۲۰ ورزشکاری که قوی هیکل ترین ورزشکاران تاریخ لقب گرفته‌اند

۲۰ ورزشکاری که قوی هیکل ترین ورزشکاران تاریخ لقب گرفته‌اند

آیا می دانید قوی هیکل ترین ورزشکاران تاریخ چه کسانی هستند؟ با ما همراه باشید تا به جواب این سوال برسید. کاملاً طبیعی است که یک ورزشکار از لحاظ فیزیک بدنی شرایط مناسب تری نسبت به دیگر افراد جامعه داشته باشد اما در میان ورزشکاران نیز افرادی هستند که هیکل بسیار تنومندی داشته و این فیزیکی بدنی حتی فراتر از عرف رشته ورزشی آن هاست. تقریباً تمامی ورزشکاران امروزی درشت جثه تر، قوی تر و سریع تر از دیگر افراد و حتی ورزشکاران دهه های گذشته هستند. منظور ما این نیست که ورزشکاران گذشته ضعیف تر بوده اند اما ورزشکاران امروزی به طور متوسط نسبت به ورزشکاران قدیمی جثه بزرگتری دارند. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با تعدادی از  درشت جثه ترین و قوی هیکل ترین ورزشکاران تمام دوران آشنا کنیم که بدون شک خالی از لطف نخواهد بود.

۱- ولادیمیر کلیچکو: بوکس حرفه ای

قوی هیکل ترین ورزشکاران

کاملاً قابل درک است که یک بسکتبالیست با قد نزدیک به ۱۹۵ سانتیمتر ورزشکار بلندقدی در رشته خود محسوب نمی شود اما اگر شخصی در دنیای بوکس چنین قدی داشته باشد بیش از پیش خوفناک به نظر خواهد رسید. ولادیمیر کلیچکو یک بوکسور حرفه ای اهل اوکراین است که سال ها نفر اول این رشته بود. نکته جالب این که وی با قد ۱۹۸ سانتیمتر حدود ۴۵ سانتیمتر از همسر بازیگرش هایدن پانتیه بلندتر است و در مقابل او مانند یک غول بنظر می رسد. کلیچکو یکی از قوی هیکل ترین ورزشکاران فعال در تاریخ بوکس است.

۲-یان راوچ: بیسبال

قوی هیکل ترین ورزشکاران

شاید بتوان گفت که دنیای بیسبال جای قوی هیکل ترین ورزشکاران نیست اما یان راوچ قوانین این ورزش را تغییر داده است. وی با قد ۲.۱۱ سانتیمتر به مدت ۱۱ سال یکی از بزرگ ترین پرتاب کننده های راست دست و بلندقدترین بازیکن این رشته در تاریخ بیسبال ایالات متحده بود.

۳- لوگان آندروسک: بیسبال

قوی هیکل ترین ورزشکاران

وقتی پای پرتاب کننده های بیسبال به میان می آید نمی توان از نام لوگان آندروسک بازیکن تیم سینسیناتی ردز گذشت. وی با بیش از ۲ متر قد و ۱۰۴ کیلوگرم وزن یکی از قوی هیکل ترین ورزشکاران این رشته است. مهم تر این که وی با این جثه خود می تواند توپ را با سرعت ۱۵۲ کیلومتر بر ساعت به سمت شما پرتاب کند که برای هر دریافت کننده ای خوفناک به نظر می رسد.

۴- آکیبونو تارو: کشتی

قوی هیکل ترین ورزشکاران

آکیبونو تارو یک ورزشکار سابق در رشته سامو در ژاپن بود که به دنیای کشتی کج حرفه ای روی آورد. وی با وزن ۲۵۰ کیلوگرمی خود رقبایش را در وحشت فرو می برد. اگر چه وی گاهی دست به کاهش وزن می زد اما از وزن قابل توجه خود نهایت استفاده را می برد. وی با این وزن حیرت انگیز و قد ۲ و متر و ۳ سانتی خود یکی از عظیم الجثه ترین و قوی هیکل ترین ورزشکاران تاریخ است.

