ۳ فصل کنسل شده است.

۲۴- سریال No Tomorrow/ شبکه ی The CW

no-tomorrow-the-cw-w700
سریال کمدی «No Tomorrow» داستان زنی اهل سیاتل را روایت می کند که بعد از آشنایی با یک مرد آزاد تصمیم می گیرد که قبل از این که دنیا به پایان برسد فهرستی از کارهای آخرالزمانی که دوست دارد انجام دهد را تهیه کند. مرد مورد نظر ادعا می کند که بعد از ۸ ماه و ۱۲ روز دنیا به پایان خواهد رسید. این سریال تنها بعد از یک فصل کنسل شده است.

۲۵- سریال Orphan Black/ شبکه ی BBC America

ob-sarah-401-e1460561017262-1600x600-w700
این سریال علمی تخیلی داستان زنی به نام سارا منینگ را روایت می کند که شاهد قتل یک زن بوده است. وی بعد از تحقیقات در مورد زن به قتل رسیده در می یابد که مقتول همزاد او بوده و بسیاری دیگر از زنان همزاد او در آمریکای شمالی و اروپا زندگی می کنند. همچنین وی در می یابد که یکی قصد کشتن وی و تمامی همزادهایش را دارد. وی برای شناسایی قاتل و بررسی داستان همزادها با برادر و دو نفر از دوستانش همراه می شود. این سریال بعد از پخش ۴ فصل کنسل شده است.

۲۶- سریال Pitch/ شبکه ی Fox

pitch-fox-w700
این سریال محدودیت ها و مشکلات دنیای بیسبال حرفه ای برای یک زن پرتاب کننده ی توپ را به تصویر می کشد. جینی بیکر اولین زنی است که به عنوان بازیکن حرفه ای وارد لیگ حرفه ای بیسبال می شود و سریال به روابط او با دیگر بازیکنان و اتفاقاتی که برای وی می افتد می پردازد. این سریال بعد از پخش شدن یک فصل کنسل شده است.

۲۷- سریال Powerless/ شبکه ی NBC

powerless-nbc-w700
این سریال داستان دختری به نام امیلی لاک را روایت می کند که به عنوان مدیر در یک موسسه ی فعال در زمینه ی حمایت از حقوق افرادی که به علت نبرد بین ابرقهرمانان و افراد شرور دچار ضرر و آسیب شده اند فعالیت می کند. این سریال نیز بعد از یک فصل کنسل شده است.

۲۸- سریال Pretty Little Liars/ شبکه ی Freeform

2016-08-30-pretty-little-liars02-w700
این سریال داستان ۴ دوست را روایت می کند که بعد از قتل رهبر گروهشان از هم جدا می شوند. این چهار دختر بعد از یک سال بار دیگر به هم ملحق شده و ناگهان پیام های تهدید آمیزی از یک فرد شرور مرموز دریافت می کنند. آن ها در ابتدا فکر می کنند که این موضوع کار رهبر سابقشان است اما بعد از این که جنازه ی رهبر سابق گروه کشف می شود آن ها می فهمند که قضیه بسیار پیچیده تر است. این سریال بعد از پخش ۷ فصل کنسل شد.

۲۹- سریال The Real O’Neals/ شبکه ی ABC

the-real-oneals-abc-w700
این سریال به بررسی زندگی یک خانواده ی کاتولیک ایرلندی- آمریکایی می پردازد که بعد از آشکار شدن رازهای اعضای آن اعتبار تمام خانواده به خطر می افتد. این سریال بعد از ۲ فصل کنسل شده است.

۳۰- سریال Reign/ شبکه ی The CW)

reign-the-cw-w700
داستان این سریال در سال ۱۵۵۷ رخ داده و به زندگی ماری ملکه ی اسکاتلند می پردازد. ماری در فرانسه به سر برده و برای ازدواج با فرانسیس شاهزاده ی فرانسوی آماده می شود. ماری باید در این راه با سیاست بازی ها و نقشه های اطرافیانش مقابله کند. این سریال بعداز پخش ۴ فصل کنسل شده است.

۳۱- سریال Rosewood/ شبکه ی Fox

rosewood-fox-w700
این سریال پلیسی داستان یک آسیب شناس سیاهپوست را روایت می کند که با نیروهای پلیس در حل پرونده های قتل همکاری می کند. ادامه ی پخش این سریال بعد از ۲ فصل کنسل شده است.

