۱۰ بازیگر زن زیبایی که به خاطر بازی در نقش شخصیت های زشت به شهرت رسیدند

۱۰ بازیگر زن زیبایی که به خاطر بازی در نقش شخصیت های زشت به شهرت رسیدند

تمام دخترانی که رویای بازیگر شدن را در سر می پرورانند حتما خود را به زیباترین شکل روی صحنه تجسم می کنند در حالی که همه مسحور زیبایی آن ها شده اند. اما در واقعیت چنین نیست و بسیاری از بازیگران زن نقش هایی را بازی می کنند که آن ها را دختران و زنانی زشت و کریه نشان می دهد. در واقع یک بازیگر زن باید چنان استعداد بالایی داشته باشد که بتواند نقشی متفاوت از یک زن زیبا در یک داستان افسانه ای را بازی کند. چه بسا بسیاری از همین نقش های زشت باعث موفقیت بازیگران زن شود. در ادامه می خواهیم شما را با ۱۰ بازیگر زن زیبایی آشنا کنیم که به خاطر بازی در نقش زنان و دختران زشت به شهرت رسیده اند.

۱- سریال «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory)

1
مییم بیالیک بعد از پیوستن به گروه بازیگران سریال کمدی و محبوب «تئوری بیگ بنگ» به اصطلاح یک شبه به شهرت رسید. در این سریال می توانید بازی او در نقش یک دختر زشت اما باهوش و منحصر به فرد که نامزد شلدون کوپر است را ببینید. نکته ی جالب دیگر در مورد بیالیک این که او در این سریال نقش یک عصب شناس را بازی می کند و در واقع وی در خارج از سریال نیز عصب شناس بوده و در این زمینه مدرک دکترا دارد.

۲- داف (The Duff)

2
داستان این فیلم واقعا کلیشه ای است: داستان یک مدرسه که بعضی از دانش آموزان آن در میان دوستان خود بیشتر مورد توجه هستند و برخی دیگر که به خاطر شکل ظاهری نه چندان زیبایشان اهمیتی برای دیگران ندارند. می وایتمن در واقع در این فیلم نقش یک دختر باهوش اما بسیار معمولی به نام بیانکا را به خوبی بازی کرده است به طوری که همین فیلم باعث شهرت وایتمن شد.

۳- سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones)

3
نقش «بریَن اهل تارث» دختری قوی هیکل و شوالیه ای جنگجو اولین کار جدی این بازیگر بریتانیایی است. اگر چه گویندولین به خاطر قد ۱۹۱ سانتیمتری خود معروف شده اما شخصیت واقعی او تفاوت بسیاری با آن چه که در این سریال نمایش داده می شود دارد. گویندولین بسیار زنانه رفتار می کند و لباس پوشیدن و آرایش کردن زنانه را دوست دارد. وی برای این که بتواند نقش یک شوالیه ی قوی هیکل و با ظاهری مردانه را بازی کند مجبور شد که موهای بلندش را کوتاه کند و اسب سواری و مبارزه با شمشیر را بیاموزد.

۴- ناشی (Clueless)

4
بریتانی وقتی که تنها ۱۸ سال سن داشت در این فیلم نقش تای فریزیر را بر عهده گرفت. بدون شک بازی فوق العاده ی او در نقش یک دختر زشت در کنار شخصیت اصلی فیلم، آلیسیا سیلورستون، بود که وی را به شهرت رساند.

۵- پسرها گریه نمی کنند (Boys Don’t Cry)

5
هیلاری سوانک در اولین نقش بزرگ خود نه تنها نقش یک شخصیت زشت بلکه نقش دختری را بازی می کرد که ظاهر خود را به پسر تغییر داده بود. در این فیلم درام که بر اساس یک داستان واقعی ساخته شد نقش یک پسر تراجنس را بازی می کرد که هیچ جایی در این دنیا نداشت. وی برای بازی در این نقش مجبور شد موهای خود را کوتاه کرده و روی صدای خود کار کند تا صدایی شبیه پسرها داشته باشد. اما ارزشش را داشت و وی توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر زن را به دست آورد.

۶- سریال «بتی زشت» (Ugly Betty)

6
سریال تلویزیونی «بتی زشت» در سال ۲۰۰۶ پخش شد و بازی در این فیلم به آمِریکا فررا کمک کرد که به شهرت برسد. نقش اول این سریال را دختری به نام بتی سوارز بازی می کرد که به طرز خنده داری لباس می پوشید و اصلاً جذاب به نظر نمی رسید. فررا برای بازی در این سریال جایزه ی اِمی را به دست آورد.

۷- نَنی مک فی (Nanny McPhee)

7
در این فیلم جالب در مورد بچه های شیطانی که تنها یک عفریته می توانست از پس آن ها برآید، اِما تامپسون نه تنها نقش اول را بر عهده داشت بلکه نویسندگی فیلمنامه را نیز انجام داده بود. تامپسون برای ساخت این فیلم بسیار تلاش کرد به طوری که نوشتن فیلمنامه ی آن ۹ سال به طول انجامید.

۸- فیلم «Wish Upon a Star»

8
این فیلم کمدی در سال ۱۹۹۶ منتشر شد و می توان آن را اولین نقش آفرینی موفق دانیله هریس نامید. این فیلم داستان دو خواهر را روایت می کند که بدن هایشان را با هم عوض می کنند. هریس در این فیلم نقش یک دانشجوی مدلینگ به نام هیلی را بازی کرده که بدن خواهر زیبا و خوش اندامش را از او می گیرد و بدن خود را به او می دهد.

۹- سریال «خانواده ی امروزی» (Modern Family)

9
تاکنون ۸ فصل از سریال کمدی «خانواده ی امروزی» پخش شده است و پخش آن همچنان ادامه دارد. وی در این فیلم نقش یک دختر نوجوان معمولی را بازی می کند که رفته رفته به یک زن جوان تبدیل می شود. اما از آن جا که وی نقش دختری معمولی بدون هیچ گونه جذابیت و دوستی را بازی می کند تماشاگران متوجه تغییرات این شخصیت در طول ۸ فصل سریال نشده اند.

۱۰- دختری با خالکوبی اژدها (The Girl with the Dragon Tattoo)

10
فیلم «دختری با خالکوبی اژدها» توسط دیوید فینچر کارگردان معروف ساخته شده است که روونی مارا برای بازی در این فیلم به شهرت زیادی دست یافت و نامزد دریافت جایزه ی اسکار نیز شد. وی در این فیلم نقش یک هکر ضد اجتماعی بسیار زشت را بازی می کند.
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • ساسان اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۶

    اینا که خودشون زشتن، کجاشون خوشگله ؟نیازی نیست نقش زشتا رو بازی کنن چون خودشون زشتن

  • مسعود اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۶

    آرایش سمت راستیارو پاک کنی تفاوتشون با سمت چپی به صفر میل میکنه :))

  • Amir Safari اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۶

    در حقیقت تنها کاری که گریمور کرده اینه که بدون ارایش فرستادشون سر صحنه،

  • Saafa اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۶

    اینا تو واقعیت هم زشتن که :/

  • hossein اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۶

    فقط روونی مارا خودش خوشگل بوده. بقیه زیاد خوشگل نیست. بعضی هاشون حتی توی فیلم بهتر بودن

    • فرهاد خرداد ۱, ۱۳۹۶

      این رونی مارا چقد خشگل بوده
      ببینم ایا ایشون مجردن