بهترین هتل های مشهد از نظر مسافرین [رپورتاژ آگهی]

بهترین هتل های مشهد از نظر مسافرین [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شهر مشهد در مقایسه با شهرهای دیگر ایران بیشترین تعداد مسافر را به خود می‌بیند. میلیون‌ها زائر و گردشگر برای زیارت مهمترین بنای موجود در ایران راهی مشهدالرضا می‌شوند.

تعداد بالای هتل در مشهد و پیشنهادهای شگفت‌انگیز و متفاوت آن‌ها، کار رزرو و یا انتخاب یک هتل به عنوان بهترین هتل در تمام شهر را دشوار می‌کند.

انتخاب یک هتل به شدت به سلیقه و نیاز مشتری بستگی دارد، به خصوص برای گردشگرانی که به مشهد سفر می‌کنند نزدیک بودن هتل محل اقامتشان به حرم امام رضا (ع) در کنار سایر ویژگی‌های هتل اهمیت زیادی دارد.

در ادامه لیستی از بهترین هتل‌ های مشهد را طبق نظر شما مسافرین گرامی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند را آورده‌ایم.

همراهمان باشید.

هتل درویشی، مرتفع ترین مرکز اقامتی کشور

هتل درویشی دارای ۲۵ طبقه است که از این حیث به‌ عنوان مرتفع‌ترین مرکز اقامتی کشور محسوب می‌گردد. همچنین نمای هتل درویشی به‌صورت شیشه‌ای و نمای اسپایدار است که خود، جلوه‌ای ویژه به این هتل معروف مشهد داده است.
مسافرین وقتی در هتل درویشی که بزرگ‌ترین هتل آتریوم کشور نیز می‌باشد، حضور دارند می‌توانند با رفتن به طبقات فوقانی هتل، از پنجره‌های هتل شهر و صحن‌های حرم رضوی را مشاهده کنند و لحظات خاطره‌انگیزی را برای خود به وجود آوردند.

هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی که در دسته بهترین هتل های مشهد قرار دارد، خدماتی مطابق با استانداردهای بین‌المللی به همراه محیطی آرام و دل‌نشین را به میهمانان خود ارائه می‌دهد و همچنین به برخی از جاذبه‌های گردشگری مشهد همچون آرامگاه نادرشاه افشار، آرامگاه شیخ بهایی، بازار رضا، مراکز خرید و مسجد گوهرشاد نیز نزدیک بوده که همین امر به همراه قیمت مناسب اقامت در هتل، موجب استقبال از این هتل توسط مسافرین شهر مشهد شده است.

برخی از واحدهای اقامتی هتل قصر طلایی مشهد مجهزتر و لوکس‌تر نسبت به دیگر واحدهای اقامتی این هتل می‌باشد همانند سوئیت پرزیدنت که مجلل‌ترین و مجهزترین سوئیت هتل قصر طلایی است.

هتل الماس، موزه هنرهای بین الملل

هتل الماس دو مشهد دارای ۲۲۰ اتاق در ۲۶ طبقه می‌باشد که در معماری ویژه این هتل از سبک‌های گوناگونی همچون سبک ایران باستان، روسی، ترکی، رومی، آفریقایی، عربی، ایرانی، اتاق آیینه، اکونومی و دیگر سبک‌ها استفاده‌شده است و این هتل را تبدیل به موزه‌ای از هنرهای بین‌المللی تبدیل کرده است.

هتل های مشهد

هتل مدینه الرضا

یکی دیگر از هتل های لوکس مشهد که در نزدیکی و در آستانه ورود (کمتر از ۱۵۰ متر) به حرم شریف و نورانی امام علی ابن موسی‌الرضا (علیه الاسلام) ساخته‌شده است، هتل مدینه الرضا می‌باشد.

در انتها برای رزرو هتل های مشهد می‌توانید از طریق وب سایت مسافرسلام اقدام کنید و هتل خود را با تخفیفات چشمگیر رزرو نمایید، در این رابطه تیم مشاوره و فروش مسافر سلام پاسخگوی سوالات شما خواهد بود و تیم پشتیبانی نیز پس از رزرو هتل تا پایان سفر همراه شما خواهند بود.

بدون نظر

ورود