۸ حقیقت جالب درباره آدولف هیتلر که نمی دانید

۸ حقیقت جالب درباره آدولف هیتلر که نمی دانید

آدولف هیتلر را شیطانی ترین مرد تاریخ بشر می دانند. همه از عقاید نژاد پرستانه ی او و جنایت های میلیونی که با فرمان او صورت گرفت آگاه هستند. اما در اینجا می خواهیم ابعاد دیگری از زندگی این مرد عجیب را به شما نشان دهیم.

۱- به یک دختر یهودی علاقه داشت
عجیب به نظر می رسد اما هیتلر در دوران مدرسه به یک دختر یهودی علاقمند شده بود. این دختر که استفانی آیزاک نام داشت از علاقه ی هیتلر به خودش بی خبر بود. هیتلر در آن زمان بسیار خجالتی بود و هرگز علاقه اش را به استفانی ابراز نکرد. با این وجود، خیالبافی های او در مورد استفانی بعدها تبدیل به احساس نفرت از تمام یهودی ها شد.
۲- از مشکلات گوارشی رنج می برد
هیتلر در تمام زندگی از مشکلات شدید گوارشی رنج می برد. او اغلب دچار معده درد، گاز شکم، اسهال مزمن و احساس ناراحتی بعد از صرف غذا بود. به علاوه او به قدری نگران بود کسی از این مشکلات او باخبر شود که بیست و نه داروی مختلف را برای درمان مشکلاتش امتحان کرد اما هیچ کدام کمکی به او نکردند.
۳- دچار نقص عضو بود
هیتلر در جنگ جهانی اول و زمانی که برای ارتش آلمان می جنگید از ناحیه ی تناسلی مجروح شد و پزشکان برای جلوگیری از گسترش عفونت مجبور شدند یکی از بیضه ها را بردارند.
۴- تصمیم داشت کشیش شود
هیتلر در چهار سالگی و در یکی از روزهای زمستان درون یک دریاچه سقوط کرد و کشیشی جان او را نجات داد. این اتفاق چنان اثر عمیقی بر هیتلر گذاشت که تصمیم گرفت کشیش شود. با این وجود، با بالا رفتن سن به این نتیجه رسید که به جای خدمت در راه خدا می خواهد خود تبدیل به خدا شود.
۵- به زن ها دست درازی می کرد
هیتلر خود را در دست درازی به زن ها آزاد می دانست و البته تنها به این کار بسنده نمی کرد. او با خواهرزاده اش گلی رابال رابطه ی نزدیکی داشت و بسیاری رابطه ی آن ها را فراتر از یک ارتباط دوستانه می دانستند. گلی در بیست و سه سالگی دست به خودکشی زد. عده ای علت این اتفاق را سوء استفاده های جنسی هیتلر از او می دانند.
۶- نمی توانست رانندگی کند
عجیب به نظر می رسد اما هیتلر هرگز تلاش نکرد رانندگی را یاد بگیرد. بعضی معتقدند علت این مسأله آن بود که هیتلر از اینکه در برابر دیگران شکست بخورد وحشت داشت. با این حال، او ارتشش را با یک راننده ی شخصی و با موفقیت هدایت می کرد.
۷- گیاهخوار بود
دیکتاتور بزرگ علاقه ی بسیار زیادی به حیوانات داشت و مخالف انجام آزمایش روی آن ها بود. او در خاطرات شخصی اش بارها به گیاهخوار بودنش اشاره کرده و حتی در فکر آن بود تا بعد از جنگ گیاهخواری را رسما به عنوان یک ایدئولوژی معرفی کند. او این ایده را در گفتگویی با ژوزف گوبلز وزیر تبلیغات دولت نازی هیتلر بیان کرده بود.
۸- مخالف مصرف سیگار بود
اگرچه او در دوران جوانی بسیار سیگار می کشید اما زمانی که به قدرت رسید با مصرف سیگار مخالفت کرد. او مصرف سیگار را هدر دادن پول می دانست و حتی با منع مصرف سیگار در وسایل نقلیه ی عمومی، برای این کار اقدام کرد.
منبع: brightside
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۵ نظر

ورود

  • ناشناس مهر ۶, ۱۳۹۷

    تقریبا نیمی از مواردی که بالا گفته شده دروغه
    اگر نویسنده ی محترم فقط ۱۰۰ صفحه درباره هیتلر خونده بود (مثل کتاب نبرد من) این دروغ های بی اصل و اساس را بیان نمی کرد.
    اگر از تاریخ اطلاعی ندارید، تحریفش نکنید

  • بهروز مهر ۲۶, ۱۳۹۷

    کذب محض . شما کتاب نبرد من هیتلر و کامل بخون و دفترچه خاطرات هیتلر رو . این اراجیف ها چیه !!!!

  • منتقد بهمن ۱۱, ۱۳۹۷

    این مذخرفات رو نشر ندید. چطوری میتونید جواب این تهمت هارو بدید؟اگر فقط کمی در باره هیتلر میدونستید این چرت و پرت ها رو نمیگفتید .

  • مولنروژ خرداد ۹, ۱۳۹۹

    به درد مجلات زرد میخوره این اراجیف. من طرفدار هیتلر نیستم ابدا. اما این چیزایی که اینجا نوشته شده کذب محضه. شر و وره. بدرد جذب نوجوونایی که تازه سرچ کردنو یاد گرفتن میخوره.

    • ا خرداد ۷, ۱۴۰۰

      خیلی خنده دار بود اگه میتونی یه منبع بزار که این هارو ثابت کنه