۵- ماریوژ واچ: بوکس حرفه ای

قوی هیکل ترین ورزشکاران

به عنوان یکی از قوی هیکل ترین بوکسورهای تاریخ، ماریوژ واچ ۲ متر قد و بیش از ۱۱۳ کیلوگرم وزن دارد. همه این بوکسور لهستانی را به خاطر رویارویی اش در سال ۲۰۱۲ با ولادیمیر کلیچکو می شناسند که صدای ضربات مشت این دو در جهان پیچید. اما همین جثه و هیکل غول آسا نیز کمکی به واچ برای بدست آوردن عنوان قهرمان بوکس جهان نکرده و از کلیچکو شکست خورد.

۶- رونی کلمن: پرورش اندام

قوی هیکل ترین ورزشکاران

وقتی بیش از ۷ بار برنده مسابقات مسترالمپیا می شوید بدون شک جثه بزرگی دارید. رونی کلمن با وزنه زدن های سنگین توانست خود را به یک غول در دنیای پرورش اندام تبدیل کند. کلمن با قد ۱۸۰ سانتیمتر و وزن ۱۳۵ کیلوگرمی خود یکی از قوی هیکل ترین ورزشکاران رشته پرورش اندام بود. در دوران اوج حرفه ای رونی کلمن تنها ۶ درصد از حجم بدن او از چربی تشکیل شده بود که از او یک کوه عضله ساخته بود.

۷- کامرون لو: بیسبال

قوی هیکل ترین ورزشکاران

کامرون لو یک بازیکن بیسبال حرفه ای بود که با وزن ۱۱ کیلوگرمی و قد ۲۰۳ سانتیمتری اش یکی از قوی هیکل ترین ورزشکاران در دنیای بیسبال لقب گرفت. او در دوران فعالیت حرفه ای خود برای باشگاه های زیادی بازی می کرد.

۸- روی هیبرت: بسکتبال

قوی هیکل ترین ورزشکاران

روی هیبرت با قدی بیش ۲ متر و ۱۸ سانت به آقای عمودی و دراز بسکتبال ان بی ای شهرت داشت. علاوه بر این هیکل غول آسا وی پرش های بلندی نیز داشت که هیچ کس نمی توانست در برابر توپ های پرتابی او شانسی برای دفاع داشته باشد. هیبرت یکی از قوی ترین مدافعانی بود که ان بی ای سال هاست به چشم ندیده است.

۹- جو فینلی: هاکی

قوی هیکل ترین ورزشکاران

جو فینلی یک بازیکن دنیای هاکی روی یخ بود که کوهی از عضله و خشم لقب گرفته بود. وی با ۲۰۳ سانتیمتر قد و بیش از ۱۱۳ کیلوگرم وزن مانند یک عقاب روی یخ پرواز می کرد. فینلی کسی نبود که بازیکنان رقیب آرزوی مقابله با او را داشتند.

۱۰- اندی فوردهام: دارت

قوی هیکل ترین ورزشکاران

شاید دارت بازی فیزیکی مورد علاقه شما نباشد اما هنوز هم یک ورزش به شمار می آید. اندی فوردهام با ۱۹۳ سانتیمتر قد و وزن ۲۰۲ کیلوگرمی خود یکی از برترین دارت اندازهای تمام دوران بود. البته او اکنون برنامه های کاهش وزن را دنبال کرده و وزن خود را به ۱۲۵ کیلوگرم کاهش داده است.

۱۱- جاناتان براکستون: بیسبال

قوی هیکل ترین ورزشکاران

پرتاب کننده تیم سینسیناتی ردز شاید قوی هیکل ترین ورزشکار تاریخ باشگاه خود باشد. جاناتان براکستون با وزن ۱۳۶ کیلوگرم و قد ۱۹۳ سانتیمتری خود یک هیولا است که هنوز هم در دنیای بیسبال فعالیت دارد.

