آشنایی با اچ و پی! [رپورتاژ آگهی]

آشنایی با اچ و پی! [رپورتاژ آگهی]

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

شرکت هیولت پاکاراد (Hewlett Packard) شرکت قدیمی است که بیشتر به نام اچ پی آن را می‌شناسند. جالب است که موسسان این شرکت برای انتخاب این نام تصمیم به قرعه انداختن کردند بطوریکه اسامی خود را قرعه انداختند تا نام هرکدام که افتاد شروع اسم شرکت با حرف نخست صاحب نام باشد و دومین حرف از اسم نفر دوم گرفته شود، در نتیجه نام HP برای این برند انتخاب شد.

این شرکت یکی از اولین شرکت‌های تولیدکننده دیوایس‌های کامپیوتری است که تقریبا ۷۰ سال پیش با سرمایه اولیه ۵۳۸ دلاری تاسیس شد. اچ پی تولیدکننده سرور، چاپگر، تلفن هوشمند، لپ تاپ، تبلت، کامپیوترهای رومیزی و … است که بیشتر دیوایس‌های تولیدی آن در سراسر جهان مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این مطلب می‌خواهیم به معرفی لپ‌تاپ‌های این شرکت بپردازیم که طرفداران خاص خود را دارند بطوریکه به دلایل گزینه‌های خوبی که این برند در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد، بازار خرید و فروش لپ‌تاپ‌های اچ پی همیشه داغ بوده و هست و کاربران زیادی در سنین و مشاغل مختلف برای خرید لپ‌تاپ به سراغ اچ پی می‌روند.

لپ‌تاپ‌ اچ پی

شاید افراد زیادی وقتی به دنبال خرید لپ‌تاپی هستند به سراغ برند اچ پی بروند. در واقع بیشتر کاربران حرفه‌ای این برند را برای کامپیوترهای رومیزی، All in Oneها و همچنین لپ‌تاپ‌ها انتخاب می‌کنند.

اگر از کارشناسان کامپیوتر سوال کنید، لپ‌تاپ‌های این برند را یکی از بهترین‌ها می‌دانند که تنوع و مدل‌های زیادی دارند.

آشنایی با اچ و پی!

از مدل‌های متفاوت این برند می‌توان به مدل‌های اسپکتر اشاره کرد که از برجسته‌ترین‌های اچ پی و به طور کلی دنیای لپ‌تاپ‌ها هستند. این مدل‌ها پردازنده‌های خوب اینتل را دارند و از طراحی مناسب و شکیلی برخوردار هستند. مثلا  Spectre x 360 15tصفحه نمایش ۱۵ اینچی لمسی دارد و از کیفیت تصویر ۴k برخوردار است.

یکی دیگر از مدل‌های سال ۲۰۱۷ این برند، HP Chromebook 14 G4 است که صفحه نمایش ۱۴ اینچ و حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایت eMMC دارد. از مزایای این لپ‌تاپ می‌توان به طول عمر طولانی باتری آن و صفحه نمایش بزرگ اشاره کرد اما اگر به دنبال معایب این مدل لپ‌تاپ باشید، ساخت کاملا پلاستیکی آن می‌توان عیبی برای آن به شمار بیاید.

خرید و فروش لپ‌تاپ‌ اچ پی

برای خرید این مدل لپ‌تاپ راه‌های زیادی است اما راحت‌ترین و به صرفه‌ترین آنها مراجعه به سایت دیوار است که همیشه و در هر لحظه توسط افرادی که وسیله‌ای برای فروش دارند به روز می‌شود. با مراجعه به بخش لوازم الکترونیکی و بعد رایانه‌های همراه این سایت می‌توانید مدلی را که ‌می‌خواهید به صورت آنلاین مشاهده کنید و هرکدام را که خواستید با فروشنده آن تماس بگیرید. در دیوار، لپ‌تاپ‌های اچ پی متعددی با قیمت‌ها و مدل‌های مختلف به صورت نو یا کارکرده قابل خریداری است. بدین ترتیب می‌توانید مدلی که مورد نظر شماست را به قیمت مناسب و حتی به صورت اقساط خریداری کنید.

همچنین اگر خود دیوایسی دارید که دیگر نیازی به آن ندارید، در همین قسمت آن را برای فروش بگذارید تا مشتری مناسبی برای آن پیدا شود. توصیه همیشگی ما را هم فراموش نکنید و پیش از فروش دیوایس خود حتما آن را به طور کامل فرمت کنید تا افراد دیگر به اطلاعات شخصی و محرمانه شما دسترسی پیدا نکنند.

منبع : ویرلن

دیجیاتو
بدون نظر

ورود