۳۲- سریال Secrets & Lies/ شبکه ی ABC

secrets-and-lies-abc-w700
این سریال داستان یک کارآگاه پلیس به نام آندرا کورنل (با بازی ژولیت لوییس) را روایت می کند که به بررسی پرونده های قتل می پردازد. ادامه ی پخش این سریال بعد از ۲ فصل کنسل شده است.

۳۳- سریال Teen Wolf/ شبکه ی MTV

teen-wolf-mtv-w700
این سریال داستان یک نوجوان به نا م اسکات مک کال را روایت می کند که توسط یک گرگینه گاز گرفته می شود و این موضوع زندگی وی و اطرافیانش را تحت تاثیر قرار می دهد. این سریال پس از ۶ فصل کنسل شده است.

۳۴- سریال The Vampire Diaries/ شبکه ی The CW

rs_1024x759-161208185543-1024-tvd-christmas-damon.jb.12716-w700
این سریال داستان ساکنان شهری در ویرجینیا را روایت می کند که اکثر ساکنان آن ریشه ای انگلیسی دارند که در قرن نوزدهم میلادی به این شهر مهاجرت کرده اند. النا گیلبرت دختری است که اخیرا ًپدر و مادر خود را در یک تصادف از دست داده و اکنون دلباخته ی یک خون آشام ۱۶۲ ساله به نام استفان شده است. با بازگشت برادر بزرگ تر استفان رابطه ی این دو دچار مشکل می شود. این سریال محبوب بعد از ۸ فصل به پایان رسیده است.

۳۵- سریال Workaholics/ شبکه ی Comedy Central

workaholics-comedy-central-w700
این سریال داستان سه دوست جوان را روایت می کند که از دانشگاه ترک تحصیل کرده و اکنون در کنار هم در یک شرکت بازاریابی اینترنتی مشغول بکار هستند و در یک خانه نیز زندگی می کنند. همچنین آن ها مشکلاتی با رییس خود و یک آشنای سابق که قاچاقچی مواد مخدر است دارند. این سریال بعد از ۷ فصل به پایان رسیده است.

منبع: businessinsider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۸ نظر

ورود

  • عباس خرداد ۱۳, ۱۳۹۶

    سریال های Bones , Vampire Diaries , Grimm جذاب و دیدنی بودن . هرچند انتظار کنسل شدنشون میرفت

  • Hamed P.Azad خرداد ۱۳, ۱۳۹۶

    متاسفانه حداقل دو موردش اشتباهه. اول سریال Bates Motel هست که بعد از ۵ فصل و در بهترین شرایط و بالاترین ریت های تمام فصل، تموم شد و کنسل نشد. دوم Orphan Black که فصل ۵ قرار هست پخش بشه و قرار هم بود که فصل آخرش باشه. ضمناً Black Sails هم قبل از شروع فصل ۴ قرار بود که دیگه فصل ۵ نداشته باشه. Vampire Diaries هم که تموم شده و کنسل نشده.

  • ممد خرداد ۱۳, ۱۳۹۶

    واقعا black sails حیفش شد

  • علی خرداد ۱۳, ۱۳۹۶

    سلام
    چند تا از این سریال ها تموم شدن و کنسل نشدند
    مثل pretty little layers و vampire diaries و teen wolf و …
    بازم ممنون برای خبر

  • Unknown خرداد ۱۳, ۱۳۹۶

    سریال the leftvers هم درحال پخش فصل اخر هست و این هفته قسمت اخرش پخش میشه و کنسل نمیشه.
    از اول هم قرار بود برای ۳ فصل ساخته و پخش بشه.

  • سعید خرداد ۱۴, ۱۳۹۶

    مارکو پولو هم کنسل شد.

  • Komeil مرداد ۱۸, ۱۳۹۶

    ببخشید اطلاعاتتون یکم نیاز ب اپدیت داره
    سریال teen wolf دوباره شروع ب کار کرده و هر اخر هفته قسمت جدید میده

  • محسن دی ۸, ۱۳۹۷

    این سریال بیشترش تمام شدن لطفا با بی اطلاعی خود مردم رو به اشتباه ندازین…. و در مورد چیزی که اطلاع ندارین مطلب نزارین