طراحی های بسیار زیبایی که فقط با یک قلم و یک خط پیوسته ترسیم شده اند [تماشا کنید]

طراحی های بسیار زیبایی که فقط با یک قلم و یک خط پیوسته ترسیم شده اند [تماشا کنید]

طراحی از جمله هنرهایی است که به تمرین بسیار نیاز دارد زیرا به منظور ترسیم خطوط صاف، یا دایره های واقعا گرد باید مهارت کافی برای این امر داشته باشید تا در نهایت بتوانید آنچه می بینید یا در ذهن متصور می شوید را روی زمینه موردنظر پیاده سازی کنید.

در همین راستا، یک زوج هنری فرانسوی علاوه بر تبحر داشتن در این امر، خلاقیتی در آثار خود به خرج داده اند که واقعا زیبا و دیدنی است. این زوج هنری با نام اختصاری DFT از «اما» و «استفان» تشکیل شده که در حال حاضر در پاریس و برلین مستقر هستند.

خلاقیت کار آن ها در این است که با یک خطِ پیوسته و بدون برداشتن دست از روی زمینه ی کار، نقش های موردنظر خود را ترسیم می کنند. طراحی های مینیمالیستی این گروه دو نفره که از طریق کشیدن یک خط دنباله دار و غیر منقطع خلق می شوند، تنوع گسترده ای داشته و از حیوانات انتزاعی گرفته تا ماشین و دوچرخه را شامل می شوند.

این زوج هنری در رابطه با خلاقیت خود بیان داشته اند: «ما در طول طراحی های خود چندین فاز گوناگون را سپری می کنیم که به لحاظ بصری کاملا غنی و پیچیده به نظر می رسند. سپس عناصری که ضروری نیستند را پاک می کنیم که مرحله دشواری به شمار می رود. اما در نهایت طرح زیبایی بر جا می ماند.»

برای دیدن خلاقیت بسیار زیبای این هنرمندان پیشنهاد می کنیم ویدئوی زیر را تماشا کنید. همچنین برای دنبال کردن فعالیت های آن ها نیز می توانید به صفحه اینستاگرام آن ها به این نشانی مراجعه کنید.

با روزیاتو همراه باشید.

منبع: boredpanda
دیجیاتو
بدون نظر

ورود