۱۲- جان دالی: گلف

قوی هیکل ترین ورزشکاران

جان دالی ۵۱ ساله بیشتر شبیه بازیکنان راگبی است اما جالب این که با ظاهر قوی هیکلش یکی از بهترین و مشهورترین گلف بازان تاریخ به شمار می آید. او ۱۶۸ کیلوگرم وزن و ۱۸۰ سانتیمتر قد دارد.

۱۳- نیت فریمن: راگبی

قوی هیکل ترین ورزشکاران

نیت فریمن با قد ۲۰۳ سانتیمتری و وزن ۱۱۳ کیلوگرمی یکی از قوی هیکل ترین ورزشکاران راگبی جهان است که از سال ۲۰۱۴ در لیگ راگبی مکزیک فعالیت می کند.

۱۴- باب سپ: بوکس حرفه ای

قوی هیکل ترین ورزشکاران

وقتی که در رینگ با یک غول ۱۹۶ سانتیمتری که ۱۷۷ کیلوگرم وزن دارد مواجه می شوید اولین فکری که به ذهنتان خطور می کند فرار است. اگر چه وی رکورد قابل توجهی در دنیای بوکس ندارد اما یکی از قوی هیکل ترین ورزشکاران رشته بوکس و یک هیولانی ترسناک است که اکنون در دنیای بازیگری فعالیت دارد.

۱۵- استفان استروو- مبارز ام ام اَی

قوی هیکل ترین ورزشکاران

با لقب «آسمانخراش»، استفان استروو یکی از شناخته شده ترین مبارزان دنیای ام ام اَی به شمار می آید. وی بیش از ۲۱۳ سانتیمتر طول داشته و از قد بلند خود به خوبی در دنیای کیک بوکسینگ استفاده کرده است.

۱۶- پاو گسول: بسکتبال

قوی هیکل ترین ورزشکاران

پاو گسول یکی از مشهورترین بازیکنان بسکتبال و قوی هیکل ترین ورزشکاران این رشته است. وی با قد ۲۱۳ سانتیمتری خود ۶ بار بهترین بازیکن ان بی ای شده است.

۱۷- جان کران: راگبی

قوی هیکل ترین ورزشکاران

جان کران از همان دوران دبیرستان یک غول پرطرفدار در دنیای راگبی بود. او با قد بیش از ۲۱۳ سانتیمتر و وزن ۲۰۰ کیلویی خود یک هیولای واقعی است که عنوان قوی هیکل ترین ورزشکار تاریخ ورزش راگبی را یدک می کشد.

۱۸- شان راجرز: راگبی

قوی هیکل ترین ورزشکاران

وقتی ۱۹۳ سانتیمتر قد و حدود ۱۶۰ کیلوگرم وزن داشته باشد بدون شک یک کوه عضله در میدان مسابقه به شمار خواهید آمد که هیچ کس توان مقابله با شما را ندارد. شان راجرز در دوران حرفه ای خود یک مدافع ترسناک ورزش راگبی برای حریفان بود.

۱۹- هونگ مان چوی: کیک بوکسینگ

قوی هیکل ترین ورزشکاران

هونگ مان چوی یک کیک بوکسر حرفه ای با قد ۲۱۸ سانتیمتر و وزن ۱۵۰ کیلوگرم است که در دنیای کیک بوکسینگ یک غول بی رقیب به شمار می آید. آن انقدر بلند قد است که به دنیای داستان های تخیلی و فانتزی تعلق دارد.

۲۰- ایو کارلوویچ: تنیس

ایو کارلوویچ یک تنیس باز حرفه ای با قدی در حدود ۲۱۰ سانتیمتر است که دست او به هرجای زمین تنیس می رسد. این غول کروات یکی از قوی هیکل ترین ورزشکاران رشته تنیس در تاریخ می باشد که مایه افتخار کرواسی شده است.

