با چهره های مشهوری آشنا شوید که اصل و نسب اشرافی دارند

با چهره های مشهوری آشنا شوید که اصل و نسب اشرافی دارند

در حالی که درباره ی اصالت اشرافی مورد ادعای بسیاری از چهره های مشهور تردید وجود دارد اما بعضی از آن ها حقیقتا اصالتی اشرافی دارند. در ادامه به فهرستی از چهره های مشهوری می پردازیم با خاندان های سلطنتی نسبت دارند. به طور قطع بعضی از این موراد باعث تعجب شما خواهد شد!

۱- باراک اوباما
اگرچه زمانی که اوباما به مقام ریاست جمهوری امریکا رسید پرسش های زیادی درباره ی اصل و نسب او به وجود آمد، اما او نسبتی غیر قابل انکار با خاندان های سلطنتی دارد. رئیس جمهور پییشین امریکا با دو پادشاه اروپایی یعنی ویلیام شاه اسکاتلند و ادوارد اول شاه انگلستان نسبت دارد. با این حال اوباما برای دستیابی به موفقیت از اصالت اشرافی خود بهره نبرده و معتقد است: « باید فکری به حال فقدان بلند پروازی در مردم کنیم. آن ها ماشین لوکس و لباس ها و خانه ای خوب می خواهند اما برای رسیدن به این ها سخت تلاش نمی کنند. همه باید سعی کنند تمام توانایی بالقوه ی خود را بالفعل کنند.»
۲- الن دی جنرس
الن دی جنرس مجری مشهور برنامه های تلویزیونی، با پادشاه ادوارد دوم نسبت دارد و از خویشاوندان دور کیت میدلتون، عروس خاندان سلطنتی بریتانیا است. بنابراین الن دی جنرس با ملکه ی انگلیس هم نسبتی دور دارد.
۳- جیک و مگی جیلنهال
این خواهر و برادر نه تنها بازیگرانی برجسته هستند بلکه اصل و نسبی اشرافی هم دارند. جیک و مگی جیلنهال از طرف پدری با ادوارد سوم پادشاه انگلستان نسبت دارند. این پادشاه از سال ۱۳۲۷ تا ۱۳۷۷ میلادی بر انگلستان فرمانروایی می کرد. بنابراین جیک و مگی گیلنهال نسبتی دور با ملکه ی انگلستان دارند.
۴- پاریس هیلتون
هیلتون نه تنها همواره سعی داشته مانند یک اشراف زاده زندگی کند بلکه در حقیقت نیز اصل و نسبی اشرافی دارد. نسبت اشرافی او به پادشاه هنری دوم باز می گردد و در نتیجه هیلتون نسبتی دور با ملکه ی بریتانیا دارد. هیلتون اعتقاد زیادی به اشراف زاده بودن خود دارد. او در مصاحبه ای با سایت YahooNews گفت: «در دنیا کسی شبیه به من وجود ندارد. معتقدم در هر دهه ای از تاریخ یک زن بلوند شاخص وجود دارد، مثل مریلین مونرو یا پرنسس دایانا و حالا هم من آن شخص هستم.»
۵- برد پیت
برد پیت علاوه بر آنکه یکی از چهره های شاخص هالیوودی است اصالتی اشرافی هم دارد. نسبت اشرافی پیت به پادشاه هنری دوم باز می گردد. این پادشاه از سال ۱۱۵۴ تا ۱۱۸۹ میلادی بر انگستان حکومت می کرد. بنابراین پیت نسبتی دور هم با ملکه ی انگلستان دارد. اما برد پیت اظهار کرده علاقه ای ندارد او را یک امریکایی اشراف زاده بدانند.
۶- بروک شیلدز
این بازیگر امریکایی که در دهه ی ۸۰ میلادی به شهرت رسید، تا چند سال قبل از اصل و نسب اشرافی خود بی خبر بود. در جریان یک برنامه ی تلویزیونی درباره ی شجره نامه ی افراد بود که شیلدز پی برد با ششمین پادشاه فرانسه نسبت دارد.
۷- سلن دیون
این خواننده ی موفق علاوه بر آنکه از صدایی بسیار زیبا برخوردار است، با اولین پادشاه فرانسه یعنی فیلیپ دوم نسبت دارد. این پادشاه از سال ۱۹۰ تا ۱۲۲۳ میلادی بر سرزمین فرانسه حکمرانی می کرد.
۸- هیلاری داف
این بازیگر و خواننده ی امریکایی هم اصل و نسبی اشرافی دارد. نسبت اشرافی او به ادوارد سوم پادشاه انگلستان باز می گردد. بنابراین او نسبتی دور با ملکه ی انگلستان دارد.
۹- آنجلینا جولی
آنجلینا جولی ستاره ی محبوب هالیوودی هم اصالتی اشرافی دارد. جولی از طرف مادری با فیلیپ پادشاه فرانسه نسبت دارد.
۱۰- اوما تورمن
این بازیگر مشهور امریکایی هم از جمله چهره های مشهوری است که با خاندان های سلطنتی نسبت دارند. تورمن از طرف پدری با ادوارد اول پادشاه بریتانیا نسبت داشته و بنابراین نسبتی دور با ملکه ی انگلیس دارد.
منبع: fame10
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • رضا نوری اردیبهشت ۲, ۱۳۹۷

    ممنون از سایت خوب تان ولی بیشتر این مطالب که در نت در گردش هست جنبه سرگرمی دارد و فان!!!! و قابل اثبات نیست.
    برای مثال اوباما سیاه پوست و با اصالتی کنیا افریقایی و طرف مادری اندوزنری نیز هست! حال چطور می تواند با پادشاه انگلستان که کلی از لحاط قاره و تبار و نژاد تفاوت دارد فامیل باشد؟!!! مگر ان شاه انگلستان هم ۸۰۰ سال پیش سیاه پوست و اصالتی افرقایی داشته باشد که نیست.
    مثل اینکه مثلا بگویند اقای ظریف در ایران با امپراطور ژاپن نسبت فامیلی دارد! یا گلزار با امپراطور چین! خخخ
    یا براد پیت تا ۲۵ سالگی جلو رستوران ها کار می کرد چطور ممکن با خاندان انگلستان نسبت داشته باشد که بیشتر این افراد از خانواده های فقیری بودند و با تلاش خود جایی رسیدند! درباره جرج کلونی هم میگند با لینکلن نسبت داشته یا هیلاری کلینتون با جکسون بنیان گذار امریکایی! که باز اینها معقول تر هستند تا موارد بالا اصلا از لحاظ ژنتیکی و تباری همخوانی ندارد.
    یا در جایی ان چهره در برنامه فهمیده با پادشاه ۹۰۰ سال پیش فرانسه نسبت داشت و خودش نمی داست! حال چطور مجری فهمیده و خود طرف نه نمی دانم و ان برنامه هم طنز بود.ولی گفتم بیشتر اینها جنبه تبلیغی و پرستیژی مثل پاریس هیلتون و اوباما و.. دارد و کلا هیچ مدرک علمی و ژنتیکی ندارند!

  • غبنمبغعن بهمن ۱۰, ۱۴۰۱

    دقیقا گل گفتی