ده چیزی که ورزشکاران کره شمالی در المپیک زمستانی برای اولین بار دیدند

کُشتی با اختاپوس؛ ورزشی که به فراموشی سپرده شده

نگاهی به رژیم غذایی و تمرینات ورزشی «دواین جانسون» برای حضور در فیلم «سریع و خشمگین»

ورزشکاران سرشناس جهان از چه رژیم غذایی و نوشیدنی استفاده می کنند؟

منبع: gloriousa
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۵۷ نظر

ورود

  • یاس مرداد ۸, ۱۳۹۷

    اکثرا بوکسور بودن.

    • عباس بهمن ۵, ۱۳۹۷

      حالا نمیخواد طرفداری بوکسورارو بگیری 🙂 🙂 🙂 🙂

      • شادمهر تیر ۱۹, ۱۳۹۸

        خخخخخخ نه انصافا بوکسورها کارشون درسته،خیلی اسمین

        • بهراد شهریور ۲۸, ۱۳۹۸

          بوکس دیگه چه ورزش مزخرفیه

    • شاپور بهمن ۵, ۱۳۹۷

      چه فایده که هیکلشون خوبه ولی مغزشون چون مشت خورده پر از بیماریه!

      • احسان تیر ۱۹, ۱۳۹۸

        نه بابا بوکس با این که مشت میخوره تو سر ولی اسیبهایش به اندازه کشتی و فوتبال نیست.
        گفته شده بوکس ورزش کم خطریه

        • صابر شهریور ۲۸, ۱۳۹۸

          الکی نمیخاد از اسیب های بوکس چشم پوشی کنی،همه میدونن که بوکس پر اسیب ترین ورزش است

      • ... تیر ۲۲, ۱۳۹۸

        اتفاقا بوکس یکی از کم خطر و کم اسیب ترین ورزشهای رزمیه جهانه و تازه باعث قوی شدن هوش و بدن میشه.

        • حمید صفت شهریور ۲۸, ۱۳۹۸

          بوکس ورزش بسیار مسخره و پر اسیب است،من قبلا میرفتم ولی الان حالم ازش بهم میخوره چون خیلی پر اسیب بود

      • بسیج تیر ۲۲, ۱۳۹۸

        شاپور چی میگی بزای خودت،اتفاقا کشتی و فوتبال اسیب دیدگی سرشون بیشتر از بوکسه و اگر اینجوریه اوناها مغزشون مشکل داره.
        بوکس یکی که بهترین ورزشهای رزمیه و باعث قوی شدن بدن میشه

        • بهراد شهریور ۲۸, ۱۳۹۸

          بسیج جان تو چی میگی واسه خودت!؟ کشتی یکی از کم آسیب ترین ورزشهای رزمیه ولی بوکس رو که اکثر کشورها بخاطر اسیبهاش ممنوعش کردند.

      • abolfazl تیر ۲۹, ۱۴۰۲

        اخه …که میگی بثکس پایه تمام ورزش ها است …بوکس قدمتش به ۲۰۰سال هم نمی رسه

    • مانی فروردین ۱۱, ۱۳۹۸

      صد تا بوکسور نمیتونن از مبارزه با کشتی گیر جون سالم بدر ببرن چون کشتی گیرها خیلی قوین و خیلی حرفه ایی

      • علی خرداد ۴, ۱۳۹۹

        ?????????حالت خوبه چیزی نزدی؛اما ساقی شما یکی ازباوجدان‌ترین ساقی های دنیا هستش قدرشو بدون از این جور چرت‌وپرت‌ها بازم بگو دمت گرم خیلی نخودمغزی خداییش

    • فرهاد شهریور ۲۸, ۱۳۹۸

      اتفاقا بوکسورها بدنی سست و ضعیف دارند.

  • حیدر بهمن ۵, ۱۳۹۷

    اکثرشون با مکمل بودن

  • مانی فروردین ۱۱, ۱۳۹۸

    صد تا بوکسور نمیتونن از مبارزه با کشتی گیر جون سالم بدر ببرن چون کشتی گیرها خیلی قوین و خیلی حرفه ایی

    • بهمن تیر ۱۹, ۱۳۹۸

      میخوای من برای هزارتا کشتی گیر رو ناک اون کنم!؟؟بوکس یکی از ورزشهای حرفه اییه جهانه و هیچ ورزش ار نظر قدرت به بوکس نمیرسه

      • بنیامین شهریور ۲۸, ۱۳۹۸

        ببین بهمن جون ،بوکس خیلی پراسیبه و تازه اکثر کشورها ممنوعش کردند.
        ولی کشتی یکی از پرکاربرد ترین ورزشهای رزمیه و خیلی طرفدار داره.

      • عبد اسفند ۲۸, ۱۳۹۸

        تو خودتو ناک اوت نکن???

      • علی خرداد ۴, ۱۳۹۹

        احسنت کاملاً درسته آقابهمن این مانی نخودمعزهستش زیادبه گفته هاش گوش نکن بوکس مادر تمام ورزش‌های جهانه یه بوکسور ازحداقل‌ترین فضا وزمان نهایت استفاده در میکنه تمام کشتی‌گیرهای جهان هم جمع بشن بازم تومبارزه بایه بوکسور درجه۲ شکست میخورن بوکس ورزشی کاملاً عالی حرفه‌ای ودیدنی است هیچ کسی۹۹%آدمهابدون هیچ چون وچرایی علاقمندبه تماشای ورزش بوکس هستن هیچ ورزشی وتاریخ مثل بوکس دیدنی نیست

    • زمستون تیر ۱۹, ۱۳۹۸

      ها زورت میاد که اکثر قوی هیکلها بوکسور بودند!؟؟؟
      هیچ ورزشی از نظر جذابیت به پای بوکس نمیرسه

      • حمید صفت شهریور ۲۸, ۱۳۹۸

        دیگه کسی ورزش مسخره ی بوکس رو نمیره چون هم خطرناکه و هم کشته هم داده!!!!!
        بهترین ورزش برای قوی شدن و درگیری فقط کشتی است

  • جمشید فروردین ۳۱, ۱۳۹۸

    بوکسورها اگرم خوش هیکل باشن ولی بازم ضعیفن و علاوه بر قدرت کمشون به احتمال زیاد آسیب های زیادی در بدنشان هست مثلا بیماری مغزی و شکستگی دماغ.

    • سپهر تیر ۱۹, ۱۳۹۸

      نه نترس بوکسورها خیلی قوی هستند و هیچ مشکلی ندارند من خودم بوکسورم و دماغم شکسته ولی اصلا ضعیف نیستم.
      بوکس قوی ترین ورزش دنیاست

      • سینا شهریور ۲۸, ۱۳۹۸

        من ۳سال بوکس میرفتم و علاقه داشتم ولی صحنه های وحشیانه،ناجوانمردی و اسیب هایی که در بوکس دیدم دیگه نرفتم.،ولی الان چند ماه است که کشتی آزاد میروم و پی بردم که بهترین ورزش رزمی کشتی است و حتی میتونی هزار تا بوکسورم ضربه فنی کنی.

    • نیما تیر ۲۲, ۱۳۹۸

      ببین جمشید جان همه ورزشها اسیبهای خودشونو دارند،حتی شنا هم خطرات زیادی داره مثل پوکی استخوان،قارچ و عفونتهای ریوی و دکترهای زیادی گفتند که ورزش بوکس از نظر اسیبهای جسمی و روانی از بقیه ورزشها کم تره.
      بوکس یکی از ورزشهوی مفید برای بدنه

      • پدرام شهریور ۲۸, ۱۳۹۸

        لابد اون دکترها که گفتن بوکس کم خطر است مدرکشون رو خریدند خخخخخ،همه مردم میدانند که بوکس پر اسیب است و کشته های زیادی داده.
        من با ورزش بوکس مخالفم

  • نیما اردیبهشت ۲, ۱۳۹۸

    تصویر کشتی گیر سومو مربوط به آکیبونو تارو نیست این تصویر متعلق به آقای کونیشیکی (سمت راست) است.

  • فربد خرداد ۲۸, ۱۳۹۸

    قد ولادیمیر کلیچکو ۱۹۸ سانتیمتره که شما اشتباه گفتی داداششم ۲مترو یک سانت ویتالی
    تایسون فیوری هم ۲مترو ۶ سانتی متر هستش موفق باشی

  • عثمان تیر ۱۹, ۱۳۹۸

    بوکسورها خیلی قوین و قدرت بدنی بالایی دارند

    • ایدا شهریور ۲۸, ۱۳۹۸

      کشتی که خیلی از بوکس حرفه ایی تر و سخت تر است و بدن را بیشتر قوی میکند،ولی بوکس یک ورزش ضعیف و پر اسیب است و دیگه کسی بوکس نمی رود.

  • لیتو تیر ۲۲, ۱۳۹۸

    خداوکیلی بوکسورها خیلی حرفه ایی و قوین ولی چرا مایک تایسون،کلی و انتونی جاشوا نیستند!؟؟

    • صابر شهریور ۲۸, ۱۳۹۸

      اخه بوکسورها آدم هستن که بخوایم اسمشونو بزاریم!؟بوکس یعنی دو نفر از روی خریت بهم اسیب جدی وارد کنند.

  • عادل ۱۹۸۸ شهریور ۲۴, ۱۳۹۸

    بوکس ورزش خوبیه ولی در ایران خیلی بده همگرانش کردند و هم مربی روحیه بچه ها رو خراب میکنند ورزش بوکس خیلی خوبه اعتمتد بنفس آدم در مبادزات خیابانی بیشتر میکنه برای بعضی ها هم باعث شکست اعتماد بنفس میشه. بستگی به مربیت داره باید یک مربیه خوب با دارای روانی خوب باشد که انتخاب کنی باید بهت تمرین خوب و به انداره بهت بده باید خوب کار کنه باهات.من عاشق بوکس هستم ولی خیلی مانعها بودمد که نتونستم ادامه بدم واقعا وقتی ک تمرین میکردم عالی بود بوکس بینظیره جنگده و مقاومت میکنه سزسختت هم میکنه هوش بیشتر میکنه تحمل ضربات تو رو پخته تر میکنه تا مشت نخوری و نزنی بوکسور نمیشی

    • حمید صفت شهریور ۲۸, ۱۳۹۸

      ببین عادل من جودو،بوکس،تکواندو و کشتی آزاد رفتم و از بین همه اینها کشتی آزاد پرکاربرد تر،حرفه ایی تر و قوی ترین ورزش است ولی بوکس ورزش اسونیه و بااین که اسونه مربیها چه در خارج و ایران بوکس رو از روی اجبار آموزش میدهند و خودشونم میدانند که بوکس ورزش کم طرفدار،پراسیب و چرتیه.
      از نظر من و اکثر ورزشکاران جهان،کشتی یک ورزش رزمی حرفه ایی است و خیلی پرطرفداره.

  • شایان شهریور ۲۸, ۱۳۹۸

    کشتی ازاد بهترین ورزش رزمیه تاریخه و قهرمانان زیادی داره ولی چرا اسم نزاشتید!؟؟

    • احمد آبان ۱۷, ۱۴۰۰

      کشتی تو دنیا زیاد طرفدار نداره غیر از چند تا کشورهایی که قوی هستن حتی میخواستم تو المپیک حذفش کنن ولی بوکس یه ورزش پرطرفداری هست در ضمن بوکس حرفه ای آسیب هاش زیاده نه آماتور

  • صمد مهر ۳, ۱۳۹۸

    اسم جردن باروز یکی از قوی ترین و هیکلی ترین کشتی گیران آزاد را ننوشتید.

  • اندی مهر ۲۱, ۱۳۹۸

    کشتی گیران و جودو کاران خیلی حرفه ایی و قوی هستند

  • عرفان بهمن ۵, ۱۳۹۸

    بسم تعالی
    بوکس سلطان ورزش هاست???
    اره بوکس پر خطره وجایی برای سوسولا نداره ?
    بعدشم اگه نمیدونی بدون بعداز والیبال بوکس پرطرفدار ترین ورزشه?
    هرکی تو بوکس موند دمشگرم هرکی هم رفت شرش کم????

    • فرهاد اسفند ۱۰, ۱۳۹۸

      الان اکثر کشورها ورزش مزخرف بوکس را بخاطر اسیبهایش ممنوع کردند

    • عبد اسفند ۲۸, ۱۳۹۸

      توی باغ نیستی
      پرطرفدارترین ورزش فوتباله??

    • سید ماهان باقی(منتقد بزرگ) اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰

      برو بابا دوست داری برو بوکس بیا بزن تو سرمن والا بوکس به چه دردی میخوره نه بدنه قوی میکنه فقط به بقیه و خودت مشت میکوبی

  • عبد اسفند ۲۸, ۱۳۹۸

    بیگ شو و گریت کالی ،اندره د جاینت کشتی کج تو لیست نیستن

  • مهرزاد اسفند ۲۹, ۱۳۹۸

    چرا بعضی ها قدشون اندازه تیره برقه!؟؟؟تو این لیست قدشان خیلی دراز و بی ریخت بود،،،قد مناسب برای مرد ۱۶۸است و بالای ۱۷۴دیگه خیلی درازه.

    • پرهام اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹

      ایول حرف حق رو زدی

    • Mamad آذر ۲, ۱۳۹۹

      داش چرا چرت میگی نکنه ترنسی فک میکنی قده مناسبت ۱۶۸ هست؟ قده زیذ۱۸۰پایینه بذا مردا

  • ایرج اسفند ۲۹, ۱۳۹۸

    کشتی گیران فرنگی کار خیلی قوی هستند.

  • سروش اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۹

    ری مستریو قوی ترین و حرفه ایی ترین ورزشکار و کشتی (کج)گیر جهان است و خیلی خوش هیکله،،،همچنین بروس لی هم هیکلی با جثه متوسط داشت و خیلی قوی بود.

  • یه نفر اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۹

    سلام ممنون بابت مطالب…
    البته به نظرم بهتره از کلمه غول و هیولا استفاده نشه برا این هیکل افراد چون کلمه غول یا هیولاحس منفی به ادم میده

  • سید ماهان باقی(منتقد بزرگ) اردیبهشت ۷, ۱۴۰۰

    آقا لطفا چرت و پرت نگید بوکس بیخوده کشتی گیر ها قوی ترن

  • ارتش تیر ۱۰, ۱۴۰۰

    از نظر من وررش کشتی آزاد و کشتی فرنگی حرفه ایی ترین،سخت ترین،پرکاربرد ترین و پرطرفدار ترین ورزشهای رزمی هستند.
    درضمن قوی ترین ورزشکاران و کشتی گیران جهان عبدالرشید سعدالله اف،الکساندر کارلین،جردن باروز،اسنایدر،سایتیف و کایل داک و….. هستند…

  • میعاد تیر ۱۴, ۱۴۰۰

    کشتی آزاد و کشتی فرنگی پادشاه ورزش های رزمی هستند و کشتی گیر ها قوی ترین،شجاع ترین،سریع ترین و هیکلی ترین ورزشکاران هستند.

  • جانم فدای رهبرم شهریور ۱۹, ۱۴۰۰

    حبیب نورماگمادوف حرفه ایی ترین و قوی ترین رزمی کار تاریخ جهان است و او قبلاً کشتی گیر آزاد کار بود و بعد در مسابقات ام ام ای شرکت کرد و تمام حریفانش را با فنون کشتی آزاد ضربه فنی و تسلیم می کرد.

  • حسین آبان ۲۷, ۱۴۰۲

    الکساندر کارلین رو ننوشتی؟